Treningskamp: LSK - FFK, LSK Hallén, lørdag 20. februar kl. 12:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

    "Kjenner til han ene som skriver for lsk.no, og mitt inntrykk er at fyren ikke er helt riktig vel bevart. Så ingen ting overrasker. De skrev vel et mindre heldig kampreferat da FFK ble slaktet fykisk, og LSK sportslig da FFK vant 2-1 på Åråsen i 2008 også. Et eller annet med æreløse hunder."




    Haha!!! :lol:

    Kommentar

    • *46*

      Gjør Rajo sitt beste for å bli sparka i FFK? For å komme seg bort på den måten? Det kan nesten se slik ut.... Vanvittig oppførsel!

      Når det gjelder kampreferat, synes jeg det er ok med subjektive referat, men styr unna de værste skjeldsordene.... Det kan lønne seg så lenge man er offesiell representant for klubben. Både med tanke på rykte til klubben, sponsorer osv. Bare ett vennligsinnet tips

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7080

        Opprinnelig skrevet av veiron
        Et eller annet med æreløse hunder."
        Det var vel strengt tatt karakterboka på forumet etter kampen, men nice try
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • 10.09.50
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2005
          • 1410

          Opprinnelig skrevet av trigz
          i dag kokte det litt over mtp. Piiroja. Jeg er misfornøyd med den formuleringen jeg også.
          Enig. Jeg likte heller ikke den formuleringen. Jeg syns ikke vi skal kalle Piiroja eller andre motstandere svin. Helt siden Phil Neal-episoden i 81 har jeg syntes at det svinger mer av gris.

          Kommentar

          • *46*

            I sin første kamp som LSK spiller (ikke på prøve lenger - heldigvis signert!), synes jeg Ujah imponerer meg. Jeg tør våge meg frempå å si at han allerede har mye av det Nosa og Edwin (mest sistnevnte) manglet i sin først sesong. Han finner andre spillere, er ikke egoist selv om han har en god driblefot, spiller til fløyta går og sist men ikke minst..... Han virker til å ha disiplin så det holder! Måten han opptrer på etter å ha blitt overfalt av mannen med bollesveisen i dag, vitner om god disiplin. En hvilken som helst annen ville gått rett i forsvar og svart med samme mynt.

            Jeg synes å se konturene av en stor spiller! Nosa har blitt veldig god siden sommeren 09 og frem til nå. Ujah kommer til å overgå han. Dette var virkelig en knall signering!

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7080

              Opprinnelig skrevet av *46*
              Jeg synes å se konturene av en stor spiller! Nosa har blitt veldig god siden sommeren 09 og frem til nå. Ujah kommer til å overgå han. Dette var virkelig en knall signering!
              Helt enig, og han har ikke minst kontrakt i FIRE år! Syns andreomgangen i dag, da vi vel spilte med noe nær førsteelleveren vår, bærer bud om en fin sesong. Vi overkjørte FFK etter pause.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • Fjeller'n
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2003
                • 905

                Vi får krysse alt vi har for at Nosa skal holde seg skadefri. Denne kampen viste at Lillestrøm med og uten Nosa er to vidt forskjellige fotballlag.


                Stian
                "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                Kommentar

                • El Caco
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2009
                  • 2286

                  Nettavisen sin hovedoverskrift i 36pt Times New Roman:

                  "LSK måtte ha etikkmøte"

                  herregud, denne sesongen blir som alle andre.. lsk-prylen har allerede startet
                  Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                  Kommentar

                  • Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

                    Opprinnelig skrevet av El Caco
                    Nettavisen sin hovedoverskrift i 36pt Times New Roman:

                    "LSK måtte ha etikkmøte"

                    herregud, denne sesongen blir som alle andre.. lsk-prylen har allerede startet
                    Så du tv2 sporten eller? Snakk om å klippe LSK ut i ett elendig lys, igjen.. Norge hater LSK, men det driter jeg i.. da er det ekstra digg når det går bra!

                    Kommentar

                    • SAEDbeger
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2006
                      • 421

                      Jeg driter i episoden før scoringen, dette er en treningskamp og Ujah gjorde det han får betalt for. Scoringen er faktisk glimrende, hvordan han nesten venter på forsvaret før han runder disse og settern i mål. Sikkert ekstra irriterende for piiroja å blir dribla ut av banen også

                      Kommentar

                      • Kay
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2004
                        • 763

                        Jeg hadde en litt vond smak i munnen når Ujah stormet mot mål, og så NEI NEI NEI, men etter å ha sett reprisen... FFK har ballen når spilleren går ned, de tar flere passninger i laget, før de mister ballen. Først når de mister ballen skal de ha ballen ut av spill, flere spillere slutter bare å spille, Ujah spiller til fløyta går og det er herlig å se. FFK kan kun skylde seg selv i den situasjonen. Ikke spiller de ut ballen når de selv har mulighet, og ikke spiller de til fløyta går.

                        Kommentar

                        • veiron
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6267

                          Hele denne latterlige prosessen med å spille ut ballen ved skader( eller "skader") er noe forbanna tull. Det skal være dommerens oppgave å stoppe spillet ved behov!
                          Da slipper man også at toalettlag som FFK prøver å utnytte denne praksisen ved å ikke spille ut ballen selv, men forvente at motstanderen skal gjøre det når de mister ballen.

                          Kommentar

                          • mooph
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 1496

                            Opprinnelig skrevet av veiron
                            Hele denne latterlige prosessen med å spille ut ballen ved skader( eller "skader") er noe forbanna tull. Det skal være dommerens oppgave å stoppe spillet ved behov!
                            Jeg er halveis enig.

                            Ser du en motspiller bære seg noe alvorlig mens en får sjæl får tak i ballen, bør en vel sjekke at dommer har fått med seg kalibaliken og evt. reaksjoner fra denne før en fortsetter å elge oppover sidelinja.

                            Er en i nærheten av dommersaken og ser at denne ikke oppfatter dramatikk et eller annet sted utpå der, kan en jo høflig prøve litt roping og peking uansett om en besitter kula eller ei.

                            Dersom en medspiller gå ned etter en duell med oppførsel som indikerer noe alvorlig så spill gjerne ut ballen. En bør også kunne forvente at motstander kaster den tilbake når spillet settes igang. Lagkamerater kjenner tross alt hverandres oppførsel bedre enn hva dommeren gjør.

                            Sukk... Alt hadde vært litt enklere, både for dommere og lagkamerater, om ikke så mange dreiv på med alskens hollywood metoder til stadighet. Ikke alltid like lett å skille mord og ulvehyl fra hverandre i disse dager.

                            Saken på lørdag er uansett grei nok; Når FFK sjæl ikke stoppa spillet så er det liten grunn til at LSK skulle gjøre det.
                            Fugla mot nye høyder

                            Kommentar

                            • camillakanari
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • May 2006
                              • 211

                              Opprinnelig skrevet av mooph
                              Jeg er halveis enig.

                              Ser du en motspiller bære seg noe alvorlig mens en får sjæl får tak i ballen, bør en vel sjekke at dommer har fått med seg kalibaliken og evt. reaksjoner fra denne før en fortsetter å elge oppover sidelinja.

                              Er en i nærheten av dommersaken og ser at denne ikke oppfatter dramatikk et eller annet sted utpå der, kan en jo høflig prøve litt roping og peking uansett om en besitter kula eller ei.

                              Dersom en medspiller gå ned etter en duell med oppførsel som indikerer noe alvorlig så spill gjerne ut ballen. En bør også kunne forvente at motstander kaster den tilbake når spillet settes igang. Lagkamerater kjenner tross alt hverandres oppførsel bedre enn hva dommeren gjør.

                              Sukk... Alt hadde vært litt enklere, både for dommere og lagkamerater, om ikke så mange dreiv på med alskens hollywood metoder til stadighet. Ikke alltid like lett å skille mord og ulvehyl fra hverandre i disse dager.

                              Saken på lørdag er uansett grei nok; Når FFK sjæl ikke stoppa spillet så er det liten grunn til at LSK skulle gjøre det.
                              Denne nr 18, lå faktisk mer nede enn det han sto på beina. Man kan ikke spille ballen ut hver gang da, fordi da blir ikke ballen mye på banen. Her kan de takke seg selv.

                              Kommentar

                              • Mynten
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2008
                                • 484

                                Dommersjefen i NøFF med støtte til HBs synspunkter om når spillet skal stoppes eller ikke. Dette kan da ikke være så vanskelig å forstå, selv ikke for fotballspillere fra FFK med ønske om å gjøre karriere i Bollywood.

                                Kommentar

                                Working...