Den kortlivede diskusjonstråden for KFLs Julekalender
Collapse
X
-
Det er sagt av mange tidligere, men jeg lar ikke det stoppe meg.
Forbanna godt arbeid med julekalenderen!!
Dagens høydepunkt. Jeg håber virkelig dette kan trykkes ned på papir og havne i en spesialbugg!Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Ingen luke på julaften... den strålende kalenderen har visst krasjet og brent opp... Skuffet!***Større baller enn vett***Kommentar
-
Tre minutter på Holter-overtid, så er luke 24 også åpnet!
Forresten pussig at det var nettopp du som skulle etterspørre denne luka, mtp bakgrunnen til kryssordet!Last edited by Per Arne; 24.12.2009, 17:32.Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Jeg ser ikke selve kryssordet, og da heller ikke de røde rutene. Er det bare jøbb-PCen som monger?Kommentar
-
-
-
Jeg vil gjerne få takke alle som står bak kalenderen for 24 herlige overaskelser. Vanvittig bra jobba! Bare så jævla dritt at adventstida bare er 24 dager, blir en nedtur imorra når det ikke er en ny luke å åpne.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Men jeg tror ikke du skal bekymre deg over å være oppgavefri noen dager framover. Kryssordet bryter alle kryssords naturlover i sin utforming og bør være utfordrende nok. Vi som f.eks bare ikke får Humbugen (og dermed ikke aner hvem som skriver der) skal slite litt i romjula:-) Og den røde ruta rett over 8 loddrett, hva i all verden henger den sammen med? Den vannrette linja er nummerløs hos meg.
Men gir man seg? Neida!For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kommentar
-
Et døgn igjen, og jeg kan meddele at ingen har foreløpig karra til seg to ekstrabonger ved å ha hele kryssordett riktig og sende det til oss...Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Spørsmålet fra meg: Dersom ingen har alt riktig, vil man da kunne få ekstra bonger om man har det meste riktig?Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Et tips kan jo være å ringe en ekspert eller flere.Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Gjør det. Jeg har unnskyldningene klare :PStøtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
på tide og fjerne kalenderen :-) adventa var over den 24 desember i fjorKommentar
Kommentar