På lørdag spiller vi mot 2010 i Lsk hallen,jeg savner masse info om denne kampen fra styret i kfl.
Treningskamp: LSK - Strømmen, LSK-hallen, lørdag 23. januar kl. 14:00
Collapse
X
-
-
Trenger vel ikke å vite så mye her. LSK skal dominere kampen, og sikker H.
Strømmen, hvem er det?LSK Norges beste lagKommentar
-
Fy skam til deg som ikke kan avse en skarve 100 lapp i disse krise tider for Lsk,her klager vi i ene øyeblikket på at laget trenger forsterkninger men skal vi bidra nei 100 kr har jeg ikke råd til .KYSS MEG I RÆVA Jeg betaler med GLEDE.Kommentar
-
LSK - Strømmen
Tid for å vrøvle med drøvelen igjen, gutter og jenter. Fugla satte standarden i første treningsmatch mot Nybæsjund og vant 3-0. Nå venter ”trenings-kanarifeltet” i LSK-hallen, og en motstander det er like artig å slå hver gang.
Jeps, det er nabofeide mellom oss og Strømmen igjen. Bli med i gjenget og møt opp på Kanarifeltet i LSK-hallen førstkommende lørdag!
Inngang
Der den stort sett alltid er. Dørene åpnes kl 13.
Pris
100,- for voksen
Gratis for barn/honnør
Kanari-feltet
Der vi hadde det under treningsmatcha i fjor. Langsida med seter, første seksjon, 30m fra kiosken.
I kiosken vil det også ligge medlemsblanketter. Har du ikke meldt inn for 2010 ennå gjør du det her!
- Pris medlemskap: 200 kr for voksen, 100 kr for u/16, og 500 kr for husstand.
- Vi selger fortsatt årsfilmen. 150 kroner er småtteri for en udødelig produksjon!Vidar Evje
Kommentar
-
I RÆVA!Kommentar
-
Kommentar
-
Ble ikke det. Hvor sier jeg at det blir det? Forklarer bare pent hvorfor man mulig ikke har 100,- å avse.
Rull inn litt'a Einstein. Skjønner vel at det ikke er penger til voksenbrus heller.
Kommer ikke. Ha'kke råd!Kommentar
-
KYSS MEG I RÆVA??? hyggelig tone :-/ Poenget er at det er ikke en hundrelapp - det er fire hundrelapper om vi skal gå hele familien, som vi bruker å gjøre.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Skjønner ikke hva folk klager på. Når man kjøper sesongkort for man jo tydelig se hva det kortet inkluderer.. Står ingenting om at det er gratis å gå i hallen får å se match..Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ja de fleste her veit nok hva det gjelder for, men man kan jo ha en mening om det er riktig eller ikke for det?
Om man kjøper årskort på noe annet... den lokale svømmehallen, treningssenteret, bussen eller hva pokker det måtte være så er det jo ett årskort... så i mine øyne er det feil å plutselig ta seg betalt for treningskamper. Jeg betaler glatt 100 spenn for den kampen, ikke der saken ligger for meg... tenker mer på de som alt har brukt mange tusen på årskort til hele familien, så skal dem plutselig måtte punge ut for en treningskamp også!!! Blir feil i mine øyne!Kommentar
Kommentar