Da har jeg fått ut fingeren og har satt opp fast avtale med banken. 100 spenn settes inn den 16. hver måned.
Tifostøtte
Collapse
X
-
Nå støtter jeg med 30 kr hver måned. Veit det ikke er mye å skryte av, men har dessverre ikke råd til mer i øyeblikket... Skal se om jeg får donert inn en ordentlig sum snartSuper KanarisKommentar
-
Opprinnelig skrevet av KanarijentaNå støtter jeg med 30 kr hver måned. Veit det ikke er mye å skryte av, men har dessverre ikke råd til mer i øyeblikket... Skal se om jeg får donert inn en ordentlig sum snart
Synes at tifoen i semifinalen mot enga var kjempe, og gleder meg til fortsettelsen på Ullevål 6. nov.Kommentar
-
45 i måneden av meg i autotrekk. Men har young talk så det er ikke så gærnt syns jeg...A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TrondeoJeg tar autotrekk fom etter nest mobil regning. Må se ann situasjonen...Men det kommer noe. Er det foresten mulig å stoppe autotrekk viss man vil?
Kjempe flott. Mulig å stoppe tjenesten ja. Har ikke den stopp greia i hodet nå, men du får den når du sender inn give for første gang
Tusen takk, oppfordrer flere til å gjøre dette, vi trenger penger nå når sesongen starter om ikke så veldig veldig lenge...er "mye" jobbing med flagg osv i disse tider, og da trengs penger til sprittusjer, stoff,overhead ark, plast, maling, og pensler!Kommentar
-
Når til og med en susete Rønner klarer å skrive en sms med give60 152 og sende den til 2290, så er det få unnskyldninger for ikke å gjøre det.
Da blir det automatisk trukket fra mobilregningen hver måned. Har vært fast giver siden august og det passer meg bra. Da slipper jeg å tenke på å ha med cash på kamper for å putte i tifo-bøssa.
Passer det ikke med 60 kroner, så skriv 45 eller 30 i stedet for.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
På tide dere bytter ut de små femi bøssene deres med 10 liters bøtter, tar jo faan meg ett kvarter å få pirket 100 lappen nedi den lille bøssa som du går rundt med Nordby!Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondPå tide dere bytter ut de små femi bøssene deres med 10 liters bøtter, tar jo faan meg ett kvarter å få pirket 100 lappen nedi den lille bøssa som du går rundt med Nordby!..................Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av _JonernOpprinnelig skrevet av King_RaymondPå tide dere bytter ut de små femi bøssene deres med 10 liters bøtter, tar jo faan meg ett kvarter å få pirket 100 lappen nedi den lille bøssa som du går rundt med Nordby!
Finnes jo bare en type boesser da.Kommentar
Kommentar