Otto - hva vi får - om han går?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7056

    #21
    Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
    I følge Dagsavisen (papir) så gikk han gratis til russland.
    På den annen side sparer vi over en million i året i lønnsutgifter.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • El Caco
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2009
      • 2286

      #22
      At vi ikke fikk transferpenger er for min del helt forventet og greit. Dette er nok en ganske god lønningsslipp spart hver måned uten å måtte hente inn noen erstattere. Bra jobba av LSK som fant Otto en fin klubb å spille i videre.

      Lykke til!
      Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

      Kommentar

      • Kay
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 763

        #23
        Tipper vi fikk en utgiftspost mindre, og ikkenoe annet.

        Kommentar

        • OppsalKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2008
          • 1881

          #24
          Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
          Dette er skuffende hvis det stemmer. Greit nok å kvitte seg med lønnsutgifter, men han er en såppass emritert spiller at det burde være mulig å få en mill eller 2 når kjøpsklubben er russisk.
          Det stemmer fra kildene som jeg har snakket med. Bare for å spare lønna.

          If its a case of just saving money, I'd like to offer Grønland et.al en gratis bosman overgang til hvem som helst. Otto har fortjent lønna si og har gitt alt for klubben. Disse idioter tabber seg ut gang etter gang.
          Nå bosatt på Rasta !!!!!

          Alltid Celtic og LSK

          Kommentar

          • OppsalKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2008
            • 1881

            #25
            Gratis overgang i følge Dagsavisen. Inntil jeg hører eller leser noe annet så er jeg fly føkkings forbanna om det stemmer.

            Frederikson er en skikkelig bra proff som har gjort alt for klubben og har fortjent å heve lønna si. Grønland og idiotene derimot...
            Nå bosatt på Rasta !!!!!

            Alltid Celtic og LSK

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13272

              #26
              Det koster å gjøre folk fornøyde. Å få millioner for en keeper som sliter benken og ikke er god nok for LSK er i seg selv vanskelig nok, å finne en arbeidsgiver som i tillegg tilbyr anstendig lønn og ellers akseptable vilkår for keeperen gjør ting enda vanskeligere. Er viktigere med en happy Otto og et rykte for å strekke seg langt for at utgående spillere skal være happy, enn å puge penger og bare tenke kortsiktig.

              Kommentar

              • merch
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2007
                • 938

                #27
                Hva er egentlig lønnen til Logi sammenlignet med Otto? Noen som har noen tall og vise til her?
                Man kan jo lure på hvor klokt det var å hente Logi permanent stort sett basert på en enkeltkamp for den serieavslutningen var det ikke mye stabilt god førstekeeper-klasse over.
                lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                  Gratis overgang i følge Dagsavisen. Inntil jeg hører eller leser noe annet så er jeg fly føkkings forbanna om det stemmer.

                  Frederikson er en skikkelig bra proff som har gjort alt for klubben og har fortjent å heve lønna si. Grønland og idiotene derimot...
                  Nuvel. Russisk liga er et hakk opp fra Tippeligaen. Antakeligvis tjener han mer der borte, og får prøve seg mot sterkere motstandere. Profesjonelt og økonomisk er det en grei deal for Otto. Samtidig slipper vi unna unødvendig høye keeperutgifter
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • OppsalKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2008
                    • 1881

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av andersmm
                    Nuvel. Russisk liga er et hakk opp fra Tippeligaen. Antakeligvis tjener han mer der borte, og får prøve seg mot sterkere motstandere. Profesjonelt og økonomisk er det en grei deal for Otto. Samtidig slipper vi unna unødvendig høye keeperutgifter
                    Men hvem var det som ga han den kontrakt i utgangspunkta?

                    Grønland et al.

                    Vi har mistet en spiller som vi kunne ha sannsynligvis har tjent penger på. Bare for å spare penger.

                    Om vi hadde blitt mer forsiktig i utgangspunktet så hadde vi blitt bedre rustet å møte disse trange økonomiske tider som er foran oss nå.

                    Ansvarlig?

                    Frankie G et. al.
                    Nå bosatt på Rasta !!!!!

                    Alltid Celtic og LSK

                    Kommentar

                    • Yellow-not-jella
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2009
                      • 1606

                      #30
                      Det holder nå "Grønland".

                      Klubben gjorde helt rett. Igjen. Kong Bjar på statue!

                      F... så smooth allting går, nesten uvirkelig. Slår vi Zenit imorra må Andersmm bite i seg orda, hehe. Serien vår er nemlig bra den. Sett bort ifra FCK; best i Norden vill jag påstå!

                      Og snart ere OL!!! O herlige tider...

                      Kommentar

                      Working...