Vi kommer vel neppe til å få beholde Nosa i 3 år, men det øker sjansene for at vi kan tjene litt penger når han forsvinner.
Den nesegruse Nosa-tråden
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Ahhhhh etter 3 timer med F5 trykking hvert 5te minutt kom det!! HERLIGKommentar
-
Oh happy day!
Dette var virkelig en glad nyhet!
Jeg begynner nesten å lure på om Henning og Torgeir tar avgjørelser basert på det vi maser om mest her på forum...=p
litt synd at det ikke ble en lengere forlengelse, men hvis vi klarer å beholde denne gutten i 3år så har det skjedd noe rart i fotball verden..
oh happy happy day!*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Kommentar
-
Det er vel ikke helt sånn. En kontrakt som er signert før fylte 28 år, kan man si opp etter 3 år. Er kontrakten signert etter fylte 28 år, kan den sies opp etter 2 år. Med andre ord er ikke dette en aktuell regel i dette tilfellet, ettersom Nosas kontrakt ble signert i dag og varer i 3 år.
Uansett er dette en sovende regel. Det er vel en bred enighet i fotballens verden om at man ikke ønsker at denne regelen skal brukes.
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Denne hører absolutt ikke under denne tråden, men la gå.
Digipottens grunnlag er:
60% unike brukere
40% sidevisninger
Det betyr at det teller at du er inne flere ganger om dagen, og at du tar deg tid til å lese alle sakene på nettsiden :-)
For å forsvare innlegget. Nosa var inne på kontoret mitt en lang stund i dag. Han er utrolig glad for at han får muligheten til å utvikle seg samtidig som klubben ikke har noe stress med å selge han. Her snakker vi om et samarbeid som er av aller beste klasse. Jeg gleder meg nå så utrolig til å se han i kamper som teller at jeg nesten ikke kan vente..Kommentar
-
For en spiller. Han er så sikker på at det er Berg og LSK som vil gi han grunnlaget for å komme til Europatoppen.
Dette gir fantastiske signaler ut til alle talenter. Noe annet en Moa og Demidov.Kommentar
-
Må ikke sammenligne Nosa med disse gutta da... De er ikke talenter i forhold, ikke er dem unge i forhold heller...Kommentar
-
Banner sikkert i kirka nå, men talenter er dem - det er bare at dem er så forbanna bortskjemte og virklighetsfjerne fra dem verden dem lever (spesielt Demidov). Nosa er mer en gentleman, større potensiale og litt ydmyk ovenfor dem som git dem sjansen. Han er større på alle hold! Gleder meg til å se utviklingen hans i 2010.Kommentar
-
Banner sikkert i kirka nå, men talenter er dem - det er bare at dem er så forbanna bortskjemte og virklighetsfjerne fra dem verden dem lever (spesielt Demidov). Nosa er mer en gentleman, større potensiale og litt ydmyk ovenfor dem som git dem sjansen. Han er større på alle hold! Gleder meg til å se utviklingen hans i 2010.
Moa er født i 1985.... Han er 25 år!!!!!!
Nosa er født i 1990.... Hvem er talent da?!!!Kommentar
Kommentar