Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Aalesund -LSK, Color Line Stadion, søndag 14. mars kl. 18.00
Herlig å se at krigeren Søgård blir foretrukket fremfor Kiko. Man kan si hva man vil om Espen men han gir ALLTID 100%, og han dør for klubben. Hva Kiko har gjort for å fortjene plassen klarer jeg ikke å skjønne, så det er helt riktig hvis Espen starter i dag!!
Vanligvis ville jeg vært glad for å slippe Kiko i elleveren, men Søgård har gjort sine dårligste kamper for fugla nettopp borte mot Aalesund. Håper han snur trenden i dag. Nervene har for lengst ankommet kroppen!
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again." - Nosa
Hvis vi hadde fulgt det prinsippet ville Occean starta ved siden av Legenden mot Aafk. Glimrende slutning.
Det er jo et problem at vi har en erfaren, etablert og veldig høyt gasjert utlending i troppen som ikke engang klarer å danke ut en spiller som Søgård, som ikke en eneste annen klubb viste interesse for som bosmanspiller. Det kan ingen bortforklare.
Det er konkurranse på sentral midtbane, problemet er at den på ingen måte holder mål.
Herlig å se at krigeren Søgård blir foretrukket fremfor Kiko. Man kan si hva man vil om Espen men han gir ALLTID 100%, og han dør for klubben. Hva Kiko har gjort for å fortjene plassen klarer jeg ikke å skjønne, så det er helt riktig hvis Espen starter i dag!!
3 poeng!
Tidligere har jeg foretrukket espen i typiske knokkelkamper med konstant duellspill og lite finspill, men maa si jeg begynner aa tvile paa espens evne til aa duellere effektivt uten aa konstant dra paa seg frispark. han har blitt mer rusende i stilen, og det er selvfoelgelig meget uheldig aa dra paa seg masse defensive frispark mot et lag med spillere som Aaroey.
Er skeptisk til hennings vurderinger her. kiko spilte seg opp stort naar han ble flyttet inn sentralt mot odd etter en daarlig foersteomgang paa vingen. espen var meget daarlig i den kampen.
På en måte synes jeg det er greit at Kiko evt er vraket. Det han har prestert med den fantasilønna er alt for dårlig. Greit å markere at prestasjonene hans må opp et nivå for å få spille. Tror kanskje han har følt at han har hatt klippekort på laget og at han spiller om han er tilgjengelig. Da kan det være greit å gi et signal om at så ikke er tilfelle og at man må prestere for å få spille.
Kampene i første runde har det ofte med å bli mye kjemping og lite finspill. Ihvertfall for min del er Søgård kankje et mer naturlig valg i sånne kamper.
Helst ville jeg sett Tokstad ved siden av Nosa, men det er jo bare meg....
Tja. Henning pleier å legge inn finter i laget han "røper" til mediene, men selv har jeg aldri sett at han bevisst har drilla feil ellever på treningene.
Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!
kampene i første runde har det ofte med å bli mye kjemping og lite finspill. Ihvertfall for min del er søgård kankje et mer naturlig valg i sånne kamper.
Helst ville jeg sett tokstad ved siden av nosa, men det er jo bare meg....
Ser på værmelding og webcam at vær og føre faktisk kunne vært vesentlig værre. Det har kommet snø men det har vært kuldegradet og banen er måka rein. Vind mellom 5 og 10m/sek i kveld er heller ikke avskrekkende, selv med fare for litt snø i lufta.
Sjekk web cam de som har lyst http://www.smp.no/section/WEBCAM/1012&WID=2#
Jeg hater kamper hvor det er været som avgjør, og nå er jeg litt roligere for at vi faktisk kan få en fotballkamp. På med stilongs, ulltrøyer og hansker og så sloss sunnmøringene i senk......det er min resept!
Forza Fugla!
Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?
Helst ville jeg sett Tokstad ved siden av Nosa, men det er jo bare meg....
Helt enig! Men han skal jo omskoleres til kantspiller.
Ellers ser det heldigvis ut til å bli kamp, ser for meg en liten reprise av TIL-RBK fra i fjor med rød ball i et snødrev som gir seg utover kampen. Etter fjorårets fullstendige fadese i det forblåste havgapet burde det være nok av tenning og revansjelyst i laget.
Kommentar