Treningskamp: LSK - FFK, LSK Hallén, lørdag 20. februar kl. 12:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Percy Nilegård
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 5146

    Opprinnelig skrevet av Folke
    Det var FFK som hadde ballen da egen spiller ble "skadet"... det var FFK som valgte å spille videre og prøve å gå i angrep, først når FFK mister ballen at de plutselig blir interesert i at ballen skal ut over sidelinja... Helt på sin plass at LSK benyttet muligheten til å score!
    Dette er noe av det som irriterer meg mest i dagens fotball. Fordømt latterlig å skrike på at andre skal spille ut ballen når man ikke benytter sjansen selv. Likte godt gentleman-ordninga man brukte før med å spille ut ballen når motsandere var skada, men det nytter ikke lenger.
    "Alltid blodsprengt"!
    Fong/Macho

    Even Nordlien

    Kommentar

    • erikh
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2008
      • 443

      Arild og Ollie

      Det smerter meg like mye å påpeke som å observere Arildo's spill for tiden. Arild har riktignok aldri vært kjent for å skinne i off-season, men detta var begredelig. han bommer på ballen(!!!) når den kommer fint trillende på en jevn kunstgressmatte.....til å bli gal av. Mottakene i dag var også katastrofale.

      Ollie virker merkelig tannløs i det meste av banespillet..

      Disse gutta scorer en del mål med jevne mellomrom, det er bare at i disse mellomrommene så gjøres det så sykt mye junior-feil som er vanvittig frustrerende...

      Kommentar

      • Vikingur
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2006
        • 289

        Björn Bergmann seems a bit part player, sad imo. What will he even make the bench now Tarik is on his way? How is expected to develop with no playing time, and the new striker Tony Ujah seem higher in the pecking order.

        EDIT. No diss on Ujah who scored today and seems a very good player.

        Kommentar

        • Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

          Opprinnelig skrevet av Vikingur
          Björn Bergmann seems a bit part player, sad imo. What will he even make the bench now Tarik is on his way? How is expected to develop with no playing time, and the new striker Tony Ujah seem higher in the pecking order.

          EDIT. No diss on Ujah who scored today and seems a very good player.
          Relax Vikingur.. Bergmann will probably play much when the seson start. The coach save him because of the injuries and Tarik will play on the midtfield.

          Kommentar

          • Mingus
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Mar 2004
            • 193

            Opprinnelig skrevet av Folke
            Det var FFK som hadde ballen da egen spiller ble "skadet"... det var FFK som valgte å spille videre og prøve å gå i angrep, først når FFK mister ballen at de plutselig blir interesert i at ballen skal ut over sidelinja... Helt på sin plass at LSK benyttet muligheten til å score!
            Hvis dette er tilfelle så burde faktisk LSK og/eller RB lage en reportasje om akkurat dette. FFK har jo i flere år bevisst brukt skuespill og simulerte skadesituasjoner for å selv dra nytte av det. Det er påfallende å se hvor ofte Adecco laget sliter med svært alvorlige skader straks det er fare for en overgang imot. Selv er jeg dritt lei fallesyken til disse taperne. Dette er like usportslig som handsen til Thierry Henry og burde få mye større oppmerksomhet.

            Kommentar

            • Vikingur
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2006
              • 289

              Opprinnelig skrevet av Folke
              Relax Vikingur.. Bergmann will probably play much when the seson start. The coach save him because of the injuries and Tarik will play on the midtfield.
              Hope you´re right

              Kommentar

              • Seb.R
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 4159

                Stillbilder av Raio Piiroja

                Last edited by Seb.R; 20.02.2010, 16:32.
                www.sebastianramsland.com
                www.twitter.com/sebramsland

                Kommentar

                • Folke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2008
                  • 5955

                  Opprinnelig skrevet av Vikingur
                  Hope you´re right
                  After Nosa his is maybe already the best player in the squad and one of the most talentet players we ever had...

                  Kommentar

                  • Sultanen
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2005
                    • 257

                    [QUOTE=Bukkenbruse;396411]Kan ihvertfall formidle mine synspunkter fra min plass på tribunen i dag.



                    Essediri: 5 poeng
                    + Stort sett solid defensivt. En del gode løsninger når han først kom fremover på banen.
                    - Dårlige døballer, innvolverer seg for lite fremover.


                    Ett mål og en målgivende på dødball. I tillegg har han flere gode cornere som fort kunne blitt mål. Er vel ikke så halvgærnt det?

                    Kommentar

                    • Mingus
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Mar 2004
                      • 193

                      På bilde 6 i bildeserien til Sebastian så ser det jo ut som Piroiia er i ferd med å utføre en uppercut på Tony. Hårreisende! Estlenderen er en apekatt som burde straffes med et par kampers karantene etter dette.

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        Opprinnelig skrevet av Mingus
                        Hvis dette er tilfelle så burde faktisk LSK og/eller RB lage en reportasje om akkurat dette. FFK har jo i flere år bevisst brukt skuespill og simulerte skadesituasjoner for å selv dra nytte av det. Det er påfallende å se hvor ofte Adecco laget sliter med svært alvorlige skader straks det er fare for en overgang imot. Selv er jeg dritt lei fallesyken til disse taperne. Dette er like usportslig som handsen til Thierry Henry og burde få mye større oppmerksomhet.
                        FFK spillerne lå nede ved flere anledninger, de spiller skadet og er så unfair som det er mulig å bli. NR 18 på FFK hadde flere stygge etterslenger og burde blitt utvist. Pissoja er vel noe a det mest usympatiske jeg har sett, han angriper Ujah 2-3 ganger, selv om han veit godt at det var dem selv som lot spille gå.... og en skikkelig dommer hadde vist han ut med en gang. Leste på vg at de vinkler det dit hen at LSK er usportslige og gikk rett i angrep når ALLE sto og ventet på at ballen skulle spilles ut... De kan umulig ha sett kampen.

                        Kommentar

                        • Vikingur
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2006
                          • 289

                          Opprinnelig skrevet av Folke
                          After Nosa his is maybe already the best player in the squad and one of the most talentet players we ever had...
                          Really? I know he is talented but there seems to be a lot of talented young players at Lilleström and hopefully Ingolfur Sigurdsson will be addes soon

                          Kommentar

                          • Folke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2008
                            • 5955

                            Opprinnelig skrevet av Vikingur
                            Really? I know he is talented but there seems to be a lot of talented young players at Lilleström and hopefully Ingolfur Sigurdsson will be addes soon
                            The only reason that BBS not play more is because of his injurie history, he is in the first squad in few months. We also hope Sigurdsson will be LSK player soon.

                            Kommentar

                            • Serbern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 5496

                              Opprinnelig skrevet av Mingus
                              Hvis dette er tilfelle så burde faktisk LSK og/eller RB lage en reportasje om akkurat dette. FFK har jo i flere år bevisst brukt skuespill og simulerte skadesituasjoner for å selv dra nytte av det. Det er påfallende å se hvor ofte Adecco laget sliter med svært alvorlige skader straks det er fare for en overgang imot. Selv er jeg dritt lei fallesyken til disse taperne. Dette er like usportslig som handsen til Thierry Henry og burde få mye større oppmerksomhet.
                              Du ser det i det øverste klippet her http://msn.tv2sporten.no/fotball/tip...g-3141646.html

                              ffk har ballen når spillern blir "skada" og går i angrep.

                              Kommentar

                              • andersmm
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 5764

                                Opprinnelig skrevet av Vikingur
                                Really? I know he is talented but there seems to be a lot of talented young players at Lilleström and hopefully Ingolfur Sigurdsson will be addes soon
                                You tease!
                                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                Kommentar

                                • Percy Nilegård
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 5146

                                  Opprinnelig skrevet av Mingus
                                  På bilde 6 i bildeserien til Sebastian så ser det jo ut som Piroiia er i ferd med å utføre en uppercut på Tony. Hårreisende! Estlenderen er en apekatt som burde straffes med et par kampers karantene etter dette.
                                  Han vil selvsagt få minst like streng straff som Brenne fikk etter La Manga for et par år siden. Noe annet ville jo vært uretferdig...
                                  "Alltid blodsprengt"!
                                  Fong/Macho

                                  Even Nordlien

                                  Kommentar

                                  • Hexaphim
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 2776

                                    Han fikk vel to gule kort, ikke direkte rødt?

                                    Kommentar

                                    • andersmm
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2006
                                      • 5764

                                      Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                                      Han vil selvsagt få minst like streng straff som Brenne fikk etter La Manga for et par år siden. Noe annet ville jo vært uretferdig...
                                      Han fikk ikke direkte rødt. Da tror jeg ikke det blir noen karantene. Dog skulle han hatt illrødt for angrepet på Ujah. Totalt Mongo oppførsel. Jeg har sett LSKspillere få direkte rødt for langt mindre alvorlige saker.
                                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                      Kommentar

                                      • veiron
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6267

                                        For en forbanna søpleklubb FFK er! Håper den jævla møkka forblir nede i Addecco, og aller helst enda lenger ned. Jeg skal heie på alle lag de møter i år!

                                        Kommentar

                                        • Emil B
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2006
                                          • 5921

                                          Hater, hater, hater Piiroja! Jævla idiot!

                                          Kommentar

                                          Working...