Da er det bare og sette i gang debatt om denne kampen som begynner på et håpløst tidspunkt. Tommel opp om du kommer.
LSK-Nybergsund/Trysil 15.1.10 kl 1430
Collapse
X
-
Tok en tommel ned fordi jeg ikke kommer, blir nok Sumo på meg fram til Juni. Litt langt å pendle fra Hawaii og tilbake. Men se LSK klokka 6 og 8 på morran blir jo kos.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFL -
Da var det bare å fjerne sin tommel opp. Hardt nok å komme seg til hallen til klokka 16.00. 14.30 er umulig. :-(
Edit: Må da få til dette likevel. Tommelen er tilbake på plass.Last edited by Stray Cat; 12.01.2010, 23:20.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Hehe.. ikke langt unna, men akkurat den dagen er jeg på heldagsmøte i Oslo. Grenser for hvor tidlig man kan stikke av, når noen betaler flybilletten for en. :-) Skrekkelig ergelig!For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Bækk
...tilbake i manesjen etter et par mnd fravær....godt var det også og viktig å riste av seg restene av nok en skuffende sesong. Da starter oppladningen for min del.....09 er glemt og jeg har stor sto på opptur i 2010
Selvsagt stiller far og sønn i hallen neste fredag.....jummiiiEvig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Kommentar
-
Foretrekker å spare "go'vilja" (som er så godt som ikke-eksisterende) til tippeliga og cup starter opp gitt. Dessuten er jeg konsulent og fakturerer timer. Så de par hundre kronene i tillegg til billetten er jeg redd det ikke er verdt. Er ikke Benfica FC,Nybergsund akkurat.Kommentar
-
Hadde ikke fått med meg at tidspunktet var endret. Da kan nok ikke jeg, men får håpe at noen andre fotografer kan ta turen.Kommentar
Kommentar