Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
På tide dere bytter ut de små femi bøssene deres med 10 liters bøtter, tar jo faan meg ett kvarter å få pirket 100 lappen nedi den lille bøssa som du går rundt med Nordby!
Lille kroppen skal jo klare å bære bøtta og da!
Hold kjeft :P
Finnes jo bare en type boesser da.
Nettopp, bøsser er for jenter, bøtter er for menn, ingen tvil om hva du velger? 8)
Har ikke cash på mobilen for tiden, men send meg en melding da!
47813656
Eventuellt vis det er noe interesse fra dere to på det så kan vi ta en dag neste helg (ikke i morra, men helga etter der), og lage litt flagg, vise dere litt rundt på lokalet osv?
Hvorofte må jeg gi deg beskjed på at forumet ikke er en msn chattekanal?
Ta og bruk PM funksjonen istedte. Hvis ikke denen tråden går tilbake til å handle om tifostøtte, låser jeg tråden.
Skal du svare på denne så gjør det evt. på PM.
Og til alle andre som vil hjelpe til med tifo, <send en mail til tifo@kanari-fansen.no,send en pm til Nordby eller ring Rune K på 93416133
Kommentar