Zane til Lyn

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    #61
    Så Clayton i et TV-innslag fra Lyn-trening i dag. Han så like godt trent ut som Maradona gjorde foran de 9 forsøkene på comeback han hadde....

    mvh
    perta
    Mvh
    Gammer´n (Per T)

    Kommentar

    • blue
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2004
      • 1429

      #62
      Jeg tror ikke vi hadde tapt noe på å hente han gratis fra Anderlecht. Gutten kan vel ikke kreve over en mill i lønn når han er så dårlig trent??
      Fugla 4 Life!

      Kommentar

      • gamle-perta
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2418

        #63
        Jeg tror ikke vi hadde tapt noe på å hente han gratis fra Anderlecht. Gutten kan vel ikke kreve over en mill i lønn når han er så dårlig trent??
        Som det fremgår av alle intervjuer med ham, så har han ett år igjen av sin kontrakt i Belgia. Og akkurat det året er det hvor han får mest betalt. Med andre ord er det snakk om veldig høy lønn som han ikke vil fire på. Men det er ikke sikkert en ny klubb må betale hele lønna. Dersom han f eks leies ut til en norsk klubb, så vil det bli en forhandlingssak om hvor stor del av lønna den nye klubben skal betale, og hva evt Anderlecht vil bidra med.
        Totalt sett en uoversiktelig pakke med en stor grad av gambling både hva gjelder økonomi og sportslig innhold.

        mvh
        perta
        Mvh
        Gammer´n (Per T)

        Kommentar

        • Ola
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 1651

          #64
          Dette er jævli synd, men jeg forstår Uwe utfra en helhetsvurdering inkludert økonomi, de spillere vi har idag og Zanes ferdigheter/form.

          Man blir fort litt "revet med" av at en sånn gammel storhet kan være på vei tilbake, egentlig bra at Uwe ikke var her i 2001. Da hadde han også vært farget av Zane's gamle meritter.

          Kommentar

          • demian
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Apr 2005
            • 228

            #65
            tenk bare på alle de gamle spissene vi har satsa på de siste fem åra: belsvik, dadason, fjørtoft, birkeland.. vi har ingen gode erfaringer med dette.

            men noe sier meg at zane kunne gjort det stort i to sesonger til. magefølelsen.
            ULTRAS FELT C

            Kommentar

            • HanseFrank
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Mar 2004
              • 221

              #66
              Opprinnelig skrevet av demian
              tenk bare på alle de gamle spissene vi har satsa på de siste fem åra: belsvik, dadason, fjørtoft, birkeland.. vi har ingen gode erfaringer med dette.

              men noe sier meg at zane kunne gjort det stort i to sesonger til. magefølelsen.
              Zane kan ha 6-7 år igjen på banen, uten alvorlige skader. Han har akkurat fyllt 28 år. Sammenlikningen med det gamlehjemmet du her har presentert er ikke veldig relevant, for å si det mildt.

              Når det er sagt, så er det slett ikke sikkert at han vil komme tilbake i god, gammel form, men jeg synes det er en arrogant holdning å ikke en gang invitere han på prøvespill, men bare avfeie det som uinteressant. Uwe har vel så vidt jeg vet heller aldri sett Zane spille et minutt fotball, så enten er han bare forutinntatt, eller så har noen hvisket ham en løgn i øret.
              HanseFrank
              - på den andre siden...

              Kommentar

              • gamle-perta
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2004
                • 2418

                #67
                Når det er sagt, så er det slett ikke sikkert at han vil komme tilbake i god, gammel form, men jeg synes det er en arrogant holdning å ikke en gang invitere han på prøvespill, men bare avfeie det som uinteressant.
                Hvor mange spillere tror du klubben har vurdert hittil i år?
                Dersom alle skulle inviteres på prøvespill, så hadde ikke Uwe hatt tid til annet.
                Noen avgjørelser må tas på bakgrunn av fakta som er tilgjengelig uten å se spilleren. Claytons "fakta" er at han knapt har spilt en kamp på mer enn tre år, og dessuten vært plaget med til dels alvorlige skader.
                Sett opp mot holdningen til LSK om at alle nye spillere skal "heve og forsterke laget", så skjønner jeg veldig godt avgjørelsen i denne saken.
                Heldigvis er ikke Uwe like sentimental som en del av debattantene her på forumet...

                mvh
                perta
                Mvh
                Gammer´n (Per T)

                Kommentar

                • blue
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2004
                  • 1429

                  #68
                  Vi har kanskje hatt mange spillere i kikkerten, men ikke fryktelig mange på prøvespill. Uansett - en goalgetter er en goalgetter, og jeg har en dårlig følelse av at Zane kommer til å bli en hit i Lyn. Det ville isåfall være utrolig surt! Zane fylte 28 år for tre dager siden, og er egentlig i en perfekt alder. Hvis vi kan få millioner for svensken vår som nesten aldri scorer mål, ville jeg ha brukt penga på Clayton Zane. Mange ville kanskje hatt skyhøye forventninger, men jeg ville vært glad bare for å ha han tilbake, for vi vet alle hva som bor i gutten...
                  Fugla 4 Life!

                  Kommentar

                  • fugla4ever
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Jul 2005
                    • 212

                    #69
                    håper han ikke scorer mot fugla da :P men det gjør jo han uansett ikke.blir sikkert barnemat for pål steffen og frode

                    Kommentar

                    • bøllefrø
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2004
                      • 462

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av HanseFrank
                      Opprinnelig skrevet av demian
                      tenk bare på alle de gamle spissene vi har satsa på de siste fem åra: belsvik, dadason, fjørtoft, birkeland.. vi har ingen gode erfaringer med dette.

                      men noe sier meg at zane kunne gjort det stort i to sesonger til. magefølelsen.
                      Zane kan ha 6-7 år igjen på banen, uten alvorlige skader. Han har akkurat fyllt 28 år. Sammenlikningen med det gamlehjemmet du her har presentert er ikke veldig relevant, for å si det mildt.

                      Når det er sagt, så er det slett ikke sikkert at han vil komme tilbake i god, gammel form, men jeg synes det er en arrogant holdning å ikke en gang invitere han på prøvespill, men bare avfeie det som uinteressant. Uwe har vel så vidt jeg vet heller aldri sett Zane spille et minutt fotball, så enten er han bare forutinntatt, eller så har noen hvisket ham en løgn i øret.
                      Jeg tror ikke Uwe er forutinntatt - kun realist. Hvis Zane hadde vært et sånt bargain, tror jeg fort Erlandsen hadde hentet han til IFK, for han både trenger en spiss og har definitivt gode minner om Zane. Det at Arne ikke har vist interesse fra IFK synes jeg er mer talende enn at Skiklubben har han på trening.

                      Jeg tror Clayton rett og slett er utrent, ute av form og muligens halvveis fotballinvalid. I tillegg tror jeg 2001 var hans "4 months of fame". Vi hadde mye moro med Clayton, men tror egentlig han overpresterte det året - på linje med resten av laget.

                      Kommentar

                      • kanari76
                        Medlem
                        Møteplager
                        • Jan 2004
                        • 90

                        #71
                        mange her driver å prater om Zane som en goalgetter, jeg skjønner det ikke. han har spilt 153 kamper i sin kariere, på de kampene har han nettet 40 mål! av de 40 er 18 av de i Lillestrøm!.

                        han har kun hatt EN knallsesong iløpet av hele karieren sin, flaks at den var for oss, jeg mener det er sløsing av penger å punge ut en lønns pakke til en spiller som ikke har spilt fast 1 lags fotball på 3 år.




                        sats heller på å enten hente Ocean eller sats alt på Myklebust og Mato i årene som kommer.
                        I don\'t mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that\'s how it comes out.
                        -Bill Hicks

                        Kommentar

                        • andee
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2004
                          • 1191

                          #72
                          En annen ting mange glemmer er at vi bare har én ledig ikke-eu-plass i starteelleveren vår! Med Zane i klubben kunne vi med andre ord bare vinket farvel til Occean. Rösler uttalte i vinter at han veldig gjerne ville ha Occean i stallen, så da tar jeg det som et godt tegn på at vi fortsatt til de grader er med i kampen om han, i og med at vi takka pent nei til en forholdsvis billig Zane.
                          TS05 - Felt C

                          Kommentar

                          • blue
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2004
                            • 1429

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av kanari76
                            mange her driver å prater om Zane som en goalgetter, jeg skjønner det ikke. han har spilt 153 kamper i sin kariere, på de kampene har han nettet 40 mål! av de 40 er 18 av de i Lillestrøm!.

                            han har kun hatt EN knallsesong iløpet av hele karieren sin, flaks at den var for oss, jeg mener det er sløsing av penger å punge ut en lønns pakke til en spiller som ikke har spilt fast 1 lags fotball på 3 år.




                            sats heller på å enten hente Ocean eller sats alt på Myklebust og Mato i årene som kommer.
                            40 mål på 153 kamper er egentlig ikke så ille. Merkelig er det jo at 17 av disse kom i en og samme sesong. Jeg tror ikke Clayton noengang vil ha en lignende sesong, men jeg har tro på at han kan bli god i Lyn. En klubb han mest sannsynlig vil få mye spilletid i.
                            Fugla 4 Life!

                            Kommentar

                            • blue
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2004
                              • 1429

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av bøllefrø
                              Opprinnelig skrevet av HanseFrank
                              Opprinnelig skrevet av demian
                              tenk bare på alle de gamle spissene vi har satsa på de siste fem åra: belsvik, dadason, fjørtoft, birkeland.. vi har ingen gode erfaringer med dette.

                              men noe sier meg at zane kunne gjort det stort i to sesonger til. magefølelsen.
                              Zane kan ha 6-7 år igjen på banen, uten alvorlige skader. Han har akkurat fyllt 28 år. Sammenlikningen med det gamlehjemmet du her har presentert er ikke veldig relevant, for å si det mildt.

                              Når det er sagt, så er det slett ikke sikkert at han vil komme tilbake i god, gammel form, men jeg synes det er en arrogant holdning å ikke en gang invitere han på prøvespill, men bare avfeie det som uinteressant. Uwe har vel så vidt jeg vet heller aldri sett Zane spille et minutt fotball, så enten er han bare forutinntatt, eller så har noen hvisket ham en løgn i øret.
                              Jeg tror ikke Uwe er forutinntatt - kun realist. Hvis Zane hadde vært et sånt bargain, tror jeg fort Erlandsen hadde hentet han til IFK, for han både trenger en spiss og har definitivt gode minner om Zane. Det at Arne ikke har vist interesse fra IFK synes jeg er mer talende enn at Skiklubben har han på trening.
                              Clayton har uttalt at han vil tilbake til Norge, og selvom Göteborg bare er tre timer unna Oslo med bil, så er nok Lyn mer interessant for vår gamle venn.
                              Fugla 4 Life!

                              Kommentar

                              • blue
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2004
                                • 1429

                                #75


                                *puste-lettet-ut*
                                Fugla 4 Life!

                                Kommentar

                                • Smukken
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2004
                                  • 720

                                  #76
                                  Clayton får ikke kontrakt av Lyn..... Bra jobb igjen av Fjøra med flere.....
                                  Er veldig nysgjerrig på hvilke de har på blokka og hvorvidt vi skal ha inn noen flere nye
                                  Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                                  Kommentar

                                  • pondus73
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2004
                                    • 612

                                    #77
                                    Vi kan jo ikke gi oss nå. Zane var jo så utrolig god for oss så vi må jo signe han uansett!!!!
                                    Det er en skandale at vi ikke er interessert i han altså!!!!!! :lol:
                                    ------eLSKe-------

                                    Kommentar

                                    • blue
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2004
                                      • 1429

                                      #78
                                      Han går nok gratis til Lyn neste sommer, tilbake i god form!
                                      Fugla 4 Life!

                                      Kommentar

                                      • Fugla
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 1718

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av pondus73
                                        Vi kan jo ikke gi oss nå. Zane var jo så utrolig god for oss så vi må jo signe han uansett!!!!
                                        Det er en skandale at vi ikke er interessert i han altså!!!!!! :lol:
                                        BRA argument!!! Det kjøper jeg!!




                                        Hehe.....

                                        :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: #-o #-o #-o #-o #-o #-o
                                        Homer Simpson.



                                        www.ultrassarp.no

                                        Kommentar

                                        • Do'h
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2004
                                          • 1891

                                          #80
                                          Om vi skal ha han er en ting, men han kunne fått en sjanse på et par treninger. det bør Fjøra få fikse.
                                          LSK FOR GULL 2006

                                          Kommentar

                                          Working...