Nye drakter i 2010?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kommentar
-
Naturligvis blir det Moods of Norway som annonserer sportskolleksjon med sin anerkjente traktorlogo, som har funnet sin sanne jeg i Lillestrøm Sportsklubb.Kommentar
-
Nå blir det sikkert Umbro bare for at jeg sa det."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Kommentar
-
Errea derimot lager fine drakter og de er det heller ingen adre i TL som bruker. Dette blir nok bra!Kommentar
-
Hvorfor tror du LSK skal spille i Errea?Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Personlig gir jeg egentlig en lang f... i hvilken leverandør som leverer drakta så lenge de kan lage supporterdrakter som ikke er pølseskinn for oss over 100 kg.
Det kan ikke Diadora, ergo bruker jeg fremdeles den gamle Adidas drakta.LasseNKommentar
-
Ellers så kan man jo fortelle at "LSK-Butikken" kommer på Åråsen
Så det ser ut som om LSK skal drifte shopen selv fremoverHåkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Det stemmer det. Håper LSK har tenkt seg godt om når det gjelder dette. Det skal veldig mye til for at en supporterbutikk på Åråsen skal bli vel besøkt.Kommentar
-
Vel..litt enig,men hvorfor ikke? Om dette blir produkter folk vil ha,ser jeg ingen grunn til at folk ikke drar dit. Nettsalg er også noe som bør prioriteres. Skal jeg ha et LSK-produkt er det et fett hvor i Lillestrøm butikken befinner seg.Kommentar
-
Nettsalg er ihvertfall veldig viktig når den skal flyttes til ÅråsenKommentar
-
Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Kommentar
-
Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-