Spillerbørs LSK-GAIS

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Spillerbørs LSK-GAIS

    Logi 5 Ingen ting og gjøre.
    Karim 5 Full kontroll men litt svake innlegg i dag.
    Kippe 7 Er helt sjef i dag og fulstendig kontroll(Kippe blir bra i år)
    Steinar 6 Full kontroll spiller enkelt og gjør det bra.
    LKE 6 Bra bakover også meget bra framover i 2 omg.
    Obaje 6 han får en 6er pga at han er en kantspiller,har fart,teknikk.
    Niosa 7 BB Veldig bra i dag,men må lære seg og ikke falle så lett.
    Espen 4 Løper og løper men ingen ting annet stemmer,ute av form? Men han kommer sterkere tilbake garantert.
    Kiko 2 Han er ikke en kantspiller,forferdelig dårlig dag på jobben.
    (Kiko 5 Spiller seg stort opp når han blir plassert sentralt)
    Oliver 6 Fint mål og tror faktisk han har lært seg offside regelen også.
    Drogba 6 Bra fart og fin teknikk ,kunne med hell scoret mål i dag.
    Arild 5 Med formen inne hadde han scora 2 mål i dag,men det kommer.
    Ringstad 5 Bra omg men blir litt for forsiktig,han må trå til mere.
    Tokstad 4 Er ikke kant,vil se han sentralt,nesten mål i dag.
    Kfl 3 Utrolig dårlig oppmøte og - at tromma ikke var med .
    Gays 1 Bra stemmning i 15 minutter,men da var kokainet ute av blodet og resten av kampen var dem som oss. Stort - for bråk og latterlig oppførsel.
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #2
    Kiko fortjener mer enn 2, synes han spilte brukbart i første omgang. Mye bra spill med Karim.
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13277

      #3
      Æøæææ Bytt tilbake til GAIS du. Er ingen vits i å dra uskyldige homser ned på det nivået svenskene viste i hallen. De putter nok oftere og krangler ikke når de skal inn. Ellers synes jeg Kiko var bra i begge omgangene. Røra bort ballen ved et par anledninger, men han prøver iallefall å se et trekk eller to frem. Nosa bør få egen karakterskala.

      Kommentar

      • Henrik
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2006
        • 2110

        #4
        Synes Kiko var mye bedre enn 2 i dag, og det siste kvarteret som han fikk sentralt synes jeg han var direkte god.

        Nosa var i en helt annen dimensjon enn de andre (spesielt i første omgang), fortjener mer enn 7.

        Søgård var virkelig dårlig i dag.

        Sundgot virket ekstra rusten i dag, mange dårlige touch og dårlige avslutninger.

        Synes prøvespilleren som var på topp var bedre enn han på kanten.

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          #5
          Opprinnelig skrevet av Henrik
          Synes Kiko var mye bedre enn 2 i dag, og det siste kvarteret som han fikk sentralt synes jeg han var direkte god.

          Nosa var i en helt annen dimensjon enn de andre (spesielt i første omgang), fortjener mer enn 7.

          Søgård var virkelig dårlig i dag.

          Sundgot virket ekstra rusten i dag, mange dårlige touch og dårlige avslutninger.

          Synes prøvespilleren som var på topp var bedre enn han på kanten.
          Mulig jeg var litt hard med Kiko ,men vil ha han i midten og vil ha en rein dyrka kantspiller.Nosa får ikke mere rett og slett for at han detter litt for lett og han blir litt borte i slutten av 2 omg etter at han har fått seg et spark på beinet. Hadde han stått på beina så hadde han fått en 8 er.

          Kommentar

          • xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

            #6
            Opprinnelig skrevet av tullebukk
            Mulig jeg var litt hard med Kiko ,men vil ha han i midten og vil ha en rein dyrka kantspiller.Nosa får ikke mere rett og slett for at han detter litt for lett og han blir litt borte i slutten av 2 omg etter at han har fått seg et spark på beinet. Hadde han stått på beina så hadde han fått en 8 er.
            Er enig med deg i karakteren på Nosa. Imponerende av han å løpe opp så mange spillere defensivt, knallhard jobbing. Vant tilbake flere baller. Dog skulle jeg gjerne sett han enda mere offensiv, i en rendyrka playmaker rolle.
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13277

              #7
              Opprinnelig skrevet av tullebukk
              Mulig jeg var litt hard med Kiko ,men vil ha han i midten og vil ha en rein dyrka kantspiller.
              Du må jo gi karakterer etter hvordan spillerne faktisk presterer da, og ikke dra politikk inn i dette. Fyren er jo verdt en toer før han har snørt på seg skoene.

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7092

                #8
                Jeg syntes Kiko var helt ålreit. Laget som sådan funket bra. Søgård og Sundgot var svake, Ujah burde kanskje scoret og Ollie hatt en til.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • McGuffy
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 5099

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av trigz
                  Jeg syntes Kiko var helt ålreit. Laget som sådan funket bra. Søgård og Sundgot var svake, Ujah burde kanskje scoret og Ollie hatt en til.
                  Arild burde også definitivt hatt ei kasse. Den han spiller seg fram til sammen med Ollie, på glimrende vis, er på blank kasse. I tillegg til den han blåser over.

                  Kommentar

                  • ragnarrock
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2008
                    • 937

                    #10
                    liten observasjon om Nosa ettersom jeg ser at det er ønske om en egen skala for å rangere han...

                    ja, ingen tvil, han er jo en drit god spiller, begynt å få bedre kontroll på det defensive til og med. Savner enda at han spiller til dommeren blåser, og at han blir litt tøffere i kroppen, blir mye små filming og syting etter frispark etc...
                    MEN, til mitt poeng.. synes man skal være forsiktige med å gi han gude status riktig enda..
                    a. gutten er enda ung, og prestasjonene hans kan varriere.
                    b. hadda han vært en virkelig gud, så hadde han nok sørget for at vi domminerte mye tydeligere enn å vinne 1-0 over et middelmådig lag fra sverige..

                    men for all del.. I love that guy!
                    *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                    -RagnarRock-

                    Kommentar

                    • reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13277

                      #11
                      Vi må få kjøtt på de beina. Blir helt dårlig når han går rundt på de pipestilkene, helt åpenbart preget av d-vitaminmangel. Når fyren har legger som om han har sittet skrevs over ei Folkevogn under oppveksten bør vi også ha aksept for at de ikke tåler Volvotupp.

                      Kommentar

                      Working...