Mista første fem, men det eneste jeg har sett var et innlegg ingen traff og som ikke traff noen og litt slurv bak som førte ti EN gigantsjanse. Utover det: HELT JEVNT.
Treningskamp: LSK - Zenit, La Manga, fredag 12. februar kl. 18:00
Collapse
X
-
Venstrebacken vår fortsetter der han slapp i fjor. Kan han tackle? Han BARE rygger, og ligger koko i forhold til resten av fireren. Rart at en så erfaren back er svakere enn vår høyreback.Kommentar
-
Knudtzon har vel ikke aaakkurat imponert.. surrer jo rundt og vet ikke hvor han skal gjøre av seg.Kommentar
-
Logi reddet frispark!! oioioi sensasjonKommentar
-
Kommentar
-
Her er det mange som ser det de vil se. Fakta er at Gamboa ikke har vist seg å være noe bedre enn de vi har fra før, verken i dag eller mot Polonia. Et par gode involveringer, men flertallet av involveringene har vært svake.Kommentar
-
-
Wow! Vi kontra! På et helhjerta forsøk!
HVA SKJER??Kommentar
-
Kiko
Kiko har 3 ganger så mye betalt i året som mange av de beste spillerne våre, og slår 3 ganger så mange feilpasninger, stopper opp med ballen, ødelegger framdrift i spillet og presser ikke motstanderne...gi meg Espen eller skaff en ny sentral midt. Se forskjell på Nosa og Kiko, kan ikke sammenliknes engang.Klempern. Translation german-english: Hammer
Hammer: To defeat (a person, a team) resoundinglyKommentar
-
Husk at han møter en motstander av høy kvalitet, han er ikke kjent med medspillere og mye av spillet har tilhørt Zenit. Når man har det i bakhodet har han vist nok til at jeg skjønner Berg som tar han med hjem til Norge for å se nærmere på han. Jeg er glad det er han og ikke forumvitere som deg (og meg for den saks skyld) som tar avgjørelsene for Sportsklubben."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Jeg kom først etter 22 spilte minutter.
Syntes vi kommer bedre og bedre med. Et deilig kontringsangrep mot slutten der. Lenge siden jeg har sett et så hurtig og helhjerta LSK-tog med ball.
Litt skuffende at vi er såpass sløve i ballpress. Er virkelig Henning nødt til å mase på hver eneste bidige spiller for at de skal gå opp i press? Sløv markering og våkenhet på Zenits dødballer. Har heldigvis ikke straffet seg.
God omgang av LKE og Kippe. Deilig å se et lag som faktisk har en god del fart i bena. (Knudtzon, Gamboa, Nosa). Enkelte plasser stopper det selvfølgelig opp, men.Kommentar
-
Meningsløs kommentar. Dette er rett og slett feil, den eneste virkelig svake involveringa hans var pasningen mot OO. Han har flott nærteknikk, er rask, fører godt, og posisjonerer seg godt under press slik at han ofte får frispark der andre ville mistet ballen. Du har rett angående Bergmann, men har øyet ditt sviktet.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Husk at han møter en motstander av høy kvalitet, han er ikke kjent med medspillere og mye av spillet har tilhørt Zenit. Når man har det i bakhodet har han vist nok til at jeg skjønner Berg som tar han med hjem til Norge for å se nærmere på han. Jeg er glad det er han og ikke forumvitere som deg (og meg for den saks skyld) som tar avgjørelsene for Sportsklubben.
Omgangen under et synes jeg var relativt bra. Vi er heldige med resultatet, men har skapt en del farligheter, vist prov på bra spill og hatt en fantastisk bra kontring. Defensivt har vi i perioder klart oss veldig bra, mens man ser at Zenit er et lag med mye klasse. Håper vi får se Bergmann og Ujah i andre omgang, Occean har vært veldig på hæla.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Det er kanskje like greit. Dersom han hadde ropt "That's misfortune on your part Erling. I would prefer for you to pass counterclockwise when our attacking forward is entering an offside position, but still, it's the second best choice of, relatively speaking, four different options", tror jeg Erling fra Ullern kunne ha blitt forvirret.FerdigskåraKommentar
Kommentar