Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Otto på prøvespill i Russland. Om han finner en klubb som svarer til hans ønsker - så ønsker jeg han alt godt!!
Men om han forsvinner nå, hva kan LSK få?
Det er russere inne i bildet. Noe som gjör meg positiv. Oligarkpenger sitter löst. En bekjent av meg som har studert i Russland oppsummerer russisk overklasses forhold til penger omentrent slik: "Haha! Betalte du 100 000 for den verdilöse dritten der? Tosk! Jeg betalte dobbelt så mye."
Tilbake til saken; om Otto gjör det bra under oppholdet, kan vi nok töye strikken ganske bra. Forutsatt at det er en halvkriminell krösus som står for transferpengene til Nalchik, noe det sikkert er. Jeg mener, det er tross alt Russland. Håper Bjarman virkelig understreker for FC Boris at et Otto-salg sitter veeeeldig langt inne for LSK. Det er jo faktisk en landslagsmålis vi prater om.
Om Otto leverer en bra treningsuke så burde vi ha gode muligheter for pay-day. Forövrig tror jeg vi slipper unna enda en solid lönnspost.
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
Otto på prøvespill i Russland. Om han finner en klubb som svarer til hans ønsker - så ønsker jeg han alt godt!!
Men om han forsvinner nå, hva kan LSK få?
Tipper 2 mill. Kanskje 3 om vi virkelig er heldige
Selv om det sikkert er dårlig økonomi overalt om dagen(unntatt de store klubbene) så bør vel gode keepere gå for en grei pris. Flaks for oss at han kan kalles landslagskeeper på Finland i stedet for 3. keeper på LSK. Hvor lenge har han igjen på kontrakta?
Petter Ø - Kreativ Kanaris http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401
Får vi 2-3 mill bør vi være veldig fornøyde. Dette blir jo ren bonus uten at stallen svekkes iom at Hansen er tilbake.
Enig. Med tanke på Ottos 2009-sesong er transferpenger i det hele tatt over forventning i disse dager. Tittlen 'landslagsspiller' er gull verdt på overgangsmarkedet. To andre bonuser er lönnsposten som elimineres, og en ledig plass på fri-spiller kvoten.
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
Thor Jammerø påsto i går, under kampen mot Bajs, at det var mulig Otto byttet klubb i løpet av gårsdagen. Så hadde han fått høre..
Nå skal vi ikke legge stor vekt på det, da jeg tviler på om Jammerø faktisk var i hallen og kommenterte, og selvsagt pga det faktum at Jammerø er en fjott.
I RB-papir i dag står det litt om at Fredrikson ikke blir med til La Manga og at han skal til tyrkia for å forhandle med russerne.
Men det står også at det ikke står om store summer.
- Går det i orden for ham,må vi forhandle med russerne. Men det er ikke snakk om store summer. Blir de ikke enige, kan Otto dukke opp på treningsleiren seinere, sier sportsdirektør Torgeir Bjarmann.
I følge Dagsavisen (papir) så gikk han gratis til russland.
Dette er skuffende hvis det stemmer. Greit nok å kvitte seg med lønnsutgifter, men han er en såppass emritert spiller at det burde være mulig å få en mill eller 2 når kjøpsklubben er russisk.
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
Dette er skuffende hvis det stemmer. Greit nok å kvitte seg med lønnsutgifter, men han er en såppass emritert spiller at det burde være mulig å få en mill eller 2 når kjøpsklubben er russisk.
Those were the days...
Ikke overrraskende at vi ikke får penger. Markedet er overfylt av meget gode Bosman-spillere. Så det å bli kvitt spillere under kontrakt, som man ikke mener er god nok til egen stall, har en stor verdi i seg selv.
Slik er verden blitt. Spillere selges snart ikke lenger. Mener f eks å ha lest at antall spillere som ble solgt i overgangsvinduet i Bundesliga bare var på 15% av "vanlig" nivå.
LSK må nok innstille seg på at en forretningsmodell som avhenger av spillersalg ikke lenger er liv laga i dette landet.
Kommentar