LSK anno 2010

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • dollyholly
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2007
    • 965

Kippe og PSA spillte midtstoppere for "andrelaget" i dag. Kan bety at Berg ønsket å se hva som fungerer best av MJ/SP og FK/PSA. Jeg er hvertfall klar på hva jeg foretrekker (Kippe/PSA hvis PSA kommer tilbake i gammel form)

Nok en amatør som ikke skjønt at Frode Kippe er bankers og alltid kommer til å være det så lenge han gidder å ikle seg LSKdrakta

Kommentar

• MartinRE
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2008
      • 738

----------Logi/Hansen----------
      Essediri - Pedersen - Kippe - Johnsen
      Kiko - Dosso - Nosa - Ringstad/Bolly/Ny
      -------Edwin-BBS/Legenden-------

I år så tar vi alt !
      "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

Kommentar

• ragnarrock
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2008
        • 937

tanke som slo meg med den opstillingen foreslått over..

Kiko, tror dere at vi kommer til å bruke han mye iår?
        eller kommer vi til å prøve å utvikle andre spillere som kan overta plassen fra neste år?

Kontrakten hans går vel ut etter sessongen, vi har vel ikke råd til å gi noen nye 4mill i året, vi har vel ikke råd tiil å gi 1mill i året.. er vel bankers at han forsvinner etter kontraktstiden?

burde vi kjørt han inn sentralt på midt med nosa, latt han brilliere, og prøvd å selge han i sommer?

isåfall, har vi andre gode nok alternativer på høyre siden utenom tokstad? (som jeg forsåvidt tror er enda bedre sentralt, og som kommer til å dirigere landslaget fra nevnte plass i drakt nr 10, med bind rundt armen i det vi endelig klarer å kvalifisere oss til et slutspill en gang mange år down the road)
        *Kjempe gutta fighte gutta!!*

-RagnarRock-

Kommentar

• RSP
          Moderator
          • Aug 2004
          • 10498

Moderatormelding:
          Vi venter alle i spenning på de hva som vil skje de nærmeste dagene, ref. tullebukks informasjoner. Inntil nye spillere er bekreftet prøver vi å holde saken i ryktetråden. Innlegg flyttet dit.

Kommentar

• Henrik
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2006
            • 2110

Personlig skulle jeg veldig gjerne sett han sentralt med Nosa. Begge to er gode tekniske, og jeg tror de ville fungert godt sammen i et samarbeid hvor Kiko tar det meste av det defensive ansvaret.

Når det gjelder kontrakten hans så må han prestere godt i år for å få et nytt tilbud, og det tilbudet vil uansett ikke bli noe i nærheten av det han har i dag (ikke at jeg tror det er fire mill i dag uansett, det er nok mye sign on fee i den lønnen). Men dersom et Kiko/Nosa samarbeid sentralt ville fuingert så skulle jeg gjerne sett han med videre.

Kanskje også fordi jeg ikke har noen spesiell tro på Dosso, og at jeg ikke synes Søgård har kvalitetene vi behøver.

Kommentar

• MartinRE
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2008
              • 738

Opprinnelig skrevet av ragnarrock
              tanke som slo meg med den opstillingen foreslått over..

Kiko, tror dere at vi kommer til å bruke han mye iår?
              eller kommer vi til å prøve å utvikle andre spillere som kan overta plassen fra neste år?

Kontrakten hans går vel ut etter sessongen, vi har vel ikke råd til å gi noen nye 4mill i året, vi har vel ikke råd tiil å gi 1mill i året.. er vel bankers at han forsvinner etter kontraktstiden?

burde vi kjørt han inn sentralt på midt med nosa, latt han brilliere, og prøvd å selge han i sommer?

isåfall, har vi andre gode nok alternativer på høyre siden utenom tokstad? (som jeg forsåvidt tror er enda bedre sentralt, og som kom
              mer til å dirigere landslaget fra nevnte plass i drakt nr 10, med bind rundt
              armen i det vi endelig klarer å kvalifisere oss til et slutspill en gang mange år down the road)
              Grunnen til at jeg satt Kiko på høyre kant var at han samarbeider så godt sammen med Essediri. Når Essediri går på løpa sine opp på kanten så holder Kiko plassen hans etc
              "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

Kommentar

• stian
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Sep 2004
                • 156

Opprinnelig skrevet av mooph
                Kan noen forøvrig ta med ei bøtte selvtillit til Bolly ?
                Opprinnelig skrevet av andersmm
                Bolly trenger tillitt og selvtillitt. T
                Alle er enig i at Bolly trenger mer selvtillit, en av de beste måtene å hjelpe han med dette må være at vi gir han en skikkelig sang, og synger den. ja da bla bla bla bla, må gjøre seg fortjent til sang. bla bla.. men hvorfor ikke give it a shot, det kan hjelpe, og er det noe jeg ikke vil se så er det at en spilelr med den overlegene farten, og et så ungt tallent forsvinne ut i ingen ting!
                stian;);)

Kommentar

• erikh
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2008
                  • 443

otto

Leser meget gledelige nyheter i nyhetstraaden i dag om at Otto er paa proevespill hos en russisk klubb. Naa er det bare aa krysse det som er av fingre og taer for at otto har suksess der. Det kan faktisk bety overgangspenger(!!) pluss at vi kommer ut av den leie situasjonen vi har naa med tre konkurrenter om foerstekeeperplassen. Med otto eventuelt solgt, maa vi bare faa resignert hansen og sendt han ut paa leie, mens vi henter inn en reservekeeper

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                    Poll St. Ring
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Dec 2005
                    • 11796

Opprinnelig skrevet av erikh
                    maa vi bare faa resignert hansen og sendt han ut paa leie, mens vi henter inn en reservekeeper
                    Vi må definitivt resignere Hansen, men jeg er usikker på om utlån er den beste løsningen.

Skal ikke se bort i fra om at han er god nok til å ta opp kampen med Logi allerede, og vi trenger uansett 2 gode keepere i stallen.
                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Leif A
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 3962

Jeg håper da inderlig at klubben re-signerer Hansen, og ikke resignerer......
                      Knurr...

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

Dosso og Otto manla på treninga i dag. Otto er i Russland. Er Dosso i Strømmen for å se på forholdene? Noen som vet?
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                          Dosso og Otto manla på treninga i dag. Otto er i Russland. Er Dosso i Strømmen for å se på forholdene? Noen som vet?
                          Dosso er skada det var det jeg hørte i dag.

Kommentar

• Yellow-not-jella
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2009
                            • 1606

Evt utlån av Dosso blir vel ikke klart før i mars. Har ikke noen enorm lønnspost regner jeg med, og må få utvikle seg i LSK samt spille noen treningskamper først.

Førstelaget pr nå: Edwin (BBS) - Ollie (AS)

Ringstad (BBS) - N.Igiebor - Eriksen/Tokstad/Kiko
                            ********* def.midt: Kiko (Søgg)

M.Johns/Eriksen/Ring. - Kjepp - Peders (MJ) - Esset (Eriksen)

Samt målmannr fra Sagaøya.

Artig å sett Bjørni som kant, siden det finns kvaliteter i gutten. Og Toks kan vel prøve seg litt rundt forbi på midten.
                            E: Bolly, Dosso m.fl på benk.
                            Last edited by Yellow-not-jella; 21.01.2010, 15:16.

Kommentar

• tullebukk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 5446

Da er enda en spiller løst fra kontrakten ,denne gangen er det Martin Husar som forlater oss. Jeg snakka med han på facebook i dag og skulle hilse til alle kanarifans og takke for støtten han har fått av oss,han nevnte også at han syns de beste spillerne i dagens stall er Nosa og Espen . Han takka spesielt Espen for måten han hadde hjulpet Martin på når han kom til klubben.Jeg syns det er helt utrolig bra jobba av styret i Lsk og greie og løse ut spillere uten at en eneste av dem blir sure og enda bedre alle skryter av klubben etterpå.Her har styret virkelig gjort en bra jobb og stor takk for måten dette har blitt gjort på.Mulig denne ligger i feil mappe så mod kan flytte den .

Kommentar

• Messias
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2005
                                • 624

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                Jeg syns det er helt utrolig bra jobba av styret i Lsk og greie og løse ut spillere uten at en eneste av dem blir sure og enda bedre alle skryter av klubben etterpå.Her har styret virkelig gjort en bra jobb og stor takk for måten dette har blitt gjort på.Mulig denne ligger i feil mappe så mod kan flytte den .
                                De lærte vel mye av Pål Strand saken, tror ikke de prøver seg på så råtten behandling igjen....

Kommentar

• Kanarifugl84
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2007
                                  • 2319

Så langt ser LSK anno 2010 brukbart spennende ut!

Jeg håper vi er klare, nå begynner det virkelige alvoret! Treningskamp er trening, nå skal det endelig kjempes om poeng igjen! Jeg går inn i sesongstarten med optimisme på LSKs vegne. Ikke at det betyr at dette kommer til å gå rett til himmels. Men vi har en god del spennende ting på gang som kan blomstre i riktig retning. Vi ble 11 i fjor, vi må ta et steg videre denne sesongen.

Jeg velger å ikke skru opp mitt eget ambisjonsnivå før sesongstarten, på tross av flere spennende signeringer og bra resultater i oppkjøringen. Jeg har ingen medaljeambisjoner denne sesongen, det tror jeg heller ikke så mange i LSK har. Joda, jeg ser muligheten til at vi kan kjempe om medaljer om alt skulle klaffe. Og vi skal bli best, vi trenger bare litt tid til å trene på det. Personlig vil jeg være relativt tilfreds om vi klarer å være stabile på den øvre delen av tabellen hele sesongen igjennom. For det er ingen tvil om at det er der en stolt klubb som LSK hører hjemme.

Nedrykksstrid for tredje året på rad? NEI TAKK! Håper på langt færre nervøse sammenbrudd i "Helvete"-tråden denne sesongen.

Forza Fugla!

Kommentar

• BennyLem
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 2902

Det meste var likt ja...

Ny dag, nye nederlag. Ny sesong, og gamle bekymringer. Foreløpig ser det ut til at vi fortsetter der vi slapp, og mye er likt.

10 sikre tegn på at du ser LSK:

1. Vi har ingen definert spillestil fremover. Joda, vi henger tidvis med i banespillet, men i angrep har vi ingen klar rytme eller plan. Virker som om vi fortsatt spiller "gi ballen til Nosa, så finner han på noe..."

2. Dødballene til "Esset" er vekselvis i knehøyde eller polere.

3. Mangel på venstreben på venstresiden. Hvorfor benke Ringen?

4. Nosa og flere sliter i kulde/dårlige forhold.

5. Benken virker totalt rådville når vi kommer under. Hiver innpå folk uten klart system. Hva spilte vi på slutten? Klump?

6. Forsvaret gjør enkle, enkle feil. Naivt med så rutinerte karer.

7. Mangel på "matchvinnere" i begge ender av banen, slik Aalesund har.

8. Sundgot og Søgård fra start. Sorry folkens, vi skriver 2010 nå. Disse gutta fortjener ros for innsatsen, men de representerer en fotballæra som jeg anser som fossil. Er det jura- eller krittæraen mon tro? Verden har bevegd seg siden slutten av nittitallet.

9. Forumet kneler etter match.

10. Benny sutrer og surmuler. (Takk, heller det enn å fable om medaljer på bakgrunn av en treningskamp hjemme mot et jallalag. De deler ikke ut poeng i treningskamper.)

La meg selvsagt påpeke at ikke alt er tapt enda. Vi kan trøste oss med at den hjernedøde utvidelsen av tippeligaen har sørget for mange elendige lag som vil sloss om bunnplasseringer. Er vi litt mindre dårlige kan vi sikte oss inn rundt 8.-10. plass.
                                    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Folke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2008
                                      • 5955

Nå er ikke alt like tragisk som i fjor, langt langt unna... Foreløpig!
                                      Banespillet var jo til tider meget bra, men litt vel nervøst i avslutningene.
                                      Bakover var det riktignok en del svakere. Trege spillere i den bakerste rekka er tabu, akkurat det gjelder vel over hele fjøla, og tilstedeværelsen og trykket må opp. I fjor brukte Kippe en halv sesong på å komme i gang, det kan han ikke i år.. Kapteinen må på plass fra start, piske i gang de andre gutta på laget og gå forran i krigen!

Det som bekymrer meg mest er som Benny er inne på, når Søgård og Sundgot er med fra start.. i 2010, på ett lag som har ambisjoner, ja da tror jeg nok det er noen som har blitt igjen litt for lenge med tankene tilbake til Drillo tiden. Nå er riktignok Drillo tilbake, men tiden hans er forbi..

Ringstad har bevist flere ganger at han besitter noe laget mangler, kan ikke skjønne at vi ikke kan bruke han. Greit at andre er mer rutinerte, men hva hjelper det med rutine når man ikke har ferdigheter?!!

Kommentar

• Stan
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2006
                                        • 1094

Er helt enig med at det stilles spørsmålstegn med Espen og Arild fra start. På plassen til Arild har vi plenty av sterke folk som bør gå foran han. Tror heller hans rolle bør være en joker -eller no sånt som blir byttet inn i 80 minutt. Hvor mye var han borti ballen i dag forresten?

Når det gjelder Espen så er alternativene desto mindre. Dosso hører vel mer hjemme i startoppstillinga til F.C. 2010. Kiko er forbausende lik sjefen min, høy lønn uten å gjøre en dritt. Sentral/defensiv midtbane er helt klart det svakeste leddet i laget vårt, pr. dags dato.

Kommentar

• reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13278

Opprinnelig skrevet av Stan
                                          Er helt enig med at det stilles spørsmålstegn med Espen og Arild fra start. På plassen til Arild har vi plenty av sterke folk som bør gå foran han. Tror heller hans rolle bør være en joker -eller no sånt som blir byttet inn i 80 minutt. Hvor mye var han borti ballen i dag forresten?

Når det gjelder Espen så er alternativene desto mindre. Dosso hører vel mer hjemme i startoppstillinga til F.C. 2010. Kiko er forbausende lik sjefen min, høy lønn uten å gjøre en dritt. Sentral/defensiv midtbane er helt klart det svakeste leddet i laget vårt, pr. dags dato.
                                          Stille uten Sundgot i en kamp hvor man kunne forvente (og fikk) 30.000 dødballer? Mannen var vel også den eneste i dag som traff med bakromspasninger, vant dueller og viste IQ i ballfordelingen. Hadde Esset slått bedre dødballer ville han vunnet kampen alene, men Rekdal hadde antagelig fylt matchballen med vann, Mener det stod "M" for "manipulert" skrevet med sprittusj på kula.

Søgård var også et selvskrevet valg i dag og leverte. Vi må iallefall ha noen på banen som kan vise våre nye stjerner hva som skal til av innsats og jobbing.

Kommentar

Working...