Treningskamp: LSK - FFK, LSK Hallén, lørdag 20. februar kl. 12:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Seb.R
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 4159

    Opprinnelig skrevet av Hexaphim
    Han fikk vel to gule kort, ikke direkte rødt?
    Han fikk ikke engang kort for selve hendelsen.
    www.sebastianramsland.com
    www.twitter.com/sebramsland

    Kommentar

    • BennyLem
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 2902

      Opprinnelig skrevet av andersmm
      Totalt Mongo oppførsel.
      Oppførsel som står i stil med utseende.

      Når du har medfødt hjelm er det ikke rart det er kortslutning.
      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        Opprinnelig skrevet av Emil B
        Hater, hater, hater Piiroja! Jævla idiot!
        Alex Valencia sa til SP under kampen at makan til en idiotisk kamp hadde han aldri hvert med på... Etter kampen sier han at LSK/Berg burde være flaue over deres mangel på fair play... HÆ?!! Har du røyka sokka dine eller Alex? Det er laget ditt som ligger å spreller på gresset som hodeløse kyllinger, det er laget ditt som pokker meg ikke spiller ut ballen.. det er laget ditt som går til angrep med forsøk på slag og stygge etterslenginger... det er du og ditt lag som er unfair Alex, det er du og ditt lag som er idioter!!!!

        Kommentar

        • Petter Ø
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3008

          BORKED
          Petter Ø - Kreativ Kanaris
          http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
          Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7080

            Opprinnelig skrevet av Torolf
            Vanskelig å være uenig i denne påstanden.
            Kom i skade for å kalle Piiroja et "svin" etter at han hadde slått til Ujah. Ingen nyhet at FFK-supporterne overreagerer.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • maxpayne
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 1252

              Lykke til Tommy Freddy Aune. To trenere har forsøkt å "banke" litt disiplin inn inn i spillergruppa til FFK men endte opp som taperene.
              Jeg er redd Tom Freddy Aune kommer til kort når det gjelder å få orden på disse hodeløse kyllingene fra østfold byen, så får heller vi glede oss over at det blir lenge til neste gang vi møter FFK.

              Kommentar

              • KFL41
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 3648

                Opprinnelig skrevet av trigz
                Kom i skade for å kalle Piiroja et "svin" etter at han hadde slått til Ujah. Ingen nyhet at FFK-supporterne overreagerer.
                Først av alt vil jeg si at oppdateringen som dere har er fantastisk. En innertier for folk som følger kampen på PC.

                Men tror dere har alt å tjene på å unngå den verste ordbruken mot motstanderne sålenge det publiseres på LSK.no. Det har vært drøye karakteristikker mot andre lag også, blant annet mot Gais. Med slik ordbruk, vil mange få inntrykk av at siden er useriøs noe jeg ikke håper skjer. Helt ok med gulsvarte øyne. Fortsett med den gode oppdateringen med glimt i øyet!

                Kommentar

                • LSK N/B
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 830

                  Opprinnelig skrevet av maxpayne
                  Lykke til Tommy Freddy Aune. To trenere har forsøkt å "banke" litt disiplin inn inn i spillergruppa til FFK men endte opp som taperene.
                  Jeg er redd Tom Freddy Aune kommer til kort når det gjelder å få orden på disse hodeløse kyllingene fra østfold byen, så får heller vi glede oss over at det blir lenge til neste gang vi møter FFK.
                  Satt og tenkte det samme. Først har de skyldt på styrelederen for at alt var så illle, så ble han fjernet. Så var det TN feil, så ble han fjernet. Veldig spent på hvem de kommer skylder på at det er dårlig stemning i spillegruppa neste gang. Aune ligger vel godt an der. Personlig tror jeg det er han som står i kiosken ved inngang F.
                  03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                  Nei til NFF!

                  Kommentar

                  • bjarmann
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 2925

                    Er fantastisk at FFK mener vi skal spille ut ballen når de ikke gjør det selv. De går jo i angrep mens han ligger nede før LSK tar over ballen. Hvorfor skal vi da spille ut ballen? Kan ikke bli slik at man skal ha fordel ved at man ligger og vrir seg på gresset. Makan til tullinger! De seiler opp som utfordrere til den klubben jeg hater mest i Norge sammen med enga og RBK. Heldigvis slipper vi å se dem i tippeligaen på en del år håper jeg
                    I år så tar vi alt

                    Kommentar

                    • Fridtjof
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2005
                      • 2120

                      Opprinnelig skrevet av trigz
                      Kom i skade for å kalle Piiroja et "svin" etter at han hadde slått til Ujah. Ingen nyhet at FFK-supporterne overreagerer.
                      Pinlig, trigz. Skriver du for lsk.no representerer du klubben, og da får du se å holde deg saklig.
                      Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                        Pinlig, trigz. Skriver du for lsk.no representerer du klubben, og da får du se å holde deg saklig.
                        Syntes det var akkurat det han var... saklig!!!

                        Kommentar

                        • Emil B
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2006
                          • 5921

                          Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                          Pinlig, trigz. Skriver du for lsk.no representerer du klubben, og da får du se å holde deg saklig.
                          Er ikke noe feil i å kalle Piiroja for et svin. Det beskriver jo bare en mental ustabil mann.

                          Kommentar

                          • Fridtjof
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2005
                            • 2120

                            Herre fred...

                            Ok, guttaboyz. Saken er at så lenge Trygve skriver for lsk.no, så er han journalist, og da bør han holde en viss journalistisk etikette. Hvis ffk.no hadde kalt Ujah et svin hadde garantert vi reagert. Så enkelt er det.

                            Hva Trygve måtte finne på å skrive om Piiroja under brukernavnet trigz på dette forumet er en annen sak, men så lenge han representerer klubben må han holde seg til nøytrale formuleringer.
                            Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                            Kommentar

                            • KFL41
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 3648

                              Greit med litt temperatur i en treningskamp, ellers er det lite vits i. Men jeg syntes vel det var vel mye temperatur, men det skyldtes først og fremst FFK og Piroja. Våre spillere syntes jeg opptrådde greit.

                              1. omgang var tragisk. Lurer litt på hva planen var. Først og fremst var jeg skuffet over at vi spilte så mye langt. Og kvaliteten på oppspillene begredelig og på nivå flere hakk lavere enn TL. Vi spilte med to kantspillere og to offensive backer, men sjelden vi fikk til noe med disse. Alt i alt en tragisk omgang med et halvt b-preget lag.

                              I andre omgang spilte de spillerne jeg ønsker skal spille mest i sesongen 2010 (pluss Edwin). Vi var klart best selv om det ble mye rot med mange bytter. Skulle ønske Ringstad fikk lenger tid på vingen.

                              3-3 tre uker til seriestart. Enkelte begynte å fable om medalje etter gårsdagens signeringer. Regner med at de fikk beina på jorda igjen etter denne kampen. De tre ukene er ikke en uke for mye.

                              Kommentar

                              • Fugl1120
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 3528

                                Synes egentlig kampen var ganske oppløftende. Vi var dominerende i banespillet, spesielt i andre omgang. Scoret 3 mål og kunne definitivt hatt flere. Mange spillere som leverer bra i dag, godt fornøyd med Essediri, Nosa, Ringstad, Bergmann og Ujah. Dosso faller dessverre igjennom fortsatt, men jeg synes likevel han har blitt dyktigere til å ta med seg ball framover og komme til avslutninger. Vi har et brukbart tempo i kula og klarer å variere mellom lange oppspill og spill gjennom midten. Occean var kvikkere i dag enn de tidligere kampene synes jeg, noe overrasket over at han ble tatt ut allerede til pause selv om Arild leverte en bra kamp til tross for en stjernebom etter flott framspill av Ringstad.

                                Defensivt er det selvsagt alt for svakt å slippe inn 3 mål. Fredrikstad har ikke fryktelig mange sjanser som ikke ender i kassa, de er effektive. Hansen udyktig på 1-0 målet, forferdelig markering på 2-0 målet og også grov forsvarsglipp ved 2-3. Skal ikke legge for mye i én treningskamp ettersom vi har vært gode bakover tidligere, men vi må være skjerpet og luke ut disse dumme feilene. Det var nettopp billige baklengsmål som sendte oss ned i sumpa i fjor.

                                Når det gjelder scoringen til Ujah synes jeg de fleste oppsummerer den greit. Fredrikstad har alle tiders mulighet til å rulle ut kula lenge før vi overtar. Når vi først overtar stopper de opp å spille og forventer at vi skal trille ut ball. Regelverket er klart, spill til dommern blåser. Dersom de ønsket å få rask behandling kunne de enkelt spilt ut ballen og de har bare seg selv å takke når de stopper opp mens ballen enda er i spill. Forøvrig patetisk barnslig oppførsel i etterkant hvor de demonstrativt spiller ballen rett til oss og kjører en linje med grisete taklinger som resulterer i flere gule kort rett etterpå. Pirojas handlinger taler vel for seg selv.
                                Lauken er vår venn!

                                Kommentar

                                • Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

                                  Syntes Stian Ringstad spilte meget bra i dag, han er like tøff som Tokstad og tråkker skikkelig til. Bra fart, god med ball, god uten ball og fine raid og innlegg. Tipper han spiller fast i løpet av sesongen!
                                  Laget sier seg vel snart selv;
                                  Logi
                                  KE-SP-FK-LKE
                                  EK-KIKO-NOSA-SR
                                  UJAH-BBS

                                  Tarik har jeg ikke tatt med, da jeg ikke veit noe om hvordan form han er i.
                                  Edwin må bli skadefri og lære seg å sentre før han er inne i varmen igjen!!!

                                  Kommentar

                                  • trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7080

                                    Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                                    Pinlig, trigz. Skriver du for lsk.no representerer du klubben, og da får du se å holde deg saklig.
                                    Ja, jeg er jo ikke uenig med deg. Får forsvare meg med at livereferatene har blitt populære nettopp fordi vi formidler ekte entusiasme fra lekterne, og i dag kokte det litt over mtp. Piiroja. Jeg er misfornøyd med den formuleringen jeg også.

                                    Men tørre og objektive kommer vi aldri til å bli, og det er det heller ikke meningen at vi skal være. Livereferatene er med LSK-filter, og i dag ble en av spillerne våre nesten slått ned ute på banen. Da gikk det ei kule varmt.
                                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                    Kommentar

                                    • Folke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2008
                                      • 5955

                                      Opprinnelig skrevet av trigz
                                      Ja, jeg er jo ikke uenig med deg. Får forsvare meg med at livereferatene har blitt populære nettopp fordi vi formidler ekte entusiasme fra lekterne, og i dag kokte det litt over mtp. Piiroja. Jeg er misfornøyd med den formuleringen jeg også.

                                      Men tørre og objektive kommer vi aldri til å bli, og det er det heller ikke meningen at vi skal være. Livereferatene er med LSK-filter, og i dag ble en av spillerne våre nesten slått ned ute på banen. Da gikk det ei kule varmt.
                                      Jeg elsker det! LSK.no har aldri hvert bedre enn nå!
                                      På tross av tidenes svakeste år de foregående årene er det nå igjen en entusiasme rundt klubben kun en ekte storklubb verdig ;-)

                                      Kommentar

                                      • veiron
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6267

                                        Stå på Trigz! Det er akkurat slik jeg og mange andre ønsker det. Det er en glimrende live-tjeneste for oss LSK supportere. Om du skulle finne på å støte motstandernes supportere så gjør det ingen ting. Det er uansett ikke en tjeneste for dem.

                                        Sarte sjeler får la være å følge med på LSK live.

                                        Kommentar

                                        • T3X4C0
                                          Juniormedlem
                                          Bøffel
                                          • Nov 2008
                                          • 23

                                          Det var i hvertfall voksent gjort av Aune å innrømme at LSK ikke gjorde noe galt i den omdiskuterte saken.
                                          "– Nei da, regelen er klinkende klar, og LSK gjorde ikke noe galt, sier han til LSK.NO."

                                          Få håpe noe av fornuften hans kan smitte over på kranglefanten Piroja.

                                          All honør til LSK.no live, kjempejobb, la de andre sutre.

                                          Kommentar

                                          Working...