Treningskamp: LSK - Strømmen, LSK-hallen, lørdag 23. januar kl. 14:00
Collapse
X
-
Kommentar
-
I følge Berg ja.. Kan si meg enig i at alle KAN spille venstrekant uansett om de er høyrebeint, men hadde jo håpa at Obaje er venstrebeint siden det er ikke tvil om at en venstrebeint spiller på venstrevingen er det vi trenger !Kommentar
-
Kun sett 2.omg, mye bra særlig fra Nosa og Kippe. De nye afrikanerene var smågode uten å imponere veldig, men fint mål av nr. 11. Tokstad var svært svak, og bekrefter min oppfattelse av at han svekker laget. Og så må det gå ann å legge bedre innlegg, mange svake innlegg.Kommentar
-
Obaje imponrte ikke meg noe særlig må jeg inrømme..
var vel ikke dårlig, men gjorde ikke noe som overbeviste meg at han burde spille på venstre vingen istedenfor kiko.. og da er det ikke vits å fylle stallen!
ujah derimot kan vi godt signe, hakket bedre enn edwin, spesielt med tanke på blikk og bevegelse.
grei jobb av forsvaret, skulle ønske det hadde blitt tatt litt bytter der, kommer jo garantert til å bli litt skader iløpet av sessongen, greit at unggutta som gabrielsen får litt kamper i kroppen før de blir kastet til ulvene.*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Synes det mangler en del flyt i spillet. men det kommer vel forhåpentligvis i løpet av noen uker. Er forsovidt ikke enig i at obaje er en spiller som må signeres. han gjorde sakene sine greit, mot strømmen. Tror det er greit å se han i aksjon mot en antatt bedre motstander. synes forøvrig at det fungerer dårlig med så mange sentrale spillere spillere på kanten. jakten på kantspillere bør intensiveres...Kommentar
-
Kommentar
-
Obaje imponrte ikke meg noe særlig må jeg inrømme..
var vel ikke dårlig, men gjorde ikke noe som overbeviste meg at han burde spille på venstre vingen istedenfor kiko.. og da er det ikke vits å fylle stallen!
ujah derimot kan vi godt signe, hakket bedre enn edwin, spesielt med tanke på blikk og bevegelse.
grei jobb av forsvaret, skulle ønske det hadde blitt tatt litt bytter der, kommer jo garantert til å bli litt skader iløpet av sessongen, greit at unggutta som gabrielsen får litt kamper i kroppen før de blir kastet til ulvene.Kommentar
-
Frode Kippe kommer til å få sin beste sesong som LSK-spiller iår. Han tapte vel ikke en eneste duell og lagde aldri et frispark. Ujah var god, men bedre enn Edwin synes nå ikke jeg. Obaje tror jeg kan bli en stor spille på venstrevingen etter litt tid.
Jeg synes begge skal signeres, og at Obaje spille reservelagsfotball iår med små innhopp i TL. La han få venne seg til norsk fotball så tror jeg dette blir bra.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
Kommentar