tja, første angrep ble korner, som karim la på hodet til Olli og imål tar jeg ei feil...
LSK-Nybergsund/Trysil 15.1.10 kl 1430
Collapse
X
-
-
1-0 metern etter cormer"And I never thought this life was possible.
You're the yellow bird that I've been waiting for."
Bright Eyes - Poison OakKommentar
-
Kommentar
-
17min spilt, endelig flyttet spillet seg over på venstre siden av banen, men vi fikset biffen og lempet den over i retning kiko fortest mulig...
Ser nesten ut som at kippe, eller noen andre.. ikke vil gi ballen til LKE eller bolly.. hadde vært artig å se et LSK lag som varrierte spillte sitt litt..*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Fjorårets sesong begynte ikke med 9-10 dårlige første spilleomgenger. Det begynte med elendige treningskamp-resultatet, som ble tatt med seg videre inn i sesongen.
Håper laget starter året med et pang, og fortsetter. Det finnes talent nok i laget til det, selvom man stadig savner en venstre vingspiller (noen vennligst fyll de støvlene) og en offensiv sentral midtbane (Noas er i ferd med å ta den jobben)
Og jaggu scora ikke OO...LSK Norges beste lagKommentar
-
Kommentar
-
Edwin får ballen i brystet på straffemerket og presterer ikke å få til et skikkelig skudd..
flere annledninger nå hvor jeg mangler å se fighting spirit...
og der putta nevnte edwin til 2- 0, forarbeid av dosso*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Det jeg har sett av kampen frem til nå er langt fra imponerende, men vi gjør det lille som må til og leder fortjent 2-0 Mouheli er ingen ving, og det viser han i dag også. Han er en god fotballspiller med et godt hodet, men ingen ving!
Forøvrig, vi trenger vinger, jeg gjentar klassiske vinger med gode innlegg!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Virker som om Ollie har glemt å trene på offside-regelen, også denne vinteren."And I never thought this life was possible.
You're the yellow bird that I've been waiting for."
Bright Eyes - Poison OakKommentar
-
Kippe har ikke deltatt mye i spillet. Blir et par langballer på Occean i ny og ne, men det går ganske mye langs bakken. Pent passningsspill og fine kombinasjoner fra tid til annen. Godkjent försteomgang, datoen tatt i betraktning."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
Kommentar