Herlig resultat av Лиллестрём!
Treningskamp: LSK - Zenit, La Manga, fredag 12. februar kl. 18:00
Collapse
X
-
lsk.no skriver at " Nosa Igiebor, Lars Kristian Eriksen og Bjørn Bergman Sigurdarson satte baller i nettet bak Igor Akifeev i Zenit-buret". Det stemmer ikke. Keeperen Zenit spilte med heter Vyacheslav Malafeev og spiller med nr 16 på ryggen.
Viktig med riktig fakta i sakene!"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Fantastisk bra resultat mot en meget god motstander, men vil minne om at vi ifjor også slo Rubin Kazan på La Manga, som da var regjerende russisk mester.
Gleder meg til å se Nosa i år. Tipper det blir en del speidere fra store europeisk klubber på Åråsen denne sesongen.Kommentar
-
Fantastisk bra resultat mot en meget god motstander, men vil minne om at vi ifjor også slo Rubin Kazan på La Manga, som da var regjerende russisk mester.
Gleder meg til å se Nosa i år. Tipper det blir en del speidere fra store europeisk klubber på Åråsen denne sesongen.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
På papiret bør det laget være det sterkeste laget fugla har møtt så langt jeg kan huske. Så bare andre omgang, men vi viser mye bra. Samtidig slipper nok Zenit seg ned et hakk, men flere av deres spillere skal være i en klasse over, selv når de går på 80-90%. Fin prestasjon. Vi har ett årsbudsjett som er en snau tredjedel av hva de betalte for han der Danny. Neste år står vel CSKA for tur, for dette med å piske russiske tungvektere begynner å bli tradisjon. Dog er dagens kamp en langt sterkere prestasjon enn Rubinmatchen, da førsteelveren Zenit stilte med er tuuuung. Herlig å se at Nosa herjer fritt, selv mot internasjonale toppspillere. I tillegg blei jeg helt paff av å se Bjørn regelrett spasere forbi to Zenitforsvarere med ball i beina. De gutta kan gå hele veien med rett instilling."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
I tillegg ble Rubinkampen etterforsket for kampfiksing. Keeperen slapp vel inn et slapt skudd fra midtsirkelen?Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Lsk var ekstremt heldig i 1.omg. Det var nesten bare et lag på banen og vi kunne fort ligget under med 2-3 mål, en god Logi og to målstenger stod i veien. Helt klart at det er stort nivåforskjell på disse lagene, og det at LSK vant kan fort bli en falsk trygghet.Kommentar
-
"Det var bare ett lag på banen" en kommentar i BennyLem-klasse og understreker krisemaksimeringen og mangelen på fotballforståelse enkelte viser til enhver tid.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Sånn jeg husker kampen så sleit vi med Zenits hurtige pasninger i de første ca. 25 minuttene. Da tenkte jeg at det aldri kom til å holde inn. Etter det fikk vi brukbar kontroll, men uten å skape stort selv.
I andre omgang hevet vi oss og spilt jevnt med russerne, selv om jeg nesten ble glad for at vi ikke fikk den straffen. 3-0 hadde vært ekstremt flatterende og kunne ført til overdreven mental flaksing blant spillere og supportere.
Zenit reduserte i vår kanskje beste periode, men satt deretter et ganske tungt press på oss. Til tross for at vi ble presset bakover følte jeg at vi hadde brukbar kontroll og da vi scorte igjen følte jeg meg sikker på seier. Ble til og med overrasket av at de klarte å redusere, men alt i alt var det fortjent at de gjorde det.
Vi rundspilte aldri dem, slik de rundspilte oss i starten, men vi klarte å komme oss inn i kampen. Ergo; god kamp mot veldig god motstand.FerdigskåraKommentar
-
Tull og tøys. Alle som så denne kampen ser både at Zenit vant sjansestatistikken klart, men de så også et LSK som leverte en solid kamp både bakover og forover på banen.
"Det var bare ett lag på banen" en kommentar i BennyLem-klasse og understreker krisemaksimeringen og mangelen på fotballforståelse enkelte viser til enhver tid.Kommentar
-
Dette var et bra resultat uavhengig av hvem som hadde mest ballinnhav, og hvem som dominerte i første omgang. To av spillerne dems har dem kjøpt for tilsammen 400 millioner. Tenk hvor mange LSK lag vi hadde fått for det..Kommentar
-
Vi tar ikke av etter denne litt flatterende seier'n. Rett og slett.Kommentar
-
Nosa viser sin storhet, kontrollert med mål å mening legger han den krysset, vår nye nr 10 fortjener en egen tråd han åKommentar
-
Viking slo Zenit 1-0, vet ikke om de stilte med samme laget, men enten har Norsk fotball blitt veldig mye bedre over vintern eller så har Zenit blitt dårligere.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Eller så spilte Zenit kamp i går også... Du skal leite lenge etter et lag som klarer å prestere mot uthvilte lag to dager på rad. Hadde faktisk vært svakt om Viking ikke hadde klart et resultat med tanke på matchen i går.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Sier ikke at vi skal ta av. Sier bare at folk ikke må være så fordømt negative og leite etter feil hele tiden. Det er treningskamp, trekk frem det positive og bygg videre på det, istedenfor å bare finne "feil" mot et lag som Zenit. Ingen lag ville normalt spilt 90 overlegne minutter mot Zenit.Kommentar
-
Anbefaler et lite besøk til LSK.NO ved jevne mellomrom:
http://www.lsk.no/?did=9121390
Godt med enda en seier over et russisk lag. Har trua før 2010 sesongen nålønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Kommentar
Kommentar