Gamboa inn! Johnsen med karrierepunktum?
Treningskamp: LSK - Polonia Warszawa, La Manga, søndag 7. februar kl. 18:00
Collapse
X
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Absolutt. Livlig type. Ut i fra det lille jeg har sett av han bør han signes. Han kommer til å komme til/skape bøttevis med sjanser, det som ikke er så bra er at han ikke kommer til å sette alt for mange av de.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
3-0
2-0
1-0
0-0
Hehe. OK førsteomgang der vi er solide bakover (Polonia med én sjanse) og skaper noen farligheter framover. Andre omgang er faktisk meget god. Fullstendig kontroll bakover og en håndfull gode målsjanser. Utrolig at Sundgot ikke scoret.
Mest interessant var Ujah, som fortsatte å vise seg fram.Kommentar
-
En helt grei treningskamp vi burdet vunnet 2-0. Noe spennende er det iallefall å se.Kommentar
-
Kødder du? Ujah er veldig interessant, men Gamboa har da ikke vist noe som helst som skulle tilsi at han bør signeres.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg brukte ikke lang tid på å se at Gamboa har mye ved seg som er meget interessant. Hadde bra fart, og et bra trykk i spillet sitt. Pasningsfot og spilleforståelse er vanskelig å bedømme på den korte tiden han spilte, men jeg likte han veldig godt!"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
Kommentar