Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Den kortlivede diskusjonstråden for KFLs Julekalender
Er bare nødt til å gi ros til de som står bak julekalenderen jeg og.
Meget bra jobbet. Disse "lukene" er virkelig verdt å sette seg ned for å lese. Stor fugla-underholdning!
Veldig enig!
Jeg hang ikke med i starten, men har lest meg opp på alle nå. Utrolig mye bra innhold..
Og så har jeg litt dårlig samvittighet... For jeg lovte jo å bidra, Per Arne...
Vi takker Per Svendsen for å være en kjernekar, holde spillere og garderobe i sjakk, og for å bringe oss denne lille nyheten: "I forbindelse med landskampen vi hadde borte på Island nå sist, så var jeg invitert i 40 års-laget til Kristinsson. Der var blandt annet Indridi, Logi, og Heidar. Heidar ga meg drakta si, og sa: "Si til alle på Åråsen at jeg kommer og avslutter karrieren min der!"
I år er julaften på formiddagen 15.desember!
Petter Ø - Kreativ Kanaris http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401
Alt dette pratet om HH og hans nå forventede retur er bare å jinxe hele greia. Nå kommer'n iallefall ikke. Foreslår at vi legger bort disse drømmene og kjøper vanlige julegaver. Jeg har vært i flere 40-årslag selv, har ALDRI hørt et sant ord i noen av dem. I 30-årslagene er det fremdeles håp, i 50-årslag er alle illusjoner borte, men 40-årslagene preges av ekstremt fraværende selvinnsikt og totalt selvbedrag hos både vertskap og alle deltagere.
Jeg tror det blir sendt inn mye svar på dagens quiz som er feil. Dagens spørsmål er det veldig få som vet tror jeg, jeg har ihvertfall aldri hørt prat om dette før. Så ble ren gjetting fra min side idag gitt!
I dag er det en rein gjettekonkurranse. (Allikevel kan det røpes at atferden med å heie på motstanderlaget blei korrigert - sånn at vi ikke snakker om 90 minutter.)
Det gis en margin på +/- 5 minutter. Skulle ikke dette holde vil den som er nærmest bli kåret som vinner.
I dag er det en rein gjettekonkurranse. (Allikevel kan det røpes at atferden med å heie på motstanderlaget blei korrigert - sånn at vi ikke snakker om 90 minutter.)
Det gis en margin på +/- 5 minutter. Skulle ikke dette holde vil den som er nærmest bli kåret som vinner.
Jaja, med tanke på hvem som vant sesongkort i Kanari-lotteriet, så er det vel ikke veldig spennende hvem som vinner denne quizen!
Dette er vel ikke siste gang du heiet på motstanderlaget. Mener å huske at du heiet på Start i en drøy omgang i LSKs første kamp på Sør Arena før du kom på at LSK spilte i bortedrakter.
Dette er vel ikke siste gang du heiet på motstanderlaget. Mener å huske at du heiet på Start i en drøy omgang i LSKs første kamp på Sør Arena før du kom på at LSK spilte i bortedrakter.
Vidar er jo det ultimate beviset på at drakta er viktigere enn gutta inni...
Bare for å klargjøre, det er ikke undertegnede som har laget dagens quiz. Jeg har forøvrig ikke peiling sjøl, husker ikke en gang at vi hadde med noen fyr som het Evje....
KFLs årsfilm 2009 "I med- og motgang:" Ole A. Engebretsen, Jessheim Kaka-boka: Emil Bjørvik, Odense
Busstur (østlandet): Lars Kristian Due-Sørensen, Rælingen
LSK-DVD 07: Petter Ødemark, Jessheim
LSK-DVD 06: Lena Due-Sørensen, Rælingen
Grattis, folkens!
Vi går nå inn i den siste innspurt på Julekalenderen, og premielista ser da sånn ut:
Kommentar