LSK anno 2010

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugl1120
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 3528

    #81
    Nå kjenner ikke jeg til tonkros kilder, men dersom de stemmer er det grunn til å bli forvirret. AEK Athens trener vurderer Tamandani som god nok til å komme tilbake og kjempe for en plass på laget, derfor velger Henning å ikke bruke han i serien, mens han derimot i cupen velger å bruke han mot drittlag der de unge kunne fått spilletid uten at det ville gått nevneverdig utover resultatet. Forstå det den som kan.
    Lauken er vår venn!

    Kommentar

    • Latvijan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2005
      • 360

      #82
      Opprinnelig skrevet av tonkro
      Etter hva jeg har hørt er det fordi nye treneren i AEK vil ha Tam tilbake. Forrige treneren gjorde visst alt han kunne for å bli kvitt han,men så fikk klubben ny trener,og denne treneren likte Tam og hans spillestil. Så det betyr vel at Tam ikke kommer til å signe noen kontrakt med oss,og derfor velger Henning å spille Kiko isteden. Utrolig synd syns nå jeg, Tam er quality!
      Disse kildene må du fortelle mer om... For det første er vel Tam's kontrakt med AEK ferdig samtidig som utlånsavtalen er over. For det andre, hvem er AEK's nye trener!? Dusan Bajevic og assistent Lysandro Georgamlis har vært der siden 2008 og er vel ikke akkurat "nye". Så med mindre kilden din også vet noe om et uannonsert trenerbytte i AEK, tror jeg du bør korrige vedkommende. At Tam skal tilbake til AEK er lite sansynlig, men jeg tror dessverre ikke han blir hos oss heller.

      Kommentar

      • tonkro
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2009
        • 349

        #83
        Skal ikke leke at jeg vet noe om AEK,for bryr meg lite om gresk fotball,så mulig du har rett og at jeg er helt på vidda.. Men det var ihvertfall det "min kilde" fortalte meg forrige uke. Og jeg vil påstå at denne personen er pålitelig,da han jobber for LSK og derfor sannsynligvis får med seg hva som skjer i klubben...

        Grunnen til at jeg velger å tro at dette er grunnen til at Tam ikke får spilletid, er rett og slett fordi jeg ikke finner noen som helst annen grunn!
        Tam ER en bedre spiller en Kiko. Syns Kiko (som andre før meg har nevnt) ødelegger mye av det offensive spillet,mens jeg syns Tam bidro positivt. Jeg følte meg tryggere med Tam på banen,enn jeg gjør med Kiko.

        Tam har spilt bra i de kampene han har spilt,så hvorfor ikke tilby han kontrakt hvis det ikke er for at AEK vil ha han tilbake???

        Kommentar

        • sholen
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2009
          • 381

          #84
          Opprinnelig skrevet av gilbert
          og operasjon i ankelen for Khaled Mouelhi, som kanskje kan spille i slutten av 2010.
          Kanskje Kiko har spilt sin siste kamp for fula da sorry ass, men fikser ikke han lenger. Da er det bedre med søgård og nosa sentralt. Sikkert derfor sahed ble signert.

          Kommentar

          Working...