Treninger 2010

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *46*

Opprinnelig skrevet av Lars
    Enig med Uwes disippel her. Det er unødvendig å blåse opp folks forventninger når det kun kommer totalt ukjente prøvespillere fra lavere divisjoner.
    Folk må se litt realistisk på det også.... De som kommer på prøvespill er svært sjelden etablerte spillere. Og TL og Adecco har ikke avslutta sesongen enda. De fleste andre land er heller ikke ferdig med sesongen enda. Selv om Messi var i Køben i går, er det ikke sikkert han må prøvespille seg til kontrakt

Synes det er litt gøy når Tullebukk er en tullebukk og legger ut slike "hint"!

Kommentar

• Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

Fikk ikke sett mer enn oppvarming før jeg måtte dra, men ingen ting stort å melde den lille tiden jeg var der hvertfall.. Så ingen kjente fjes blant de "ukjente"!

Som det blir sagt kan det jo hende at det skjer litt mer utover høsten og vinteren, sesongen er ikke avsluttet enda og det er LENGE til neste sesong starter.

Kommentar

• tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

http://fotball.aftenposten.no/2div4/article175460.ece Her er litt om svensken som trener med oss.

Kommentar

• reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13278

En kort oppdatering fra treningsfeltet i dag:

Spillerne kom slentrende i ti-halvellvetida i dag. Da det begynte å bli en liten flokk på feltet kom Berg ut av bobilen sin med buksa bak frem og fjeset fullt av ostepop. Treningen startet med noen lette oppvarmingsøvelser, her ble to spillere etterhvert dårlige i magen og måtte forlate feltet. En av spillerne klagde høylytt over at han var fyllesyk og at han hatet klubben (jeg legger ikke ut navn). 80% av de andre spillerne så ikke ut til å bry seg.

Da oppvarmingsøvelsene var ferdige måtte Berg få hjelp av Belsvik til å lese på treningsplanen hva som skulle skje videre. De to prøvespillerne hadde en kort samtale med Berg: Her så det ut som om Berg for første gang fikk vite at de var kantspillere, begge ble føyset ut av banen og bort til benken. Bjarmann var bortom såvidt, han tok en sving innom benken og tilbød prøvespillerne to bugg og et donaldblad hver. Belsvik ledet spillesekvensen på matta, her spilte de gamle mot de unge. Berg stilte seg innledningsvis opp blant de unge, men ble hjulpet av Belsvik tilbake til sidelinja. Spillsekvensen åpnet med at de bakre firerne slo poleballer over midtbanen og forsøkte å treffe cornerflagget.

BBS og Ujha løp i mellomtiden rundt med topplua nede på haka og forsøkte å finne hverandre - flere ganger så jeg Belsvik inne på feltet, her prøvde han å lære spissene å være på rett sted til rett tid. Dette var tydeligvis vanskelig å gjøre i blinde, Ujha endte etterhvert opp i bobilen til Berg hvor han lagde frispark på kjøkkenet, mens Belsvik ble svimmel og måtte reise hjem. BBS gikk tydeligvis lei, og satte seg på sidelinja hvor han delte en kebab med spillerne som kom tilbake fra dass.

Prøvespillerne fikk etterhvert lov til å komme innpå igjen (her virket det som om Berg trodde de var lilleb...unnskyld Fredrik... og Arild). Begge ble satt til å hoppe etter polerne som ble slått over dem. Nosa hadde i mellomtiden gått bort til agenten sin, sammen forsøkte de å oversette "Stilling ledig" i Aftenposten. Bjarman var såvidt bortom dem og tilbød to bugg og et donaldblad.

Halvveis ut i treninga ankom Kiko. Til Bergs store fortvilelse parkerte han den gullbelagte Range Roveren sin rett foran bobilen. Det var tydelig at Berg forøkte å kommunisere med ham, Kiko ropte iallefall "Jai bruke tid, mye fjell og lange veier i Norge". Etter mye tull med tombolamaskinen trakk Berg opp en ball som han gav til Kiko, sistnevte byttet til keeperdrakt og tok plass i det andre målet.

Dessverre for kiko så det ut til at treninga gikk mot slutten. Bolly ble vekket på benken, og fikk æren av å hente ballene som Kippe hadde sparket halveis bort til Åkrene stadion. Bjarmann gav ham en ekstra bugg og kalte ham troppens viktigste bidragsyter. Berg overhørte dette, og strøk åpenbart Bolly fra neste kamps lagoppstilling. Til sist delte alle en kasse øl, samt restene av kebaben noen fant igjen på treningsfeltet, i bobilen til Berg og gikk hver til sitt.

Kommentar

• Stray Cat
            Moderator
            • Aug 2008
            • 5918

Haha...... Jeg dør. :-)
            Lite å fylle tida med i dag, reka?
            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

Opprinnelig skrevet av Lars
              Enig med Uwes disippel her. Det er unødvendig å blåse opp folks forventninger når det kun kommer totalt ukjente prøvespillere fra lavere divisjoner.
              Bare og lukke øya det og ikke lese om det ikke inntreserer deg.

Kommentar

• Lars
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6156

Det er ikke det at jeg ikke er interessert, men disse spillerne var jo på prøvespill i går også. Så det var ikke akkurat noe nytt som skjedde på dagens trening.

Jeg personlig hadde ingen forventninger, men det virker som det var en del som forventet at noe nytt skulle dukke opp i dag.

Kommentar

• KrisB
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2008
                  • 2923

Trening 5/11-10

Var en tur innom treninga i dag. Kom ganske seint så fikk ikke helt med meg hvem som var der og hvem som ikke var der. Men trur ikke at Mouelhi var der i dag.

Kom rett før de skulle spille da drev de å hadde formasjonstrening. Midtbane og angrep mot forsvar.
                  Da var det Nosa, Søgård, Bolly, Ujah, Sigurdarson. Og kant som jeg ikke helt fikk med meg hvem var. Kan ha vært Ohi, men han her var litt lysere i huden. De spilte mot: en keeper, Rino Johnsen, fire forsvarsspillere blant annet Pål Steffen Andresen, Tokstad og noen juniorer.
                  Var den samme øvelsen motsatt sie men fulgte ikke med der.

Mye fint spill i denne øvelsen da Bolly, Nosa og Ujah hadde mange fine kombinasjoner. Og scorte neon flotte mål etter fint spill.

Så var det spill. Etter det jeg husker, var laget:

Magnusson
                  Essediri - Steinar Pedersen - Kippe - Eriksen
                  Kant som jeg ikke fikk med meg hvem var- Espen søgård - Nosa - Bolly
                  Sigurdarson - Ujah

De spilte mot resten.

Her herja naturligvis det ene laget som mest sansynelig er de som starter på søndag. Men Bolly sto fram, var god og lekte så og si med Tokstad. Ellers var det grei intensivitet og temperatur da det ble noen små krangler her og der.

Nicolay Solberg var posetiv. Holdt et høyt tempo og jobba bra. Kunne se at han ville vise seg frem.

Helt til slutt hadde Legenden, Erling Knudtzon, Dahm (litt), Nosa (litt), Ujah (litt) og Nicolay Solberg trening på avsluttninger.
                  Da øvde Knudtzon på skudd. Mens Legenden og resten hadde avsluttninger på mål etter innlegg av Nicolay Solberg.

Det jeg kan si etter det var at Erling Knudtzon hadde ganske mange gode skudd på mål, og at Nicolay Solberg hadde en god innleggsfot. DA han kom med ganske mange presise og gode inlegg. Legenden satt ganske mange mål.

Kommentar

• lskgogo
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2010
                    • 633

Hmmm, hvem kan denne kanten være? Siden han trener med det som mest sannsynlig er startoppstillinga på søndag..

Kan det være Ohi? Ble jo sagt at han skulle være med i troppen ihvertfall. Tør Berg sette han på fra start?
                    Eller er han bare fyll for Kiko som ikke kunne trene...

hmmm
                    Tar seg en pause til mars 2012..

Kommentar

• gilbert
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 3226

Årets siste lørdagstrening 6. november

To keepere og 18 utespillere registrert da jeg var bortom KGB ved 11-tida i dag. Kanten på forrige trening var sannsynligvis Ohi, som deltok på dagens trening, og av dagens RB tippes i startoppstillinga, på motsatt kant av sin fire år eldre Holmlia-kjenning Mathis Bolly.

Nicolay Solberg fra FK Tønsberg (09.07.91, 180/68) er reist hjem til Tønsberg, men skal være med på testene hele stallen skal gjennom i neste uke, og ser i følge RB ut til å være meget aktuell for kontrakt. (Svenske Robin Kacaniklic er også reist hjem, men virker ikke aktuell og skal ikke være med på testene.)

Jeg så verken Ruben (småskadd) eller Kiko.

gilbert

Kommentar

Working...