Ny treningskamp, denne gang mot forsofne FFK på lørdag formiddag. Alt annet enn seier her vil være en skuffelse.
Treningskamp: LSK - FFK, LSK Hallén, lørdag 20. februar kl. 12:00
Collapse
X
-
Her må det jo bli kalas seier.Noe annet ville vært merkelig mot et så bedritent lag. Ikke husker jeg når de var i toppen sist.Sikkert gøy for dem å møte eliten. Er det plass til nok busser? -
Da har vi prøvd irrelevant motstand (Ferrari Trysil), uønsket motstand (2010 ned i 11), homoerotisk motstand (GAIS), ubestemmelig motstand (Polonoia Vodka) og tøff motstand (Mafia Zenit). Blir gøy å se hva laget får til mot lite motstand.Kommentar
-
Liker ikke dette. Denne seiersrekka kan ikke vare. Det ville vært så typisk at den røyk mot antatt dårligere lag og så flaut om den røyk mot FFK
-katta, med venner og nærmeste familie i Fredrikstadområdet.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Dette skal være "plankekjøring" Vi lager flis av dem. he he
Lukter elendighet lang vei av denne
Hmm...denne matchen kan virke som en typisk drittkamp som etterfoelger en god prestasjon mot en antatt bedre motstander. Spillerene kommer til aa slippe seg ned et par hakk, og vil finne seg i en rolle LSK behersker relativt daarlig - nemlig naar de skal dominere svakere motstandere.
Det som er meget positivt er derimot at LSK saa langt denne sesongen (takk Gud) har vaert langt mer gjerrige bakover. tendensen til aa slippe inn horribelt billige tullemaal har saa langt vaert unngaatt etter et grufult 2009. da er det lov aa haape at daarligere motstandere denne sesongen faktisk kan slaas, og at man unngaar aa spille uavgjort eller tape hver gang.
paa den andre siden likte jeg meget daarlig at vi slapp inn den typiske "last minute" goal'en som vi holdt paa med HELE FUCKINGS forrige sesong. dette er en grusom uvane som MAA legges igjen i 2009.
instruksjon: knyt igjen sekken og herj offensivt. jeg vil se skjerpa spillere som vil vise seg frem, og jeg vil sitte med beina paa bordet mens jeg ser LSK'ere storme fremover mot graatende FFK spillere.
Fortsett med et positivt 2010.Kommentar
-
Kommentar
-
Når det gjelder mobilisering så er KFL mer en styret. Så kom igjen folkens!Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Kommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Piece of cake. Dette ender 5-0. FFK har hatt sitt korte blaff i toppen, de er allerede nede i glemselen, i praksis konkurs og ikke nevneverdig savnet med sitt Magnum Opus og "store bidrag" til den norske fotballen - den akutte falle- og bli-liggende-død-syken.LSK Norges beste lagKommentar
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
Kommentar