LSK anno 2010

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    LSK anno 2010

    På tide med en 2010-tråd.

    På dagens trening var dette førstelaget:

    Fredrikson
    Essediri - Pedersen - Johnsen - Ringstad
    Tokstad - Nosa - Mouelhi
    Bergmann - Occean

    Legenden var ikke tilgjengelig og trur (håper) han er tiltenkt plassen til Occean til seriestart. Logi er vel ganske lett forran Otto når han er tilbake.

    Virker som at Bergmann vil få tillit neste år. Veldig gledelig.

    Her er det kun 10 spillere som dere ser. Hva mangler? Venstrekant selvfølgelig. Satser på at det kommer en ny mann her.

    Synes også det er gøy at Ringstad spiller på backen. På La Manga i fjor viste han hvor sinnsykt rå han kan blir. Gleder meg til å se denne gutten i årene fremover.

    Kippe og PSA spillte midtstoppere for "andrelaget" i dag. Kan bety at Berg ønsket å se hva som fungerer best av MJ/SP og FK/PSA. Jeg er hvertfall klar på hva jeg foretrekker (Kippe/PSA hvis PSA kommer tilbake i gammel form)
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • Jesse Livermore
    Medlem
    Møteplager
    • Nov 2009
    • 93

    #2
    Rimelig absurd konklusjon at det der på noen som helst måte skulle være førstelaget. Det var ikke noe førstelag på dagens trening.

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      #3
      Opprinnelig skrevet av Jesse Livermore
      Rimelig absurd konklusjon at det der på noen som helst måte skulle være førstelaget. Det var ikke noe førstelag på dagens trening.
      Det er tidlig i januar og jeg er sulteforet på LSK. Dette er selvfølgelig kun spekulasjoner, men det er vanskelig å trekke konklusjoner basert på harde fakta på denne tiden av året.

      Jeg liker å spekulere og kommer til å fortsette med det. Basta!
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • mats
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2008
        • 621

        #4
        logi
        eriksen- psa-kippe-marius
        esset-moeli-nosa-ny
        --edwin-bergmann--

        årets lag

        Kommentar

        • *46*

          #5
          Jeg har forhåninger om at Tokstad skal ta steget i år. Har veldig sans for han for som type - for meg virker det som om det ikke skorter på innsats og vinnervilje i duellene tros hans unge alder. Det er en mann jeg vil se matches frem og håper slår til. Og det har jeg trua på kommer til å skje.

          Kommentar

          • gamle-perta
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2004
            • 2418

            #6
            Opprinnelig skrevet av *46*
            Jeg har forhåninger om at Tokstad skal ta steget i år. Har veldig sans for han for som type - for meg virker det som om det ikke skorter på innsats og vinnervilje i duellene tros hans unge alder. Det er en mann jeg vil se matches frem og håper slår til. Og det har jeg trua på kommer til å skje.

            Kan vi også håpe at han har den selvtilliten, eller "vinnerskallen" om man vil, som trengs for å ta steget...? Han virker å være en tøffing..
            Mvh
            Gammer´n (Per T)

            Kommentar

            • Ola
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 1651

              #7
              Jeg går for ungt og spennende:

              Logi/Otto
              Eriksen-Pedersen-Kippe-Johnsen
              Esset-Tokstad-Nosa-Ringstad
              Edwin-Bergman

              Kiko har for mange middelmådige kamper, ingen grunn til klippekort. Ringstad har jeg aldri sett på venstre kant, men er alikevel overbevist om at han er det beste alternativet. Spissene er selvskrevne. Fremtidens lag.

              Kommentar

              • mooph
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 1496

                #8
                Opprinnelig skrevet av Ola
                Ringstad har jeg aldri sett på venstre kant, men er alikevel overbevist om at han er det beste alternativet.
                Den setningen sier vel en del om situasjonen i laget anno 2010...

                Kan noen forøvrig ta med ei bøtte selvtillit til Bolly ?
                Fugla mot nye høyder

                Kommentar

                • Henrik
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2006
                  • 2110

                  #9
                  Hansen
                  Eriksen-Pedersen-Kippe-Ringstad
                  Essediri-Kiko-Nosa-Bolly
                  Edwin-Bergman

                  Ungt og teknisk lag som sikker vil variere, men også ha et stort potensiale som de kan få ut om de får tillit. Jeg skulle gjerne hatt en høyrekant, samt at jeg er spent på å se hva PSA vil vise dette året.

                  Kommentar

                  • *46*

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                    Kan vi også håpe at han har den selvtilliten, eller "vinnerskallen" om man vil, som trengs for å ta steget...? Han virker å være en tøffing..
                    Jeg synes det ser slik ut. Synes han virker som en uredd, tøff type - rett og slett en som passer inn i den profilen til LSK. Min høyst personlige mening.

                    Kommentar

                    • andersmm
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 5764

                      #11
                      -------------Logi-------------
                      Karim-Pedersen-Kippe-Ringstad
                      -----------Kiko---------------
                      --Tokstad------Nosa---Bolly--
                      ----------Arild----------------
                      -------------BBS/Eddie-------

                      Per i dag er dette mine 11. Enn så lenge ser det kanskje litt tynt ut på kantene, men om vi mot formodning ikke skulle hente inn en eller to kantspillere bör vi satse på et par unggutter. Bolly trenger tillitt og selvtillitt. Tokstad er allerede en töff jävel, og vil med litt lavere skuldre og litt mer erfaring bli god. Det gutta behöver er spilletid.

                      BBS og Eddie bör konkurrere om plassen siden av Arild. Samtidig ser jeg gjerne at de to kan få litt spilletid sammen også. Begge to har ferdigheter og fart nok til å lage et lite helvete for de fleste norske backlinjer, og kombinert har de nok potensiale til å bli et mareritt dersom de finner en god link seg i mellom. Det forutsetter dog at Edwin jobber med lagspillet i vinter.

                      Karim bör först og fremst väre back. Den eneste plassen han har levert på i LSK-drakt. Moderne og offensiv. Ringstad kan nok ta kantrollen han og, men jeg foretrekker at vi fortsetter å bruke ham der han har värt brukt det siste året. Det er bedre å få ham opp på TL-nivå först, og så la ham pröve seg i andre posisjoner, enn å flytte rundt på ham för han er trygg og har nivået inne. Han gjorde det bra i fjor men har mye å gå på fremover i banen, noe han bör jobbe med i år.

                      Sentrallinja gir seg mer eller mindre selv. Kippe og Pedersen var veldig bra på hösten i fjor, og PSA skal få jobbe hardt for å danke ut Pedersen. Nosa er vår beste spiller når han har dagen. Kiko har ikke veldig mye konkurranse på defensiv midtbane. Visst, Sögård kan gjöre en bra defensiv jobb, men han har ikke all verden å gå på når det gjelder ballbehandling og fordeling.
                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                      Kommentar

                      • Yellow-not-jella
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2009
                        • 1606

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av andersmm
                        Karim bör först og fremst väre back. Den eneste plassen han har levert på i LSK-drakt. Moderne og offensiv. Ringstad kan nok ta kantrollen han og, men jeg foretrekker at vi fortsetter å bruke ham der han har värt brukt det siste året. Det er bedre å få ham opp på TL-nivå först, og så la ham pröve seg i andre posisjoner, enn å flytte rundt på ham för han er trygg og har nivået inne. Han gjorde det bra i fjor men har mye å gå på fremover i banen, noe han bör jobbe med i år.

                        Sentrallinja gir seg mer eller mindre selv. Kippe og Pedersen var veldig bra på hösten i fjor, og PSA skal få jobbe hardt for å danke ut Pedersen. Nosa er vår beste spiller når han har dagen. Kiko har ikke veldig mye konkurranse på defensiv midtbane. Visst, Sögård kan gjöre en bra defensiv jobb, men han har ikke all verden å gå på når det gjelder ballbehandling og fordeling.
                        Blinkskudd. Trur Steff kan få det tøft, og Marius har også stopperkvaliteter. Sundgot blir vel supersub etter Hennings hode, og ang Bolly så handler det om kvalitet i spillet mer enn tillit trur jeg. Med bedre ferdigheter kommer sjøltilliten også. Benk på han. Innbytter? Hva med Eriksen? Han konkurrerer også om kantplass. OO? Dosso?

                        Mens vi venter på Wallace Pereira.

                        Kommentar

                        • Grusom B
                          Generalissimo Bellisimo
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6248

                          #13
                          Mye enig med andersmm, men dette viser jo bare hvor prekært det er å få tak i en spiller som kan ta en fast plass på venstreving. Alle motstandere vil fokusere angrepene sine nedover høyre med en slik oppstilling, nettopp for å utfordre den manglende psyken/erfaringen vi stiller med her. Om Ringstad skal være fast venstreback kan det godt være en god idé å la Eriksen ta venstrevingen. Han er god med ball og tør utfordre, og samtidig har han motor og defensive egenskaper nok til å hjelpe Ringstad på en ordentlig måte. Regner uansett med at det dukker opp minimum en midtbanespiller før serien starter, og nok en gang: Hvorfor prøver vi oss ikke på Joel Lindpere, som er en solid allrounder og dermed både en spiller til å stole på og en ikke altfor avskrekkende utfordring for Bolly(?).
                          Ni principe ni rey...

                          D10S!

                          Kommentar

                          • samba82
                            Juniormedlem
                            Ferskenpels
                            • Jan 2009
                            • 1

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Grusom B
                            Mye enig med andersmm, men dette viser jo bare hvor prekært det er å få tak i en spiller som kan ta en fast plass på venstreving. Alle motstandere vil fokusere angrepene sine nedover høyre med en slik oppstilling, nettopp for å utfordre den manglende psyken/erfaringen vi stiller med her. Om Ringstad skal være fast venstreback kan det godt være en god idé å la Eriksen ta venstrevingen. Han er god med ball og tør utfordre, og samtidig har han motor og defensive egenskaper nok til å hjelpe Ringstad på en ordentlig måte. Regner uansett med at det dukker opp minimum en midtbanespiller før serien starter, og nok en gang: Hvorfor prøver vi oss ikke på Joel Lindpere, som er en solid allrounder og dermed både en spiller til å stole på og en ikke altfor avskrekkende utfordring for Bolly(?).
                            Håper vi klarer å få tak i en bedre spiller en Lindpere, 5 mål på 74? kamper er ikke så imponerende for en ving. Han hadde vel brukbart betalt i tromsø også.

                            Henter vi inn noe ala Riise på flanken(e) så blir det bra

                            Kommentar

                            • Grusom B
                              Generalissimo Bellisimo
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6248

                              #15
                              Jojo, men det blir jo som å kalle en tannbørste en tannbørste...
                              Ni principe ni rey...

                              D10S!

                              Kommentar

                              • Blogger
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Jul 2004
                                • 104

                                #16
                                Godt å høre om Dosso ! Jeg hadde så trua på ha etter de første kampene ifjor.
                                En midtbane bestående av Nosa og en Dosso med selvtillit tror jeg vil bli veldig bra

                                Kommentar

                                • stian
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Sep 2004
                                  • 156

                                  #17
                                  Da blir det must med lokal unggutt på en av kantene, må være noen på midten der som veit hva LSK er.
                                  stian;);)

                                  Kommentar

                                  • Blogger
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Jul 2004
                                    • 104

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av stian
                                    Da blir det must med lokal unggutt på en av kantene, må være noen på midten der som veit hva LSK er.
                                    Nosa framstår da med et stort hjerte for LSK spør du meg

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13277

                                      #19
                                      Det eneste han mangler er en lang og god kontrakt med klubben. Fiks dette nå og gi meg nattesøvnen tilbake.

                                      Kommentar

                                      • Henrik
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2006
                                        • 2110

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av reka
                                        Det eneste han mangler er en lang og god kontrakt med klubben. Fiks dette nå og gi meg nattesøvnen tilbake.
                                        Sørg gjerne for at Bergman får det samme!

                                        Kommentar

                                        Working...