Der er ikke mulig!!!
Aalesund -LSK, Color Line Stadion, søndag 14. mars kl. 18.00
Collapse
X
-
Nosa og Ujah har vært tragiske. Skjerpings begge to.
Her har norsk presse og gud og hvermann messet masse om disse to også driter de seg ut. Det blir ikke mer typisk enn det. Opp som en bjønn og ned som en skinnfell.
FAEN!!!!!!!!!!!Kommentar
-
FY FAEN får et elendig spill, vi har 3 stk stående der inne og ikke EN som presser mottaker som får score!!!!!Kommentar
-
-
Det jeg synes er verst er at vi spiller langt bedre enn veivesenet. Vi har hatt bra tak hele veien, men slöser bort alt på nonchalant vis."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Saaaatan*2. Ser kampen via nett, og det lagger jo med opptil flere minutter her. Like greit når vi ikke greier å score og ålepung setter de få sjansene de får.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
-
Ah, begynte å lure på hvor du var blitt av. Sannsynligvis den minste overraskelsen i verden at du dukker opp når det endelig går dårlig igjen etter en god sesongoppkjøring. Du skal få for at du ikke er utelukkende negativ, noe som ER den største overraskelsen i verden.
Nå fikk jeg meg skitur både fredag og lørdag, så jeg tenkte jeg kunne sette av et par timer til fotball i dag. Fullt klar over at det sannsynligvis var elendighet som ventet. Klarer ikke helt la være å sende et par innlegg da.
Angående sesongoppkjøringa, så tror jeg den var selvbedrag. Kokkoslag er ikke realistisk trening. Hva med å møte Stabæk eller VIF, slik som i gamle dager?Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Kommentar
Kommentar