Aalesund -LSK, Color Line Stadion, søndag 14. mars kl. 18.00
Collapse
X
-
Nå burde det snart sitte en. To store sjanser nå og tre cornere på rad.Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.Kommentar
-
Kommentar
-
hvis vi sender Arild, Tarik og Erling på Nigeriansk kokkekurs... tror man at Nosa begynner å like de nok til å sende dem ballen også?
ujah har vært elendig i mottak, men fått til et par farlige sjangser...
tydelig at det er manko på et bindeledd mellom forsvaret og angrepet.. hva skjedde med han tamtamtam canaderen fra hellas?!
ser forrøvrig at Mykle putta for ODD...overasket meg ei...*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Faen, skal ikke være mulig å tape for dette møkkalaget! Nosa har en enorm feilprosent i pasningsspillet, Ujah bør byttes ut etter en meget svak omgang. De som har vært gode er først og fremst Eriksen og Knutson. Vi har taket på kampen, men som vanlig blir det enkle baklengs og vi sliter med å omsette sjanser. F... kjenner jeg blir irritert!!Kommentar
-
-
hvis vi sender Arild, Tarik og Erling på Nigeriansk kokkekurs... tror man at Nosa begynner å like de nok til å sende dem ballen også?
ujah har vært elendig i mottak, men fått til et par farlige sjangser...
tydelig at det er manko på et bindeledd mellom forsvaret og angrepet.. hva skjedde med han tamtamtam canaderen fra hellas?!
ser forrøvrig at Mykle putta for ODD...overasket meg ei...
Mykle putta/"la en pasning i mål".... Fint for han med en god start ;-)Kommentar
-
Fortsetter der vi slapp
Ja, ja. Vi fortsetter der vi slapp i fjor.
Synes imidlertid kan ha mulighet til å snu dette. Vi henger greit med i banespillet, men det skyldes nok at motstanden ikke er all verden. Benken vår må da også være en av de sterkeste jeg har sett noen gang. I det minste på papiret. At vi har en bred stall er det ikke tvil om. Men har vi toppene?
Det er ingen åpenbar Koren, Solbakken eller Zane i stallen, som kan avgjøre kamper på egenhånd. Mye vil nok hvile på Nosa i år, men han er beklageligvis så langt ingen storscorer. Vanskelig å vite hvor vi står i år egentlig. Mange er optimister på bakgrunn av treningskamper, men vi har stort sett møtt jallalag. Mot Odd ble det bråstopp.
Forøvrig savner jeg som vanlig et godt venstreben. Håper vi får se Ringen på banen snart. "Esset" har på sin side servert alt for mye som enten er polere eller i knehøyde.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Kommentar
-
Ja, ja. Vi fortsetter der vi slapp i fjor.
Synes imidlertid kan ha mulighet til å snu dette. Vi henger greit med i banespillet, men det skyldes nok at motstanden ikke er all verden. Benken vår må da også være en av de sterkeste jeg har sett noen gang. I det minste på papiret. At vi har en bred stall er det ikke tvil om. Men har vi toppene?
Det er ingen åpenbar Koren, Solbakken eller Zane i stallen, som kan avgjøre kamper på egenhånd. Mye vil nok hvile på Nosa i år, men han er beklageligvis så langt ingen storscorer. Vanskelig å vite hvor vi står i år egentlig. Mange er optimister på bakgrunn av treningskamper, men vi har stort sett møtt jallalag. Mot Odd ble det bråstopp.
Forøvrig savner jeg som vanlig et godt venstreben. Håper vi får se Ringen på banen snart. "Esset" har på sin side servert alt for mye som enten er polere eller i knehøyde.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Kommentar
-
Jævla amatører.Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.Kommentar
Kommentar