Aalesund -LSK, Color Line Stadion, søndag 14. mars kl. 18.00
Collapse
X
-
-
Andreomgangen er det dårligste jeg har sett av et fotballag på lang tid. Hvor er strukturen, innsatsen, presisjonen og de grunnleggende fotballferdighetene?
Gutta ga jo opp på vei inn til pause.."Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad"Kommentar
-
Legg merke til at ingen klarer å føre ball i det hele tatt. Denne bana er rent juks, det er som å spille på såpe.
Jeg teller ikke med denne kampen, men det triste er jo at de femten(sorry, fjorten) klubbene som ikke jukser må slite med denne faenskapen.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Jeg har gledet meg til å komme igang. Jeg har gledet meg til å se LSK i aksjon igjen. Jeg gleder meg til kampen på Åråsen neste helg og tro det eller ei jeg har gleden der enda. Den kampen vi spiller går ikke akkurat rette veien. Nei, den gjør ikke det. Mest sannsynlig taper vi, og det pga. feil her og feil der i eget lag. Jeg har ikke noe problem med å se at vi har mer enn nok å ta tak i for resten av sesongen.
Men hallo - det er den første kampen av 30. Det er de første 90 minutter av 2700. Hvorfor grave seg nesten så langt ned at kroppen smelter bort? "Folk må gå" og det etter 54. min av sesongen 2010? Jeg kan ikke noe for det, men jeg må nesten le. Snakk om optimisme.
Spillerene føler sikkert ikke presset, når supporterer allerede har lyst til å snakke om nedrykk.
Jeg har fortsatt trua.Kommentar
-
Har ikke sett noen som har glidd i dag..
Kommentar
-
Pissprat. Tror du virkelig at to av seriens beste teknikkere(nosa og tarik) har lagt igjen førsteberøringen sin hjemme? Legg merke til at Aafk aldri bruker mer enn to berøringer på ballen. Dette kunstgresset er juks, og har vært det i mange år.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Jeg skulle ønske enkelte slutta å skylde på alt mulig annet for at vi taper kamper.... Viss det er så jævlig juks, så er det rart at noen i det hele tatt klarer å vinne der borte i ålesund da? Eller er det særegent for lsk? Gjør de banen glattere når vi skal spille der? Nei, sorry, men vi er bare ikke bedre idag.CustodesI med og motgangKommentar
Kommentar