Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Nosa er den typen spiller som fortjener å bli god, er litt av det allerede. Men utviklingen hans kommer virkelig til å sette anda mere fart snart tenker jeg.
og med "navnet" Nosa er han bare nødt til å bli god, kommer til å bli en verdensstjerne
For å forsvare innlegget. Nosa var inne på kontoret mitt en lang stund i dag. Han er utrolig glad for at han får muligheten til å utvikle seg samtidig som klubben ikke har noe stress med å selge han. Her snakker vi om et samarbeid som er av aller beste klasse. Jeg gleder meg nå så utrolig til å se han i kamper som teller at jeg nesten ikke kan vente..
This gives me a warm fuzzy feeling inside!
Nosa er en gladgutt, det er det ingen tvil om.
Dette kan være ett lite plaster på såret etter Koren fadesen.
Se opp for: Anthony Ujah.Har bøttet inn mål for Lillestrøm i treningskampene. Med flere raske alternativer på vingplassene og en stor sterk spiss ved siden av seg, kan vi forvente flere mål av unggutten.
Her har de jamen oppdaga Ujah, men det er da virkelig pussig at ingen av tabelltipserne har oppdaget hvilket pre Nosa er? Som tidligere sagt, er det egentlig greit for meg, men snodig er det.
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!
Her har de jamen oppdaga Ujah, men det er da virkelig pussig at ingen av tabelltipserne har oppdaget hvilket pre Nosa er? Som tidligere sagt, er det egentlig greit for meg, men snodig er det.
Jeg synes det er glimrende, men må si jeg er overrasket over hvor lite arbeid det ser ut til å bli lagt i disse tabelltipsene.
Kommentar