Dette er noe av det som irriterer meg mest i dagens fotball. Fordømt latterlig å skrike på at andre skal spille ut ballen når man ikke benytter sjansen selv. Likte godt gentleman-ordninga man brukte før med å spille ut ballen når motsandere var skada, men det nytter ikke lenger.
Treningskamp: LSK - FFK, LSK Hallén, lørdag 20. februar kl. 12:00
Collapse
X
-
-
Arild og Ollie
Det smerter meg like mye å påpeke som å observere Arildo's spill for tiden. Arild har riktignok aldri vært kjent for å skinne i off-season, men detta var begredelig. han bommer på ballen(!!!) når den kommer fint trillende på en jevn kunstgressmatte.....til å bli gal av. Mottakene i dag var også katastrofale.
Ollie virker merkelig tannløs i det meste av banespillet..
Disse gutta scorer en del mål med jevne mellomrom, det er bare at i disse mellomrommene så gjøres det så sykt mye junior-feil som er vanvittig frustrerende...Kommentar
-
Björn Bergmann seems a bit part player, sad imo. What will he even make the bench now Tarik is on his way? How is expected to develop with no playing time, and the new striker Tony Ujah seem higher in the pecking order.
EDIT. No diss on Ujah who scored today and seems a very good player.Kommentar
-
Björn Bergmann seems a bit part player, sad imo. What will he even make the bench now Tarik is on his way? How is expected to develop with no playing time, and the new striker Tony Ujah seem higher in the pecking order.
EDIT. No diss on Ujah who scored today and seems a very good player.Kommentar
-
Det var FFK som hadde ballen da egen spiller ble "skadet"... det var FFK som valgte å spille videre og prøve å gå i angrep, først når FFK mister ballen at de plutselig blir interesert i at ballen skal ut over sidelinja... Helt på sin plass at LSK benyttet muligheten til å score!Kommentar
-
-
[QUOTE=Bukkenbruse;396411]Kan ihvertfall formidle mine synspunkter fra min plass på tribunen i dag.
Essediri: 5 poeng
+ Stort sett solid defensivt. En del gode løsninger når han først kom fremover på banen.
- Dårlige døballer, innvolverer seg for lite fremover.
Ett mål og en målgivende på dødball. I tillegg har han flere gode cornere som fort kunne blitt mål. Er vel ikke så halvgærnt det?Kommentar
-
Hvis dette er tilfelle så burde faktisk LSK og/eller RB lage en reportasje om akkurat dette. FFK har jo i flere år bevisst brukt skuespill og simulerte skadesituasjoner for å selv dra nytte av det. Det er påfallende å se hvor ofte Adecco laget sliter med svært alvorlige skader straks det er fare for en overgang imot. Selv er jeg dritt lei fallesyken til disse taperne. Dette er like usportslig som handsen til Thierry Henry og burde få mye større oppmerksomhet.Kommentar
-
Kommentar
-
The only reason that BBS not play more is because of his injurie history, he is in the first squad in few months. We also hope Sigurdsson will be LSK player soon.Kommentar
-
Hvis dette er tilfelle så burde faktisk LSK og/eller RB lage en reportasje om akkurat dette. FFK har jo i flere år bevisst brukt skuespill og simulerte skadesituasjoner for å selv dra nytte av det. Det er påfallende å se hvor ofte Adecco laget sliter med svært alvorlige skader straks det er fare for en overgang imot. Selv er jeg dritt lei fallesyken til disse taperne. Dette er like usportslig som handsen til Thierry Henry og burde få mye større oppmerksomhet.
ffk har ballen når spillern blir "skada" og går i angrep.Kommentar
-
Kommentar
-
Han vil selvsagt få minst like streng straff som Brenne fikk etter La Manga for et par år siden. Noe annet ville jo vært uretferdig..."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Han fikk ikke direkte rødt. Da tror jeg ikke det blir noen karantene. Dog skulle han hatt illrødt for angrepet på Ujah. Totalt Mongo oppførsel. Jeg har sett LSKspillere få direkte rødt for langt mindre alvorlige saker."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
Kommentar