Treningskamp: LSK - Polonia Warszawa, La Manga, søndag 7. februar kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ragnarrock
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2008
    • 937

    #61
    Tommel opp for mr. gamboa.. mest spennende jeg har sett på venstre vingen vår på leeenge!

    forrøvrig imponert over Kiko idag, lenge siden jeg har sett han ta i såpass..

    noen som vet hvorfor vår nye nr.10, (som forsåvidt spilte veldig bra i første synes jeg) spilte med drakt nr 16?
    *Kjempe gutta fighte gutta!!*

    -RagnarRock-

    Kommentar

    • andersmm
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 5764

      #62
      Opprinnelig skrevet av McGuffy
      Syns ikke Gamboa viste veldig mye, men Ujah kan man godt signere for min del. Syns han er smartere, både med og uten ball, enn Edwin og har omtrent de samme fysiske forutsetningene.
      Synes Gamboa viste noen spennende saker i dag. Först og fremst er det åpenbart at han har god teknikk og bra med spring i beina. Han virka heller ikke til å väre den lettvekteren jeg hadde fryktet. Det jeg likte best var derimot måten han veksla mellom å ligge bredt som en mer klassisk ving, og å dra seg langt inn å gjöre seg spillbar selv når spillet foregikk langt ute på höyre sida. Han virka ikke redd for å involvere seg. Signer ham.
      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

      Kommentar

      • Serbern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 5496

        #63
        Er det ikke straffekonk?

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          #64
          Synes vi kan gå for både Ujah og Gamboa, ja. Ujah kommer til sjansene og vil sette dem med mer matchtrening. Gamboa kommer inn etter mange bytter, men viser på kort tid den spilleforståelsen, farten og teknikken Berg har nevnt. Han er egentlig så godt som en inntertier for den nye innkjøpskriterielista til LSK, så her bør vi handle.

          Kommentar

          • erikh
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2008
            • 443

            #65
            Bolly

            Noterer den siste situasjonen foer full tid. bolly viser akkurat hva som er saa briljant i forhold til potensialet hans - bryter, setter sinnsyk fart med ball fremover, og kan skape en scoring ut av ingenting MEN MEN MEN MEN MEN MEN - naar det naermer seg motstanderenes maal, presset i situasjonen oeker med tanke paa sjanse for aa skape noe, og bergmann kommer paa kryssloep, saa stopper bolly opp som en nervoes liten korgutt og situasjonen ender med at ingen tar ballen, som triller inn til en polonia spiller.

            noen maa fortelle den gutten at han skal gi faen og bare PROEVE!!!!

            Kommentar

            • andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

              #66
              Gamboa har blandt annet en flott seanse der han er nede ved midtsirkel å henter ball, avanserer oppover mot venstre gir til Eriksen og går på et flott löp mot mål. Kun en halvveis pasning fra Eriksen hindrer ham fra å väre igjennom.
              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

              Kommentar

              • superbøffel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 5611

                #67
                Opprinnelig skrevet av ragnarrock
                Tommel opp for mr. gamboa.. mest spennende jeg har sett på venstre vingen vår på leeenge!

                forrøvrig imponert over Kiko idag, lenge siden jeg har sett han ta i såpass..

                noen som vet hvorfor vår nye nr.10, (som forsåvidt spilte veldig bra i første synes jeg) spilte med drakt nr 16?
                De spilte med fjorårets drakter...
                Enøyd i de blindes dal.

                Kommentar

                • skotten
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 1794

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av McGuffy
                  Forøvrig er Polonia et nisselag. Polens svar på Fredrikstad!
                  Ryktes om femti busser fra Warszawa...

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6075

                    #69
                    Ujah bør hentes.

                    Knudtzon hadde jeg stemt mot om han var prøvespiller.

                    Gamboa var ok, minte mye om Eriksen. Kunne blitt henta om vi trengte noen på høyresiden. MEn jeg vil ha VENSTREVING! Ser tydelig at han ikke er noen venstreving.

                    Kommentar

                    • Fugl1120
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 3528

                      #70
                      Ujah leverte en god andreomgang, men jeg synes ikke Gamboa spilte seg noe nærmere en kontrakt. Han viser at han har fart i beina og trykk i spillet, men det aleine holder ikke til kontrakt. Jeg håper LSK fortsetter å lete etter kantspillere på venstresiden da jeg personlig foretrekker venstrebeinte spillere på venstresiden. Mye mulig Gamboa er god nok, men han har ikke overbevist meg enda og jeg synes ikke det er noen grunn til å ta av ut i fra det han har vist i denne kampen.

                      Ujah hadde definitivt vært signert for lenge siden, hadde det ikke vært for at vi har himla mange spisser. Vi har rett og slett ikke økonomi til å ha 6 spisser i A-stallen der hvert fall 5 av de er reelle kandidater til å starte hver kamp. Kommer Ujah som til LSK som spiss betyr det kroken på døra for minst én av de som allerede er her.
                      Lauken er vår venn!

                      Kommentar

                      • GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

                        #71
                        Vel, vi er faktisk inne på fjerde året nå på leiting etter en venstrebeint venstrekant, det burde vel være beskrivende nok for hvor vanskelig det er å finne den riktige spilleren. Med Gamboa mener jeg vi har kommet veldig nære en løsning, og som allerede nevnt, han nærmest prikker inn alt Berg er ute etter i en spiller. Og er det noe vi mangler er det spillere som kan skape noe selv, som kan utfordre. I så måte går han langt utenpå Knudtzon som stort sett bare har farta.

                        Kommentar

                        • Jesse Livermore
                          Medlem
                          Møteplager
                          • Nov 2009
                          • 93

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                          Vel, vi er faktisk inne på fjerde året nå på leiting etter en venstrebeint venstrekant, det burde vel være beskrivende nok for hvor vanskelig det er å finne den riktige spilleren. Med Gamboa mener jeg vi har kommet veldig nære en løsning
                          Herlig resonnement.

                          Gamboa er som kjent høyrebeint og har stort sett spilt på høyresiden av banen.

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av Jesse Livermore
                            Herlig resonnement.

                            Gamboa er som kjent høyrebeint og har stort sett spilt på høyresiden av banen.
                            Ja, og? Det er vel uansett slik at noen på fylle venstrekanten? Uansett hvem det satses på har ihvertfall Gamboa kvalitetene en kantspiller må ha. I sterk kontrast til for eksempel Kiko.

                            Kommentar

                            • armykanari
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2009
                              • 737

                              #74
                              2 år med prøvespill!

                              Opprinnelig skrevet av HSft

                              Knudtzon hadde jeg stemt mot om han var prøvespiller.

                              .
                              Altså Nå har vell Berg sagt det klart og tydelig at vis vi skulle hente en spiller så skulle det være en spiller som hevet laget. Nå kan vi jo også egentlig si det sånn at Knutzon har prøvespillt for Henning i godt og vell to år. ( i form av han tid i lyn under Berg jeg tror heller at vi skal stole på Henning og ha litt is rundt hue og heller Glede oss til å se Knutzon løpe fra alle på Åråsen!

                              Kommentar

                              • bird
                                Medlem
                                Møteplager
                                • Nov 2009
                                • 91

                                #75
                                Er det noen andre enn meg som synes det var litt rart at Henning brukte brukte Bolly på høyre og Gamboa på venstre??

                                Kommentar

                                • Yellow-not-jella
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2009
                                  • 1606

                                  #76
                                  Nå tror ikke jeg Gummi-boa er noen ny Bolanõs, men hadde sistnevnte spilt på venstre i fjor hadde han trolig fått suksess der å. Det sitter i hue!

                                  For all del, signér disse to. Må ha litt bevegelse, litt gjennomtrekk, litt action.
                                  Det er plenty med ledige plasser på utlånslista...

                                  Kommentar

                                  • Fugl1120
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 3528

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                    Vel, vi er faktisk inne på fjerde året nå på leiting etter en venstrebeint venstrekant, det burde vel være beskrivende nok for hvor vanskelig det er å finne den riktige spilleren. Med Gamboa mener jeg vi har kommet veldig nære en løsning, og som allerede nevnt, han nærmest prikker inn alt Berg er ute etter i en spiller. Og er det noe vi mangler er det spillere som kan skape noe selv, som kan utfordre. I så måte går han langt utenpå Knudtzon som stort sett bare har farta.
                                    På hvilket grunnlag uttaler du deg? Har du sett Gamboa noe mer enn de 25 minuttene han spilte i dag? Av hva jeg observerte viste han at han har mye hurtighet i beina og hadde samtidig et fint raid langs kanten. Han hadde også flere stygge feilpasninger og posisjoneringsfeil. Dersom du konkluderer med at han går langt utenpå Knudtzon ut i fra én treningskamp der han spilte 25 minutter, har du enten eksepsjonelt god greie på fotball eller skamtjukke Gamboa-briller.
                                    Lauken er vår venn!

                                    Kommentar

                                    • Kjell.T.Ring
                                      Poll St. Ring
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Dec 2005
                                      • 11796

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av bird
                                      Er det noen andre enn meg som synes det var litt rart at Henning brukte brukte Bolly på høyre og Gamboa på venstre??
                                      Kan jo være fordi Berg ønsket å om han han passet på vår venstreving som er er aktuell for. Ikke noe vits i å bruke han på høyere da.
                                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                      Kommentar

                                      • GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                        På hvilket grunnlag uttaler du deg? Har du sett Gamboa noe mer enn de 25 minuttene han spilte i dag? Av hva jeg observerte viste han at han har mye hurtighet i beina og hadde samtidig et fint raid langs kanten. Han hadde også flere stygge feilpasninger og posisjoneringsfeil. Dersom du konkluderer med at han går langt utenpå Knudtzon ut i fra én treningskamp der han spilte 25 minutter, har du enten eksepsjonelt god greie på fotball eller skamtjukke Gamboa-briller.
                                        På hvilket grunnlag? Ikke mindre enn Bergs egne uttalelser om ham som jeg nå selv så små prov på i løpet av en drøy halvtime. Synes har er spennende og noe vi trenger mer av i form av sin åpenbart gode teknikk og fart. Og det er vel knapt noen hemmmelighet at Knudtzon ikke er noen utpreget tekniker/dribler?

                                        Kommentar

                                        • reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13272

                                          #80
                                          Knudtzon (faen for et vanskelig etternavn, kallenavn takk!) var dårlig i fjor og vil sikkert bruke tid på å nå sitt gamle nivå. Ellers viste vel denne kampen at vi har mange spillere med gode individuelle ferdigheter, men at det fortsatt mangler samhandling fremover. Irriterende å se spillere kjøre seg fast i 2 mot 1 situasjoner fordi de mangler pasningsalternativer.

                                          Kommentar

                                          Working...