Lilleström have invited 17 yr old midfielder Gudmundur Thorarinsson to train with the club sometime in early next year. He is regarded as the new Runar Kristinsson. He scored four goals in 18 games as Selfoss earned promotion to the Premier League this summer.
The next Runar Kristinsson to train with Lilleström
Collapse
X
-
Youtube clips from when he was 15 years old:
Nyd de videoer og den musik, du holder af, upload originalt indhold, og del det hele med venner, familie og verden på YouTube.
Nyd de videoer og den musik, du holder af, upload originalt indhold, og del det hele med venner, familie og verden på YouTube.
-
Jeg vet nesten ikke om jeg tør våge å håpe på at dette stemmer. En venstrebent spiller som også kan bruke høyre og hodet til å slå pasninger med. Som tør å gå opp i en hodeduell, og vinne. Som klarer å dra av en eller flere spillere. Som i en og samme kamp lager 4 mål selv, og har 7 assist.
Og som ingen andre klubber utenfor Island har lagt seg etter?
En ålreit julegave om det stemmer, det der.Knurr...Kommentar
-
Jeg vet nesten ikke om jeg tør våge å håpe på at dette stemmer. En venstrebent spiller som også kan bruke høyre og hodet til å slå pasninger med. Som tør å gå opp i en hodeduell, og vinne. Som klarer å dra av en eller flere spillere. Som i en og samme kamp lager 4 mål selv, og har 7 assist.
Og som ingen andre klubber utenfor Island har lagt seg etter?
En ålreit julegave om det stemmer, det der.Kommentar
-
Vi trenger ok spillere til å spille opp 2.laget i år også. Ellers er han nå like gammel som Bergmann var i fjor, så det er ikke umulig med litt tippeliga heller.Kommentar
-
Det laget først og fremst trenger nå er vel noen som kan gå inn og forsterke stallen, ikke noen som kan komme til nytte om et par år.
Men med tanke på hva vi har tilgjengelig av offensive venstrebente spillere, så er vel det meste en forsterkning? Selv om jeg i likhet med mange andre tror at det ville betalt seg å omskolere Ringstad tilbake på venstre kant.Knurr...Kommentar
-
Ble ikke veldig imponert av de filmene heller. Slike 15 år gamle spillere fins det MANGE av på ekebergsletta under Norway cup. Og det å spille i 2 div i island som 17 åring er ikke noe veldig stor prestasjon.
Vi trenger som nevnt tidligere noen som kan forsterke stallen til sommeren.
Kommentar
Kommentar