Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
"Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.
Det har vel ligget i kortene, men jeg føler meg ikke overbevist om at LSK har valgt rett keeper å kvitte seg med. Helt klart riktig valg for Otto, når han ikke blir satset på her.
Lykke til videre, Otto! Det har vært en fryd å se en så gjennomført profesjonell og fokusert keeper.
Enda en spiller forlater klubben uten bråk og tøys. Får hele farsen med Myhre og Viking til å virke uproff.
Ikke bare forlater han klubben uten bråk, men han sier jo at LSK alltid vil ha en plass i hans hjerte og at han gjerne kommer igjen.. familien skal også bli igjen i Lillestrøm!
B-gjengen har gjort en utmerket jobb med å skifte ut stallen, ALLE som har forlatt klubben har gjort det på en høflig og LSK vennlig måte!
Bra jobbet hele gjengen ;-)
Bare å ønske en kjernekar lykke til videre, ja. Kanskje han trenger et miljøskifte for å komme opp mot gamle høyder, men jeg frykter at skadene han har slitt med har satt sine begrensninger.
Trist dag, makan til flott fyr!
Mengden med prof holdning som Otto har er det få andre som sitter inne med desverre.. Otto, du vil bli savnet.. jeg falt for deg dagen jeg leste at du skulle kjøpe egen ovn for badstue på Åråsen fordi den som var ikke levde opp til standarden... la den ovnen brenne evig.. som minnet ditt..
hmm, hørtes ut som en cheesy blanding av et kjærlighetsbrev og minnetale..
Lykke til videre Otto! Du fremstår som en kjernekar og ytterst profesjonell. Håper du lykkes i Russland, og at du etablerer deg som førstevalg på landslaget.
Det har vel ligget i kortene, men jeg føler meg ikke overbevist om at LSK har valgt rett keeper å kvitte seg med. Helt klart riktig valg for Otto, når han ikke blir satset på her.
Lykke til videre, Otto! Det har vært en fryd å se en så gjennomført profesjonell og fokusert keeper.
Enig her, personlig mener jeg vi aldri hadde trengt å hente han som nå er førstekeepern i fjor. Hadde trua på at Otto var mer enn god nok! Når vi nå mister Grodås dernest Otto så begynner jeg å bli litt skeptisk til standarden på keeperplass.
Men overrasket er jeg jo ikke når man tidlig skjønner rangeringen av keeperne hos Berg og co.
Lykke til videre Otto! Du er kanonbra mann! Respekt for hans profesjonalitet under LSK-karrieren.
lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....
Kommentar