Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
For at vi fortsatt skal kunne lage arrangementer, 2 stangs, flagg og bannere trenger vi penger. Denne tråden skal kun benyttes til å skrive deg opp (frivillig) når du setter inn penger og evt. hvor mye du har satt inn, hvis du føler for det.
For at vi fortsatt skal kunne lage arrangementer, 2 stangs, flagg og bannere trenger vi penger. Denne tråden skal kun benyttes til å skrive deg opp (frivillig) når du setter inn penger og evt. hvor mye du har satt inn, hvis du føler for det.
Kontonr: 6201 05 41919 og merk det med tifo
jeg får vel skryte litt av meg selv da.. jeg satte inn 200kr i går,og jeg oppforder alle andre også til å bidra.. :wink:
Bartene virker flinke til å sette inn penger, vi må da faen meg klare dette vi også? Vi i Lsk-Tifo trenger virkelig penger nå, og blir kjempe glade for vær eneste lille slant!
Går penger insamla til TIFO bare til TIFO og bare det?
Eller brukes det til andre ting i kfl, slik som tur sponsing etc ?
Så lenge du merker det med TIFO og bruker kontonummer over så går det BARE til TIFO..Kun til TIFO, og det er utrolig viktige penger til oss..
Pengene blir kun brukt til ting som Pensler,Stoff,Maling,Pyroteknikk (ikke så ofte men) :lol: , osv! Nå er vi ganske tomme for penger (selvom vi har et par tifo`er klare som vi allerede har penger til, men de pengene kan vi ikke bruke til noe annet enn de to tifoene).
Vi trenger penger, kjempe bra vis flere av dere, og du il ordner autotrekk!
Jeg la selv på en 100 lapp på børsa forrige kamp, og gir som oftest minum 50 lapp. Hvor mye folk gir er opp til envær, alt er viktig
Alle bidrag er utrolig viktige, og husk at hver eneste krone dere gir til tifo-gruppa forvandles til tifo, i form av OH-bannere, kasteruller, flagg, ballonger, konfetti, tekstbannere, tostangsflagg eller noe annet snacks.
Ikke glem at det snart er cupfinale...
Sjekk de første innleggene i denne tråden eller signaturen min for informasjon om hvordan dere kan støtte tifo-gruppa.
Har bare et spørsmål. Opp gjennom åra har det jo blidt lagd en del tifo. Er det ikke mulig å ta i bruk no go gammal tifo, eller er dette blitt kastet/ utslitt etc. ?
Herregud folkens. Til og med Rønnern har fått ut fingern og sendt en SMS med GIVE60. Småpenger og da kan du gå forbi tifobøssene med god samvittighet neste gang.
Kommentar