Knudtzon har vel ganske så laber selvtillit etter en sesong i Lyn der de stort sett gikk på tap hver kamp. Tror ikke det vil hjelpe på selvtillitten hans/prestasjonene ved å ikke starte han i seriekamper når han har startet alle (?) treningskamper. Han kommer nok til å skinne utover sesongen, det banner jeg på!
Aalesund -LSK, Color Line Stadion, søndag 14. mars kl. 18.00
Collapse
X
-
-
Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
Episodene ligger på iTunes og kfl.noKommentar
-
Skader og suspensjoner hos lagene før kampstart:
Aalesund: Khari Stevenson og Diego Silva er tvilsomme grunnet skade. Fredrik Carlsen er suspendert etter det røde kortet han fikk i fjorårets cupfinale.
Lillestrøm: Ingen skader eller suspensjoner. (!)Kommentar
-
Jeg er forsåvidt enig. Har ikke sett det store av ham. Men ettersom Petter Myhre ser på ham som en av de femten talentene som kan få sitt gjennombrudd iår, så var jeg hvertfall litt mer lettet da jeg så han ute med karantene.
Det har de nok ikke. Men nå må du ikke glemme at vi har trent på kunstgress i hele vinter + vi hadde en veldig, VELDIG god treningskamp mot Odd, der vi fikk spilt på nettopp kunstgress ute, og Odd spiller veldig likt som det Aalesund vil gjøre (ref. Kovacs & Aarøy) Akkurat den treningskampen beviser særdeles god planlegging av B&BKommentar
-
I år så tar vi altKommentar
-
I natt drømte jeg forøvrig at jeg spilte på fuglas lag mot Aafk. Alle vi gule og svarte spilte i vanlig trøye, men med noe som så ut som en stilongsshorts. Andrè Hansen stod i mål, og jeg brukte et par forsøk på å score mot vårt mål; hele tiden med Andrè heiende: "kom igjen Marius, nå sitter'n snart". Etter hvert greide jeg å sette ballen i målet, og da jublet hele laget.
Mitt eksperttips er: Søndagens bekledning vil være noe utradisjonell, med enkelte overraskende spillerbytter. 1-0 til de oransje, ved et selvmål med Andrè Hansen i boksen.
tja...
Om denne går inn skal jeg gå fra Oslo til TrondheimStolt programleder av Kanari-fansen Radio!
Episodene ligger på iTunes og kfl.noKommentar
-
Toppkamp i snøvær
Seks av åtte kamper i den første serierunden spilles i minusgrader.
Ifølge værnettstedet yr.no er det Aalesund – Lillestrøm og Molde – Rosenborg som får de verste forholdene.
Søndag 14. mars kl. 18:00 Aalesund-Lillestrøm Frisk nord-nordvest bris. Skyet. Snø. – 1 grad.
http://fotball.bt.no/eliteserien/article163563.eceAlle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.Kommentar
-
Det er helt meningsløst at vi må sesongåpne på danskebåten, men Nøff husker vel seieren i fjor, og ville være greie med plastikklubben som har "norges beste supportere". For egen del håper jeg inderlig vi r***kjører hele møkkaklubben og spesielt ufyselige Rekdal. Mulig dette blir en knokkelkamp, men slik lagene ser ut i dag har vi faktisk en reell sjanse til å trøkke fiskesloet god ned i halsen på trålerbermen. Kjenn godt etter: Får du ikke brekninger ved å tenke på motbydelige, idiotiske og lavpanna Rekdal?
Jeg vil ha hevn mot bedritne veivesenet. Selv ikke engang Werni kan like den fake oransje dritten som forsøpler norsk idrettskultur. Det er faenmeg på tide å gi plastklubben noe å tenke på og etablere staus quo igjen: Aafk - drittklubb som er dømt til å pendle mellom divisjonene vs. LSK - flaggskipet i norsk eliteserie.
Kjør forsiktig!Kommentar
-
RB skriver at LSK trolig starter med dette laget.
Stefan Logi Magnusson
Karim Essediri - Steinar Pedersen - Frode Kippe - Lars Kristian Eriksen
Erling Knudtzon - Espen Søgård - Nosa Igiebor - Tarik Elyounoussi
Arild sundgot - Anthony UjahKommentar
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Ser ut som om Søgård danker ut Kiko som makker til Nosa på midten. Fantastisk! Mannen som etter alle solemerker ville vært klubbløs hvis han ikke hadde godtatt en betraktelig lønnsredusjon fra klubben han har vært i hele sin karriere, blir nå altså fortetrukket fremfor en utlending med en gasje i millionklassen.
Fortsatt mye å ta tak i for LSK, ja.Kommentar
-
Ser ut som om Søgård danker ut Kiko som makker til Nosa på midten. Fantastisk! Mannen som etter alle solemerker ville vært klubbløs hvis han ikke hadde godtatt en betraktelig lønnsredusjon fra klubben han har vært i hele sin karriere, blir nå altså fortetrukket fremfor en utlending med en gasje i millionklassen.
Fortsatt mye å ta tak i for LSK, ja."Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad"Kommentar
-
16 timer og 34 minutter til avspark agagahahghgakjeljnhljoijeoijkmawlkn
Kommentar
-
Fortsatt mye å ta tak i for LSK, ja.
Tine Meierier ville forøvrig ristet på hodet av et slikt prinsipp, og sett seg om etter andre løsninger.Kommentar
Kommentar