Molde - Lillestrøm

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6079

    #21
    Så sammendraget på nrk nå. Synes dommeravgjørelsene var tvilsomme, og lurer på hva reitmaier gjorde på det andre målet.

    Kommentar

    • semper fi
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 823

      #22
      Totalt mislykka forsøk med 4 3 3-formasjonen i 1.omgangen...Betydelig bedring i andre, men dette er for svakt...Dette Molde-laget er ikke bedre enn at det skal slås, også på utebane....FAEN :x
      -After Dark Ultras-

      Kommentar

      • fugla4ever
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Jul 2005
        • 212

        #23
        har bare lyst til å grine etter dette tapet.bestefaren og onkelen min kommer til å erte meg resten av livet.
        LILLESTRØM KOMMER TILBAKE MOT START

        Kommentar

        • Smukken
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2004
          • 719

          #24
          faens dritt - så jævlig tyyypisk....... Æsj.........................
          Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

          Kommentar

          • kanarijenta89
            Medlem
            Hoffnarr
            • May 2005
            • 48

            #25
            er det mulig? ](*,) fy faen!

            skal absolutt ikke skylde på dommeren, men jeg er lei dommere som skulle dømt noen divisjoner lavere åss...
            hva holdt egentlig mr. 41 på med? keepertabbe? :-k

            jaja.. ses på Åråsen i august da, (får desverre ikke med meg start kampen) for nå drar jeg 3 uker til Tunisia..
            god sommer!

            Kommentar

            • Laksen
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2004
              • 287

              #26
              Det er mye stygt jeg kunne sagt nå, men jeg kan heller ta det positive, og det var Riise, som jeg synes hadde et par fine detaljer. Ingen tvil om at han kommer til å styrke laget.
              Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.

              Kommentar

              • Franken
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2004
                • 1036

                #27
                Straffen til MFK var av det meget billige merket. Og vi ble snytt for en straffe da Sundgot ble dratt over ende. Svak dømming. Han hadde til tider store vansker, og dømte dårlig begge veier en periode.

                Var selv på Røkkeløkka idag, og dro skuffet hjem. Vi styrte de første 20 i andre omgang, men skapte lite sjanser. Veldig lite. Tafatte "vinger" de første 45 minuttene, og for lite guts foran Molde sitt mål.

                Riise var frisk i andre omgang, mens han var meget anonym de første 45. Han kan vi nok få mye glede av.

                Skuffende av LSK, som tapte tre poeng på resten av topplagene...
                Fra Baillsund

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6079

                  #28
                  Neste halvdel av sessongen blir nå en kamp for å havne blandt de 4 beste, vil si vi meldte oss av gullkampen i dag, 9 poeng til start er MYE.

                  Kommentar

                  • Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

                    #29
                    Her var det jævlig mye sutring over et tap. Jeg mener vi bør ta med oss det gode fra 2 omgang og bygge videre på det. Vi henger fortsatt med om medalje plass ettersom det er sinnsykt jevnt. Folk her inne drømmer om gull rett etter en seier og så fort vi taper så er vi en såkalt 7 plass middelfarer med en gang. Jeg har fortsatt trua og med Uwe, Fjøra på plass ser jeg ingen grunn til hvorfor vi ikke skal klare topp 4. Alle slår alle så spenningen vil være der til i Oktober. Jeg er ikke glad i tapet i dag eller men det får være måte på sutring...

                    Kommentar

                    • Bolsen3
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2004
                      • 1061

                      #30
                      Enig med Paddis her. Selvfølgelig må det være lov å være skuffet etter et tap, men det får da være grenser. Jeg er overbevist om at LSK-laget er godt nok til å ta medalje, men gull tror jeg ikke på, og har heller aldri trodd på det i år. Gullet må vi nok vente med til 2006!

                      Kommentar

                      • CocaJerry
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 2532

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av semper fi
                        Totalt mislykka forsøk med 4 3 3-formasjonen i 1.omgangen...Betydelig bedring i andre, men dette er for svakt...Dette Molde-laget er ikke bedre enn at det skal slås, også på utebane....FAEN :x
                        Vi spillte 4-2-1-3 formasjon i første omgang (Romerikets Blad skrev feil).

                        Kommentar

                        • HSft
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2004
                          • 6079

                          #32
                          er uansett bare forskjellige måter å beskrive en formasjon på.
                          Jeg ville kanskje sagt at det var 4231. 433 med v på midten eller 4213 går for det samme. akkurat som vi spiller 442 diamant 4132 eller 41212 ellers.

                          Kommentar

                          • King_Raymond
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 4987

                            #33
                            1 Omgang i dag var det dårligste vi har prestert i år siden 2 omgangen mot Start for 12 runder siden. Straffen som Molde fikk skulle aldri vært straffe. Hor kastet seg i kjent stil, og Øverbø er ikke den vanskeligste dommeren å lure. Det var 2 situasjoner i kampen hvor vi kunne fått straffe. Den første var i første omgang da det var en hands på moldespiller, og den andre var i 2 omgang hvor Sungodt ble holdt. Sier ikke at det var klare straffer, men når han ga Hor straffe for hans "fall" så burde nok også vi hatt en straffe.

                            2 Omgang ble betraktelig bedre etter at vi byttet ut Søgård med Strand og la om til 4-4-2, men vi klarte ikke å skape noen ordentlig store sjanser. Kasey var vår bestemann i dag med mye ballberøring og styrte midtbanen. På 2 målet til Molde så burde nok Claus blitt stående, men sjansen for at det hadde blitt mål allikevel er ganske stor, så jeg vil ikke kalle det noen gedigen keepertabbe.

                            21 Poeng og 6 plass etter halvspilt serie er helt OK. Synd at de andre lagene rundt oss vant og fikk 3 poengs forsprang til oss. Har fortsatt en sjangs på gull, men da må Start slåes om 3 uker. Men realistisk sett så er det 4 plassen vi må satse på, og den har vi innen rekkevidde. Det viktigste etter ferien nå blir å vinne litt på bortebane, 5 poeng på 7 kamper imponerer ingen!
                            Ultras Felt C Lillestrøm

                            Kommentar

                            • fugla_4_ever
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2003
                              • 467

                              #34
                              Det virket som om gutta kompå banen og trodde de kunne kruse inn til 3 poeng allerede fra start. Midtbanen fungerte ikke i det hele tatt, vi ga Molde intinativet og lot de lede kampen. Etter det første målet hang samtlige av gutta på midten med hodet. Svakt, men det var kanskje dette vi trengte. Nå blir det i alle fall ikke store overskrifter som gull-snakk i avisene i sommer.

                              Kommentar

                              • Ola
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 1651

                                #35
                                Ikke positivt å se på tabellen og analysere i dag... Vi ligger på 6.plass ved halvspilt serie. Vi har møtt alle lagene og nå skal vi møte dem igjen utover høsten. Gjør vi en tilsvarende høstsesong havner vi på 42 poeng. Rosenborg ligger rett bak oss nå, og med en litt normal høst avanserer de et par plasser.

                                Plutselig kan vi risikere å ta nok en stabil 7. plass.

                                Kommentar

                                • RSP
                                  Moderator
                                  • Aug 2004
                                  • 10498

                                  #36
                                  Alt i alt er jeg fornøyd med vårsesongen, selv om prestasjonen mot Molde var for dårlig. Vi er i kvartfinalen i cupen, vi har en kjempebra hjemmestatistikk og vi har til tider vist meget bra spill. Tabellen er meget jevn, LSK ligger kun 3 poeng bak annenplassen. De første kampene etter ferien blir viktige: Start på Åråsen og Lyn på Ullevål.

                                  Jeg har tro på cupfinale og en topp 4-plassering...

                                  Kommentar

                                  • Bolsen3
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2004
                                    • 1061

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Ola
                                    Ikke positivt å se på tabellen og analysere i dag... Vi ligger på 6.plass ved halvspilt serie. Vi har møtt alle lagene og nå skal vi møte dem igjen utover høsten. Gjør vi en tilsvarende høstsesong havner vi på 42 poeng. Rosenborg ligger rett bak oss nå, og med en litt normal høst avanserer de et par plasser.

                                    Plutselig kan vi risikere å ta nok en stabil 7. plass.
                                    Havner vi på 7.plass med 42 poeng er det godt gjort!!

                                    Kommentar

                                    • Kopteff
                                      Juniormedlem
                                      Bøffelpromp
                                      • Apr 2005
                                      • 16

                                      #38
                                      Jeg så ikke kampen, men ble ikke overrasket over resultatet etter å ha sett et tafatt Lsk mot Viking i cupen forrige uke. De fortsatte i samme tamme stil eller? Viking spilte også dårlig, men klarte å frarane alle 3 poengene fra Ålesund på Colorline stadion. AAFK spilte visstnok årsbeste :shock: Sier jo litt om dem det da :lol: Men Viking har blitt ranet selv så det er helt greit at det svinger begge veier. Det er godt det er sommerpause nå :wink: Ha en fin sommer!

                                      Kommentar

                                      • iL
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 10771

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av Bolsen3
                                        Opprinnelig skrevet av Ola
                                        Ikke positivt å se på tabellen og analysere i dag... Vi ligger på 6.plass ved halvspilt serie. Vi har møtt alle lagene og nå skal vi møte dem igjen utover høsten. Gjør vi en tilsvarende høstsesong havner vi på 42 poeng. Rosenborg ligger rett bak oss nå, og med en litt normal høst avanserer de et par plasser.

                                        Plutselig kan vi risikere å ta nok en stabil 7. plass.
                                        Havner vi på 7.plass med 42 poeng er det godt gjort!!
                                        tja....

                                        i 2004 ville 42 poeng gitt bronsje
                                        i 2003 ville 42 poeng gitt bronsje (avhengig av målforskjell)
                                        i 2002 ville 42 poeng gitt 5. plass
                                        i 2001 ville 42 poeng gitt 6. plass
                                        i 2000 ville 42 poeng gitt 5. plass
                                        i 1999 ville 42 poeng gitt 7. plass!

                                        så ikke kom her....
                                        Kanarifugla flyr høyt i år!

                                        Kommentar

                                        • Bolsen3
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2004
                                          • 1061

                                          #40
                                          Tør sette hele årslønna mi på at 42 poeng vil holde til langt mer enn 7.plass i 2005. Dette mye pga at alle slår alle for tida...

                                          Kommentar

                                          Working...