Årsmøte i KFL
Collapse
X
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401 -
Nå er det nå engang slik at de som startet dette forumet ønsket anonyme deltakere. På den gamle LSK-lista skrev vi med fullt navn, og det var egentlig på mange måter mer ryddig. Flere av de gamle her kan sikkert skrive under på at jeg ikke var mindre kritisk da, så å kreve fulle navn her på forumet vil ikke stoppe undertegnede.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Stray CatNår tror du vi kan vente et referat?
Kortversjonen:
Oppstart 20 minutter på overtid. Tar tid å registrere folk (og skjønne at de må telles...)
Årsberetning godkjent. (Er lagt ut på forhånd.)
Regnskap og budsjett ikke ferdigstilt. Det skal avholdes ekstraordinært årsmøte innen utgangen av mars.
1. forslag: UFC tilbake på feltet som ULTRAS. Styrets innstilling godtatt av årsmøte. Forslaget ble derfor ikke votert over. Ble allikevel åpnet for en generell debatt. Styret uttalte klart at vi ønsket oss en supporterklubb uten undergrupper. Tony Johansen stod opp for UFC.
2. forslag: Nye vedtekter. (Er referert i tråden.)
Handlingsplan. Vedtatt uten diskusjon. (Er lagt ut på forhånd.)
Valg. Alle valg enstemmig uten motkandidater. (Innstilling er lagt ut på forhånd.)
Valgkomiteen fikk fullmakten de ba om til å finne en kasserer. Denne skal velges på det ekstraordinære årsmøtet.Vidar Evje
Kommentar
-
He-he. Enig det.
Det får holde med at jeg leker "en folkefiende" her på forumet i tide og utide. Noen andre får ta jobben på møtene til KFL.
Jeg skal forøvrig forsøke å plage forumet minst mulig i år, men i dag kom det plutselig en utblåsning. Det hadde bygd seg opp litt. Har som personlig målsetning å skrive mindre på kfl.no i år, men klubben gjør det vanskelig for meg med det de leverer fotballmessig og organisasjonsmessig. Det er så mye å ta tak i.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Selv om jeg ikke er moderator, så vil jeg minne om at denne tråden skal handle om årsmøtet i KFL - ikke Tony...Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Årsmøte kom frem til at Kanari-Fansen Lillestrøm er navnet i til supporter klubben, vi fikk også handlingsplan og nye vedtekter, det ble også debatt om UFC skal kan komme tilbake til felte som ultras. Det var der Tony prøvde å forklare oss hva UFC vill og ikke vil. Tøft av Tony.Årets supporter 2010!!