Dette er fantastiske nyheter. Jeg har ikke noe i mot Otto som person, men han har desidert vært den dårligste første keeperen vi har hatt på 20 år. Hvis vi ser bort fra de matchene Svein Ystnes spilte i 90.
Lykke til videre Otto!
Collapse
X
-
-
Nei - lykke til videre Otto. Mannen som det etter min mening oste finsk Sisu og disiplin av. Han bør være ett mønster og mal for mange av de yngre utøverene.Kommentar
-
Lyke til videre.Du er en bra mann!Ei saa peittää!Kommentar
-
LIM var aldri sett på som LSK sin første keeper.Kommentar
-
Men han burde vært det. LIM var og er faktisk jævla god, selv om han gjør brølere her og der. Otto, en strålende fyr og idrettsutøver no doubt, men utover det første halve året da alt stemte, var han aldri i nærheten av å være god nok. Det er synd, men det er sannheten. Jeg er enig med Christoffer, selv om "fantastiske nyheter" er å dra den litt langt.
Faen. Er ikke så greit å dra frem en RÅ nr.3000 når man er sengeliggende med lungebetennelse på fjerde dagen...Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Når det gjelder Otto, var han direkte dårlig de 4 årene han var her. Unntaket var høsten 07, da han sto langt over evne.Kommentar
-
Moderatormelding:
I denne tråden ønsker vi Otto lykke til videre. Diskusjon om pris osv. tar vi her: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...ad.php?t=16481
En haug med innlegg flyttet.Kommentar
-
Lykke til videre
Otto har vært en flott ambassadør for klubben. Proff til fingerspissene og en glimrende holdning. Dessverre har han vært utrygg siden kneskaden. Jeg er glad det løste seg for han, og tror klubbyttet vil gjøre han godt. Det holder å ha Logi og Hansen i stallen. Samtidig får vi redusert utlendingskvota, og får bort en millionlønning.Kommentar
Kommentar