Treningskamp: LSK - Zenit, La Manga, fredag 12. februar kl. 18:00
Collapse
X
-
Ikke enig ang Gamboa. Synes han har et flott driv. Signer! Etter scoringa har vi blitt løpende imellom i store deler, og tom nivået til Nosa falt til middelmodig. Når vi derimot hadde eget spill synes jeg Nosa var enorm og Gamboa meget bra. Erling kommer litt på mellomdistanse, men ved et par anledninger har han løpt opp motstanderen defensivt. Han har vel hatt ett innlegg som gikk inn til keeper. Sundgot blir avslørt til de grader mot slik motstand. Occean har vært litt bedre, men kan vel ikke se at vinteren har gjort mirakler.
Slipper vi unna baklengs i denne kampen, om Zenith fortsetter slik de gjorde etter vår scoring, er det et under.Kommentar
-
-
Når det gjelder Gamboa er det absolutt ikke slik at jeg avskriver ham. Jeg sier bare at det er altfor tidlig å være skråsikker på at han er rett mann. Han har vist prov på lovende ferdigheter som fart og teknikk, men det har da vitterlig andre spillere gjort før ham. For å si det sånn, Bollys treningskamper i januar/februar i fjor pisser på det Gamboa har vist i år. ;-)Kommentar
-
Du misforstår poenget mitt. Du kan ikke si at han ville prestert mye bedre mot en dårligere motstander, det er jo spekulasjoner. Man må vurdere Gamboa ut i fra hva han har levert og da er han nødt til å prestere også mot gode lag som Zenit.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Definitivt en god start på 2. omgang. Vi er faktisk klart best for øyeblikket.Kommentar
-
Kommentar
-
¨
Meningsløs kommentar. Dette er rett og slett feil, den eneste virkelig svake involveringa hans var pasningen mot OO. Han har flott nærteknikk, er rask, fører godt, og posisjonerer seg godt under press slik at han ofte får frispark der andre ville mistet ballen. Du har rett angående Bergmann, men har øyet ditt sviktet.Kommentar
-
Kommentar
-
Brukbart med hurtige spillere nå.
Tips: 3-1 kontringsmål.Kommentar
-
Kommentar