Treningskamp: LSK - Zenit, La Manga, fredag 12. februar kl. 18:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • heidar
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2131

Herlig resultat av Лиллестрём!
    En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• hoyt
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2004
      • 2850

lsk.no skriver at " Nosa Igiebor, Lars Kristian Eriksen og Bjørn Bergman Sigurdarson satte baller i nettet bak Igor Akifeev i Zenit-buret". Det stemmer ikke. Keeperen Zenit spilte med heter Vyacheslav Malafeev og spiller med nr 16 på ryggen.

Viktig med riktig fakta i sakene!
      "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
      - Nosa

Kommentar

• Serbern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 5496

Fantastisk bra resultat mot en meget god motstander, men vil minne om at vi ifjor også slo Rubin Kazan på La Manga, som da var regjerende russisk mester.

Gleder meg til å se Nosa i år. Tipper det blir en del speidere fra store europeisk klubber på Åråsen denne sesongen.

Kommentar

• heidar
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2004
          • 2131

Morsomt at Kaerjeng-gjengen nå er norsk fotballs store internasjonale håp
          En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

Opprinnelig skrevet av Serbern
            Fantastisk bra resultat mot en meget god motstander, men vil minne om at vi ifjor også slo Rubin Kazan på La Manga, som da var regjerende russisk mester.

Gleder meg til å se Nosa i år. Tipper det blir en del speidere fra store europeisk klubber på Åråsen denne sesongen.
            Denne kampen var en mye større prestasjon enn kampen mot Rubin. Zenit spillte med tilnærmet toppet lag idag, Rubin stilte omtrent med 11 prøvespilelre til start i fjor og bytta inn 112 prøvespillere iløpet av kampen.
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

Opprinnelig skrevet av xeR
              Denne kampen var en mye større prestasjon enn kampen mot Rubin. Zenit spillte med tilnærmet toppet lag idag, Rubin stilte omtrent med 11 prøvespilelre til start i fjor og bytta inn 112 prøvespillere iløpet av kampen.
              På papiret bør det laget være det sterkeste laget fugla har møtt så langt jeg kan huske. Så bare andre omgang, men vi viser mye bra. Samtidig slipper nok Zenit seg ned et hakk, men flere av deres spillere skal være i en klasse over, selv når de går på 80-90%. Fin prestasjon. Vi har ett årsbudsjett som er en snau tredjedel av hva de betalte for han der Danny. Neste år står vel CSKA for tur, for dette med å piske russiske tungvektere begynner å bli tradisjon. Dog er dagens kamp en langt sterkere prestasjon enn Rubinmatchen, da førsteelveren Zenit stilte med er tuuuung. Herlig å se at Nosa herjer fritt, selv mot internasjonale toppspillere. I tillegg blei jeg helt paff av å se Bjørn regelrett spasere forbi to Zenitforsvarere med ball i beina. De gutta kan gå hele veien med rett instilling.
              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Petter Ø
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3008

Opprinnelig skrevet av xeR
                I tillegg ble Rubinkampen etterforsket for kampfiksing. Keeperen slapp vel inn et slapt skudd fra midtsirkelen?
                Petter Ø - Kreativ Kanaris
                http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

Kommentar

• dollyholly
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2007
                  • 965

Lsk var ekstremt heldig i 1.omg. Det var nesten bare et lag på banen og vi kunne fort ligget under med 2-3 mål, en god Logi og to målstenger stod i veien. Helt klart at det er stort nivåforskjell på disse lagene, og det at LSK vant kan fort bli en falsk trygghet.

Kommentar

• superbøffel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 5611

Opprinnelig skrevet av dollyholly
                    Lsk var ekstremt heldig i 1.omg. Det var nesten bare et lag på banen og vi kunne fort ligget under med 2-3 mål, en god Logi og to målstenger stod i veien. Helt klart at det er stort nivåforskjell på disse lagene, og det at LSK vant kan fort bli en falsk trygghet.
                    Tull og tøys. Alle som så denne kampen ser både at Zenit vant sjansestatistikken klart, men de så også et LSK som leverte en solid kamp både bakover og forover på banen.

"Det var bare ett lag på banen" en kommentar i BennyLem-klasse og understreker krisemaksimeringen og mangelen på fotballforståelse enkelte viser til enhver tid.
                    Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Kimito
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 2602

Sånn jeg husker kampen så sleit vi med Zenits hurtige pasninger i de første ca. 25 minuttene. Da tenkte jeg at det aldri kom til å holde inn. Etter det fikk vi brukbar kontroll, men uten å skape stort selv.

I andre omgang hevet vi oss og spilt jevnt med russerne, selv om jeg nesten ble glad for at vi ikke fikk den straffen. 3-0 hadde vært ekstremt flatterende og kunne ført til overdreven mental flaksing blant spillere og supportere.

Zenit reduserte i vår kanskje beste periode, men satt deretter et ganske tungt press på oss. Til tross for at vi ble presset bakover følte jeg at vi hadde brukbar kontroll og da vi scorte igjen følte jeg meg sikker på seier. Ble til og med overrasket av at de klarte å redusere, men alt i alt var det fortjent at de gjorde det.

Vi rundspilte aldri dem, slik de rundspilte oss i starten, men vi klarte å komme oss inn i kampen. Ergo; god kamp mot veldig god motstand.
                      Ferdigskåra

Kommentar

• dollyholly
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2007
                        • 965

Opprinnelig skrevet av superbøffel
                        Tull og tøys. Alle som så denne kampen ser både at Zenit vant sjansestatistikken klart, men de så også et LSK som leverte en solid kamp både bakover og forover på banen.

"Det var bare ett lag på banen" en kommentar i BennyLem-klasse og understreker krisemaksimeringen og mangelen på fotballforståelse enkelte viser til enhver tid.
                        Du glemte ordet "nesten" når du siterte meg. Når det gjelder fotballforståelse vil jeg sterkt betvile din dersom du ikke er enig at Lsk ble overkjørt i 1.omg og lett kunne ligget under med flere mål.

Kommentar

• Joha
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 314

Dette var et bra resultat mot Zenit lover bra for 2010 sesongen.Tror Nosa blir knall god i år

Kommentar

• ON
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3639

Dette var et bra resultat uavhengig av hvem som hadde mest ballinnhav, og hvem som dominerte i første omgang. To av spillerne dems har dem kjøpt for tilsammen 400 millioner. Tenk hvor mange LSK lag vi hadde fått for det..

Kommentar

• Yellow-not-jella
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2009
                              • 1606

Opprinnelig skrevet av ON
                              Dette var et bra resultat uavhengig av hvem som hadde mest ballinnhav, og hvem som dominerte i første omgang. To av spillerne dems har dem kjøpt for tilsammen 400 millioner. Tenk hvor mange LSK lag vi hadde fått for det..
                              Det er bare elleve spillere utpå samtidig for hvert lag.

Vi tar ikke av etter denne litt flatterende seier'n. Rett og slett.

Kommentar

• sk-kanaris
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • May 2007
                                • 240

Nosa viser sin storhet, kontrollert med mål å mening legger han den krysset, vår nye nr 10 fortjener en egen tråd han å
                                /Ståle

http://youtu.be/wIQDoYUcwDg

Kommentar

• Xavi
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2008
                                  • 1275

Viking slo Zenit 1-0, vet ikke om de stilte med samme laget, men enten har Norsk fotball blitt veldig mye bedre over vintern eller så har Zenit blitt dårligere.
                                  Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                  Anders, Tidligere styremedlem KFL

Kommentar

• Grusom B
                                    Generalissimo Bellisimo
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6248

Eller så spilte Zenit kamp i går også... Du skal leite lenge etter et lag som klarer å prestere mot uthvilte lag to dager på rad. Hadde faktisk vært svakt om Viking ikke hadde klart et resultat med tanke på matchen i går.
                                    Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• ON
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3639

Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                                      Det er bare elleve spillere utpå samtidig for hvert lag.

Vi tar ikke av etter denne litt flatterende seier'n. Rett og slett.
                                      Sier ikke at vi skal ta av. Sier bare at folk ikke må være så fordømt negative og leite etter feil hele tiden. Det er treningskamp, trekk frem det positive og bygg videre på det, istedenfor å bare finne "feil" mot et lag som Zenit. Ingen lag ville normalt spilt 90 overlegne minutter mot Zenit.

Kommentar

• merch
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2007
                                        • 938

Opprinnelig skrevet av okb
                                        Anbefaler et lite besøk til LSK.NO ved jevne mellomrom:
                                        http://www.lsk.no/?did=9121390
                                        Poenget var jo at jeg ville se kampen på tv og ikke pc! det er forskjell på 18" og 42" veit du Er støtt og stadig innom lsk.no men siden fungerer dårlig fra jobben! Takk og lov for at KFL sida gjør det

Godt med enda en seier over et russisk lag. Har trua før 2010 sesongen nå
                                        lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                                        sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

Kommentar

• Percy Nilegård
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 5146

Opprinnelig skrevet av merch
                                          Poenget var jo at jeg ville se kampen på tv og ikke pc! det er forskjell på 18" og 42" veit du
                                          Det finnes kabler til slikt veit du
                                          "Alltid blodsprengt"!
                                          Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

Working...