Opprinnelig skrevet av Rønnern
Tribuneliv
Collapse
X
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.Jordbakke -
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeHvis du ser på bildet som innledet denne tråden ser det jo ganske glissent ut.
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeDu hevder jeg slenger dritt om de som reiser. Nei, det er kun ment som konstruktiv kritikk. Jeg husker hvordan form du var i Kristiansand...
De positive kreftene i KFL må jobbe sammen for å hindre at negativ propaganda får herje fritt, under dekke av å være "konstruktiv kritikk".Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Kølla RiisaAt vi blir mange folk på bortekampen mot trøndera har ikke noe med temaet "tribuneliv" og gjøre???
Spørs om denne diskusjonen er rundt tribunelivet i Molde eller generelt på borteturer da....
Uansett er det greit at alle tar med noen nye fjes på tribunen og, jo flere jo bedre!
Skal presisere det jeg mente med TVen, hørte KFL 3-4 ganger på FotballXtra sitt program. De gangene de hørtes var det bra trøkk fra tribunen. Hørte de ikke hele tiden, men når de hørtes var det bra.
Sorry for at jeg ble litt krass mot deg men dette temaet handler om hvordan vi kan organisere tribunelivet bedre (hva kan gjøres for at de som allerede er der synger bedre, "ser" bedre ut osv), ikke hvordan vi skal få med flere på borteturer. (men du skal ha all ære for å få med flere folk på kamper)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av mr.JordbakkeHvis du ser på bildet som innledet denne tråden ser det jo ganske glissent ut.
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeDu hevder jeg slenger dritt om de som reiser. Nei, det er kun ment som konstruktiv kritikk. Jeg husker hvordan form du var i Kristiansand...
De positive kreftene i KFL må jobbe sammen for å hindre at negativ propaganda får herje fritt, under dekke av å være "konstruktiv kritikk".
Ikke det at jeg trodde noen skulle telle, men da jeg sa "Finn 150 feil" så sa jeg det fordi jeg mener vi står for spredt men også fordi at det mangler en god del folk hvis du leier etter 150 stk.
Vi er en av norges beste og største supporterklubber på hjemme og bortebane og det har vi vært i mange år.
Vi må jobbe sammen for å forbedre oss, slutte og krangle om hva som er galt, men heller prøve å finne på ting som kan gjøre ting bedre, og så bruke tid på å fullføre disse ideene.
Hvordan/hvorfor du klarer å begynne å snakke om folk`s form i Kristiansand er for meg mer inntresant en hvordan formen var (nei du trenger ikke forklare det for det har ikke noe med denne tråden å gjøre)Kommentar
-
Hvis vi hadde stått mer sammen så vil jeg påstå at folk som ikke:
* pleier å synge kommer til å synge oftere.
* liker å høre sin egen stemme synger oftere.
* har turt å synge før kan finne på å synge.
* hadde tenkt til å synge kan plutselig begynne å synge.
* kan sangen lærer seg sangen og synger med.
Jeg vil også påstå at :
* lyden vi skaper blir mye kraftigere.
* alle sammen starter å synge mye mer likt.
* færre slutter å synge på sangen før den er ferdig.
* færre starter å synge på sangen da den er halveis ferdig.
* felleskapsfølelsen på borteturer blir større.
* det blir lettere å få igang nye sanger og andre ting.
* det aldri kan komme noe godt ut av å stå så spredt som vi gjorde.Kommentar
-
Temaet er bra, men synes ikke at vi sang så alt for ille. Mener fortsatt at hjemmekampen mot Ålesund var dårligere (tatt utifra hvor mange som var på feltet vårt).
Det eneste man kan forbedre ang. plassering er å "stramme" inn feltet. For eks i Molde å ha kutta ut feltet som er helt til venstre på bildet.
Det skal heller ikke legges skjul på at hadde vi scora først og vunnet kampen hadde vi vært konger på tribunen. Altfor mange som ikke tåler motgang. Og hva skal man gjøre for å få med sutrekoppene til å synge?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av CocaJerryHvordan/hvorfor du klarer å begynne å snakke om folk`s form i Kristiansand er for meg mer inntresant en hvordan formen var (nei du trenger ikke forklare det for det har ikke noe med denne tråden å gjøre)
Jeg unner alle å ha det gøy på tur. For meg er jo alle kamper bortekamper. Etter at KFL satt opp buss fra Larvik til Lillestrøm har også jeg mulighet til å ta meg noen bayer før kamp. Men det er likevel forskjell på meg og Ole Bøffel.
PS Prøv å være litt mer konstruktiv uten å slenge dritt til meg da, Ronnie.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
For å gjenta meg selv til det kjedsomlige:
For enkeltpersoner kan, for å bedre tribuneliv, alkoholinntaket med fordel minskes. Det er snakk om et fåtalls personer som får i seg litt for mye på lange borteturer. Jeg er absolutt for at man tar seg 3-4 pils før kampen. Dette vil jo være individuelt hvor mye hver enkelt tåler. Er man brisen er det flott, er man full er det litt på grensa, er man dritings er det for mye.
Jeg tar ikke feil hvis jeg hevder flere folk vil kunne skape mer stemning.
Det er flott at mange bruker tid og penger for å støtte Fugla, men jeg håper enda flere blir med til Trondheim.
Jeg hadde håpet på at KFL ville forbedre seg i løpet av sesongen, men vi sang drittdårlig i store deler av kampen i Molde - akkurat som i Kristiansand. Jeg har vært på mange borteturer og det virker som at jo lenger turen er desto mer dritings er enkeltpersoner på tribunen.
Men, for all del, hvis flertallet i KFL er mer enn godt fornøyd over hva som ble prestert på tribunen i Molde så drit i mine meninger.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeJeg hadde håpet på at KFL ville forbedre seg i løpet av sesongen, men vi sang drittdårlig i store deler av kampen i Molde - akkurat som i Kristiansand. Jeg har vært på mange borteturer og det virker som at jo lenger turen er desto mer dritings er enkeltpersoner på tribunen.
Men, for all del, hvis flertallet i KFL er mer enn godt fornøyd over hva som ble prestert på tribunen i Molde så drit i mine meninger.Kommentar
-
Romsdalen budstikke skrev etter matchen at kanarifansen vant tribuneoppgjøret helt til andre molde scoringa. (og da var det 5 minutter igjen av kampen)
Og, nei, vi var aldeles ikke dårlige, faktiskt veldig bra til å være så "få".
Må man synge for å være med på borteturer da?
Så det eneste jeg kan slenge meg på er hvordan vi kan få enda flere til å dra på borteturer, noe jeg har sagt fra om her før, og som kanskje ikke enda er ferdigdiskutert?Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Tony
Hvor mye fyll mener du det egentlig var i Molde siden du har "fylla har skylda" tonen?
Hadde denne tråden blitt startet hvis alle var like fornøyd over tribunelivet som Ronnie? Jeg bare spør!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Tony, ta med tromma på Lerkendal!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeOpprinnelig skrevet av Tony
Hvor mye fyll mener du det egentlig var i Molde siden du har "fylla har skylda" tonen?
Hadde denne tråden blitt startet hvis alle var like fornøyd over tribunelivet som Ronnie? Jeg bare spør!Kommentar
-
Tror ikke det at vi sto spredt hadde noen særlig betydning mot Molde. Folk orket ikke å synge, de orket ikke å klappe og de orket i hvertfall ikke å hoppe. Og de ville nok ikke orket noe særlig mer selv om vi hadde stått tettere. Var vel en kombinasjon av alkoholinntak, varmen og dårlig Lillestrøm spill som gjorde dette. Synes nå folk må få lov til å drikke på borteturer. Kan ikke forvente at alle skal bidra med full guffe hele tiden heller. Så får heller vi som er nogenlunde edrue trå til litt ekstra istedet for å klage på de som ikke orker.synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Opprinnelig skrevet av e.dTror ikke det at vi sto spredt hadde noen særlig betydning mot Molde. Folk orket ikke å synge, de orket ikke å klappe og de orket i hvertfall ikke å hoppe. Og de ville nok ikke orket noe særlig mer selv om vi hadde stått tettere. Var vel en kombinasjon av alkoholinntak, varmen og dårlig Lillestrøm spill som gjorde dette. Synes nå folk må få lov til å drikke på borteturer. Kan ikke forvente at alle skal bidra med full guffe hele tiden heller. Så får heller vi som er nogenlunde edrue trå til litt ekstra istedet for å klage på de som ikke orker.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TonyTemaet er bra, men synes ikke at vi sang så alt for ille. Mener fortsatt at hjemmekampen mot Ålesund var dårligere (tatt utifra hvor mange som var på feltet vårt).
Det eneste man kan forbedre ang. plassering er å "stramme" inn feltet. For eks i Molde å ha kutta ut feltet som er helt til venstre på bildet.
Det skal heller ikke legges skjul på at hadde vi scora først og vunnet kampen hadde vi vært konger på tribunen. Altfor mange som ikke tåler motgang. Og hva skal man gjøre for å få med sutrekoppene til å synge?Kommentar
Kommentar