LSK-Nybergsund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7056

    Karakterbok LSK-Nybergsund

    LSK-Nybergsund 3-0
    1-0 OO
    2-0 Ed
    3-0 OO

    Sjanser 6-2

    Stefan 5 - Full kontroll
    Karim 7 - To assist, bra kontroll bakover + en glipp
    Steinar P 7 - Best i midten. Bunnsolid, bra med ball
    Frode 6 - Uspektakulær, men solid
    LKE 5 - Defensiv i første, offensiv i andre. Middels utbytte da
    Kiko 6 - God på flanken, iherdig bakover
    Søgård 4 - Ineffektiv, dårlig med ball
    Dosso 6 - Bedre nå enn i fjor. Assist.
    Bolly 4 - God defensivt, mer variabelt offensivt. Trenger muskler.
    Ed 4 - Scoring, men sløste enormt. Få opp blikket!
    OO 6 - To mål, generelt god
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
  • stian
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Sep 2004
    • 156

    #2
    banensbeste

    Syns karim eller OO fortjener titelen som banens beste i dagens kamp. Også helt enig med deg med 4 til espen søgård, eneste jeg er litt uenig med deg i er at bolly får fire, viser mye vilje i dagens kamp, og syns han overall gjør en bedre kamp en Fetsundrånern
    stian;);)

    Kommentar

    • Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

      #3
      Opprinnelig skrevet av trigz
      LSK-Nybergsund 3-0
      1-0 OO
      2-0 Ed
      3-0 OO

      Sjanser 6-2

      Stefan 5 - Full kontroll
      Karim 7 - To assist, bra kontroll bakover + en glipp
      Steinar P 7 - Best i midten. Bunnsolid, bra med ball
      Frode 6 - Uspektakulær, men solid
      LKE 5 - Defensiv i første, offensiv i andre. Middels utbytte da
      Kiko 6 - God på flanken, iherdig bakover
      Søgård 4 - Ineffektiv, dårlig med ball
      Dosso 6 - Bedre nå enn i fjor. Assist.
      Bolly 4 - God defensivt, mer variabelt offensivt. Trenger muskler.
      Ed 4 - Scoring, men sløste enormt. Få opp blikket!
      OO 6 - To mål, generelt god
      Bolly 5 - Veldig bra og viktig arbeid hjem, flere løp fremover som viser potensialet uten at det ble stort ut av det. Blir brukt alt for lite av de andre, denne gutten orker mange flere løp så gi han ballen oftere.
      Edwin 5 - Skal ha for ett nydelig mål og ett par andre store sjanser. Trekkes selvfølgelig for sitt dårlige syn og evnen til å gå i veien.. Men klart bedre enn Søgård!
      OO 7 - BB sammen med Karim ;-)

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        #4
        Opprinnelig skrevet av Folke
        Bolly 5 - Veldig bra og viktig arbeid hjem, flere løp fremover som viser potensialet uten at det ble stort ut av det. Blir brukt alt for lite av de andre, denne gutten orker mange flere løp så gi han ballen oftere.
        Edwin 5 - Skal ha for ett nydelig mål og ett par andre store sjanser. Trekkes selvfølgelig for sitt dårlige syn og evnen til å gå i veien.. Men klart bedre enn Søgård!
        OO 7 - BB sammen med Karim ;-)
        Bolly skal ha en 4 ikke mere,han fikk jo ikke til en dritt(dessverre)

        Kommentar

        • Henrik
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2006
          • 2110

          #5
          Bolly gikk på mange mange løp i bakrom og gjorde seg spillbar, men han ble dessverre brukt veldig lite. Det er ikke hans feil. Defensivt gjorde han jobben sin godt.

          Kommentar

          • Gjest

            #6
            Bolly - 2
            Synes han var den desidert dårligste mot sundet.
            Er enig i at han ikke fikk ballen så mye, men de gangen han fikk den så mistet han den alt for enkelt. Et par ganger løper han bare rett inn i motspiller og mister ballen. Ingen finter, ingen rykk - kun forsøk på å løpe gjennom motspiller. Og ja, så de tre løpene tilbake, hvor han gjenvant ball et par av dem. Men det er ikke nok til å gi han karakter 4 eller mer.
            Dette er en kamp han bør legge bak seg med den gang. For her manglet han selvtillit fra start til mål.
            Jeg håper at han vil bli god med mer selvtillit og god coaching av trenergjengen. For er det som han viste mot sundet standarden er han milevis unna tippeliganivå.

            Kommentar

            • sk-kanaris
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • May 2007
              • 240

              #7
              Dosso virker for meg svak, tror han får lite spilletid. Foretrekker Søgård/Kikko som defensiv midtbane og vår desidert beste spiller Nosa er tilbake når han har lært seg klokka. Kan ikke si jeg er så inponert over eriksens kvaliteter heller, da tenler jeg på han evne til å dribble av ett par mann som jeg syns en kant spiller burde kunne.
              /Ståle

              http://youtu.be/wIQDoYUcwDg

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13272

                #8
                Hadde Strømmen ikke hett Strømmen, holdt til et annet sted på Romerrike og vært ledet av noe annet enn quislngen fra Skjetten, så ville et utlån frem til sommerferien vært fornuftig. Dosso trenger åpenbart å spille kamper, og helst på et nivå hvor tempoet nærmer seg eliteserien.

                Kommentar

                • Gjest

                  #9
                  Selv om Strømmen er Strømmen, så trenger han kamptrening. Og Myhre er vel en god trener. Så tommel opp til utleie.

                  Kommentar

                  • *46*

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av biggie
                    Selv om Strømmen er Strømmen, så trenger han kamptrening. Og Myhre er vel en god trener. Så tommel opp til utleie.
                    Dette er jo off-topic, men jeg mener bestemt at ett samarbeid med Strømmen vil være fruktbart - få matchet de som ligger mellom TL og 3 divisjon i Adecco i form av feks utleie. Så for man la eldre grums ligge.....

                    Kommentar

                    • andersmm
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 5764

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av *46*
                      Dette er jo off-topic, men jeg mener bestemt at ett samarbeid med Strømmen vil være fruktbart - få matchet de som ligger mellom TL og 3 divisjon i Adecco i form av feks utleie. Så for man la eldre grums ligge.....
                      I tillegg er det jo vinn-vinn om Dosso går av seg en del uvaner og feilvurderinger i spydrakta. Da slipper vi de poengtapene. Når gutten er klar er det jo bare å kalle ham inn igjen.
                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                      Kommentar

                      Working...