at lillestrøm taper mot molde synes jeg er dritta svakt.når man vinner mot viking på bortebane og knuser fredriktad på hjemme er dette SVAKT. :x
Molde kampen
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Det skjer hver gang vi er med i gullkampen..
FUCK stian HOR.. jævla sossefaen detter som ei flue.. Den straffesituasjonen der molde spillern handsa var jo soleklar i forhold!!
Tafatte greier.. Nå kunne vi avsluttet en glimrende vårsesong på medaljeplass.. At ikke gutta ofrer mer for å klare akkurat det skuffer meg stort!.................. -
-
håper uwe gir gutta midnattstrening sånn de måtte etter de hadde tapt mot brann.de virka sånn at vi slo enga.det var en av de beste dagene i mitt livKommentar
-
-
Dette var ekstremt skuffende. Straffesparket var vel ufortjent, men når vi ikke scorer selv så er det greit at vi taper. Nå må vi snart begynne å sette sjansene på bortebane! :twisted:Kommentar
-
Og hvorfor ikke Pål Stand starter et et mysterium. Kan han spille 2. omgang, kan han også starte. At Riise starter kampen uten en eneste kamp i tippeligaen før er merkelig.Kommentar
-
Dette er våres egen skyld at vi taper idag - selvom StianOhr detter som en flue! Han burde forøvrig ha flau smaki kjeften. Vi må begynne å heller sutre over våre egne feil og misbrukte sjanser.... Vi hadde nok av dem til å punktere kampen lenge før Reimayer er på tur. Om vi skulle hatt straffe eller ikke vet ikke jeg men 7 av 10 dommere hadde nok pekt på 11èrn. Skjerpings gutter vi henger fortsatt med, neste match er hjemme mot serielederen....Kommentar
-
I denne kampen hadde vi ikke den innsatsen og viljen som må til for å vinne. Det så nesten ut som om noen av gutta vi ga opp etter første baklengs.Kommentar
Kommentar