Treningskamp: LSK - Strømmen, LSK-hallen, lørdag 23. januar kl. 14:00
Collapse
X
-
Kan se ut som Tokstad får prøve seg på venstre, men mulig oppstillinga er motsatt, han til høyre og Kiko til venstre. Syns det hadde vært artig hvis KT kan få til noe på v mens KM slår legg fra h. Jobbe steinhardt for laget!Kommentar
-
LSK sitt lag
Edwin Eziyodawe og Mathis Bolly er skadet og spiller ikke kampen. Det gjør heller ikke Arild Sundgot, Pål Steffen Andresen eller Marius Johnsen.
Bjørn Bergmann Sigurdarson kommer imidlertid til å få noen minutter.
Pål Steffen og Marius venter til La Manga før de spiller kamp. Arild tar vi ingen sjanser med. Han hadde spilt hvis det hadde vært seriekamp.
Den nigerianske prøvespilleren Anthony Ujah får sjansen ved siden av Olivier Occean på topp fra start
LSK stiller trolig dette laget (4-4-2): Stefan Logi Magnusson – Karim Essediri, Steinar Pedersen, Frode Kippe, Lars Kristian Eriksen – Kristoffer Tokstad, Espen Søgård, Nosa Igiebor, Khaled Mouelhi – Olivier Occean, Anthony Ujah.
Kommentar
-
bare drøyt en time og et kvarter igjen...
ooooooohhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwe eeeee
gleder meg!
skulle også vært interesert i å se tokstad prøve seg på venstre vingen, tipper han klarer å skjære inn mot midten bedre enn kiko gjør.. vel ingen mester til å legge en perfekt lissepasning mot hodet til otto fra venstre kanten.., men her kan vi håpe å få se ringstad i forsvaret etterhvert.. han hadde god presisjon mene rjeg å huske fra ifjor..*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Mot hodet til Otto? Vår finske keeper som er på prøvespill i Russland?
Det må kunne kalles en lang pasning.
Beklager chattingen, men her kan det bli spektakulære ting å se, skjønner jeg.Kommentar
-
Går det an å kjøpe enkelbilett til kampen på sumo?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
UlfPulf
Takk!
hehe, der understreker det meste seg selv på hvor ivrig jeg er nå altså...
dette kan bli gøy!
noen som har noe formeninger om han Obaje? verdt å bruke energi på å håpe å få sett han byttet inpå?*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Kommentar
-
noen som kan komme med en god oppsumering av første omgang? rakk ikke få med meg første halvdel skikelig..
av det jeg har sett.. så har det vært ok... kjedelig.. slipper ikke til et relativt godt strømmen lag for mye, får vel ikke til for mye selv heller, tro det eller ei, så kunne vi nok vært litt mere farlige med kantspillere.. tokstad imponerer stadig med tanke på alder..
Ujah gjør fin figur, ser ut til å være rask, bevegelig, og har blikk for andre spillerne.. det liker vi!
hadde noen bare ristet litt tak i gutta og bedt dem i gi jernet tipper jeg at dette hadde gått helt fint.. ser ut som om vi spiller med 50% engasjement synes jeg*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
Kommentar