Zane er en spiller som betydde så mye for oss i den senere tid at vi trenger en kunngjøring fra klubben om hvor de stiller seg i saken.Vet de hva han står for idag?Det har vel ikke blitt skrevet så mye om oss i avisene siden midten av 80 tallet som når han var her i 2001-2002.Hvem glemmer vel midtsideoppslagene INZANE ol. Så nære har vi ikke vært seriegull siden 89 som da.Han trakk vel i hvertfall 2000 tilskuere ekstra til hver kamp,så kan vi bare regne ut hvor mye penger det blir pr.kamp.Jeg blir fysisk syk av tanken på at han skal spille for en annen norsk klubb.Fjørtoft jeg trenger å høre hvorfor han ikke skal spille for oss.
Zane til Lyn
Collapse
X
-
Ingen tvil om at Clayton hadde en fantastisk sesong 2001.......Vårsesongen 2002 var han derimot langt under det man kan forvente av en spiller som har prestert på dette nivået året før...Er veldig usikker på hvor god han egentlig kan bli igjen, men tviler sterkt på at han noen gang vil komme opp på "2001-nivå" igjen..Oliver Occean hadde en fantastisk sesong i fjor, men har ikke prestert all verden i år.....Hva denne mannen kan tilføre Lilestrøm SK, pr dags dato, er utenfor min fatteevne? Mannen har jo ikke prestert i år? Å betale 5 mill + Powell for han, vil etter min mening være riv ruskende galt........Har bare sett 3 kamper med Occean involvert i år, men alle rapporter tyder på at ikke holder mer enn middels tippeliganivå....Vel har Odd hatt en dårlig vårsesong, men toppspisser presterer uansett....Bruk heller penger på et lokalt spisstalent (hvem nå det er), la Occean seile sin egen sjø.......En Clayton Zane, med selvtillit som i 2001, hadde selvsagt ikke vært å forakte, men undertegnede tror dessverre Clayton har hatt sine minutter i rampelyset....Når får Grubisic sin debut på topp?-After Dark Ultras-Kommentar
-
Flere grunner til å ikke gjøre det:
1. han har ikke vært skadefri siden han forlot Åråsen.
2. han har ikke vært i nærheten av den formen han hadde da han ble topp scorer, det hadde han heller ikke i den siste halve sesongen han spilte for oss før han forsvant.
3. vi har spisser som pr dags dato er bedre. Mifsud, Sundgot, Myklebust og til og med Powell stiller foran Zane i køen.
4. om jeg ikke tar helt feil vil Lillestrøm få penger av en eventuell overgang
5. om Fjørtoft vil gå inn for å kjøpe Ocean etter sesong slutt er det lite vits å ta opp en utenfor EU plass nå.
Det er 5 grunner jeg kan komme på i farten, Zane hadde en kjempe sesong i karieren og heldigvis var det for oss. etter at han kom til Anderlecht spilte han som han gjorde i Molde, Han har spilt kun 10 offisielle kamper for Anderlecht siden han kom dit og scoret 2 mål!
med den statistikken mener jeg det ikke er vits å kaste bort pengene.I don\'t mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that\'s how it comes out.
-Bill HicksKommentar
-
22 mål på 17 kamper er gull i mine øyne
Ingen kan nekte for at han er en toppspiss
så lenge han er skadefri.Kommentar
-
Av spillere som har spilt kjempbra i LSK, men har rota seg helt bort i andre klubber slik som Zane har gjort, kan jeg jo nevne Kippe f.eks.
Powell har jo også vært lenge skada, men kommet tilbake.
Så det er MERKELIG at han ikke engang har trent med gutta våre slik at Uwe kunne tatt han bedre i øyesyn.
Egentlig burde han vel gått til IFK i.o.m. at det er kun under Arne han han har blomstret...NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av fredpet7622 mål på 17 kamper er gull i mine øyne
Ingen kan nekte for at han er en toppspiss
så lenge han er skadefriKommentar
-
-
Hva skader det å la han prøve seg under noen treninger...?
Hvis han viser sine saker bra så er det bare å gi han kontrakt. Er han gratis så er det enda bedre, trur han ikke er noe dårligere enn Ocean. Det negative her er at han er mye skada.... Ser helst Ocean men trur det blir vanskelig i.o.m at rbk, vif(?), og IFK ønkser han. :?Kommentar
-
Leser her at mange heller vil ha Zane enn Occean, hva er det for noe tull?
Jeg husker selvfølgelig også 2001 sesongen hvor han scorte mål i bøtter og spann, men kan dere huske hvor mange mål han scorte før han kom til LSK og etter at han dro fra oss? Å kalle den mannen for en toppspiss blir vel å ta litt hardt i.
Det skal også nevnes at Clayton var ekstremt nære på å bli fotballinvalid for en stund siden, tror ikke det er en mann å satse på nei. Men for all del, han var en kjempespiller i 2001, men er 99% sikker på at han aldri finner den formen igjen.
Ellers må jeg kommentere det at flere sier at Occean er dårlig. Som sagt tidligere så spiller han på et bunnlag. Det er ekstremt sjelden at spisser på et dårlig lag scorer masse mål. Og det er ikke Occean sin skyld at Odd ligger der de gjør, dårlig spill smitter over på alle, slik at alle spillerne blir dårlige.
Occean er en mann jeg gjerne ser i gult og svart, selv om han blir dyr. Alle så jo ifjor hvor god han faktisk er.Født i Oslo, oppvokst på Lørenskog, bor i Molde, og eLSKer Lillestrøm!Kommentar
-
Ser ingen grunn til å ikke la Zane prøvespille for å vise hva han er god for. Husk at Zane var søppel da han kom til LSK fra Molde, men det er utrolig hva man får til i riktig klubb. Jeg tror LSK er riktig klubb for Zane...Fugla 4 Life!Kommentar
-
selvom at occecan spiller på ett dårlig lag betyr ikke at han ikke kan gjøre sitt beste.occecan har også bomma på utrolige mange sjanser.
tror også at zane er mer sugen på å komme tilbakeKommentar
-
Tror Zane hadde en max sesong i 2001 og at han ikke kommer til å komme tilbake til det nivået igjen, at han har vært skadet de siste 1000 dagene er heller ikke videre gunstig.Ultras Felt C LillestrømKommentar
Kommentar