Treningskamp: LSK - Strømmen, LSK-hallen, lørdag 23. januar kl. 14:00
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Når ble det en menneskerett å gå på kamp? Fotballkamper er som alle andre varer: Et begrenset gode. Tough luck, but such is life.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
...over fra diskusjon rundt sosial-demokratiets oekonomiske styringsprinsipper til...
...noe langt mer interessant!
nemlig, faar vi se joshua obaje og anthony ujah (han kan bli drogba etter aa ha putta over ti maal for klubben) mot stroemmen?
jeg for min del er EKSTREMT spent paa hva obaje kan utrette! for aa si det brutalt aerlig saa skal det f!@# ikke mye til aa prestere bedre paa venstresiden vaar enn det dagens foerstelagsrepresentant gjoer der (om det viser seg aa vaere kiko, bolly, ringstad, lke etc etc), dermed kan dette fint vise seg aa eventuelt vaere en spiller som gaar rett inn i start-11'ern.
jeg ber til alle gudene jeg har hoert om for at denne spilleren skal kunne vaere det lsk trenger paa venstrekanten, selv om jeg etter aa ha lest jesse livermore's treningsrapport (der obaje saa ut til aa bli plassert paa en backplass paa annetlaget og ikke virket aa imponere stort) er blitt noe noektern i forventningene.
uansett blir det en spennende kamp mot et godt stroemmen-lag som alltid spiller med full tenning, og jeg haaper aa se lsk spillere som moeter opp med riktig tenningsnivaa.
haaper virkelig disse proevespillerne faar proevd seg, og faar en sjanse til aa vise seg frem for trenere og fans i kampsituasjon!Kommentar
-
Kommentar
-
Attack of Africa
Nok oftopic. Noen som tørr å utfordre mitt afrikanske LSK-lag, Attack of Africa:
Ujah - Edwin
Obaje - Nosa - Dosso - Kiko
LKE - Kippe - Pedersen - Esset
Logi
7 av 11 Spillere fra Afrika.Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Ujah - Edwin
Obaje - Nosa - Dosso - Kiko
Bolly - Kippe - Pedersen - Esset
Logi
7 og en halv av 11 Spillere fra Afrika. Dog urealistisk med Bolly på backenKommentar
-
Jeg bytter Pedersen med Gabrielsen på mitt lag. Uten å kjenne noe særlig til slektstreet hans, ville jeg uansett påstå på at det gir meg noen ting mellom 7.51 og 8."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ble overasket når jeg så hvor mye denne tråden har vokst i løpet av gårdagen, men veldig skuffet når jeg leser innholdet.... Det er vel ca 80-90 % off-topic som omhandler billettprisen og at en må ha bilen sin på verksted. Overrasket over at tråden ikke er rydda opp i av moderator.Kommentar
-
Ble overasket når jeg så hvor mye denne tråden har vokst i løpet av gårdagen, men veldig skuffet når jeg leser innholdet.... Det er vel ca 80-90 % off-topic som omhandler billettprisen og at en må ha bilen sin på verksted. Overrasket over at tråden ikke er rydda opp i av moderator.
Enga har sine hatobjekter, Strømmen har storsenteret!!!!!!!Kommentar
-
Det kan nå så være. Håper LSK gjør en knallkamp i morgen - direkte rævkjører Strømmen. Da blir mandag på jobb så mye lettere med Strømmen patriot på jobbenKommentar
Kommentar