Flere med VGLive som sliter med synkroniseringa mellom bilde og lyd? Og faen for noen håpløse kommentatorer, helt latterlig!
Aalesund -LSK, Color Line Stadion, søndag 14. mars kl. 18.00
Collapse
X
-
If you're not living on the edge, you take up too much room!Kommentar
-
krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Kommentar
-
Har ikke fått til nett før nå. Hvordan har det vært? Skaper vi noe, har vi sjanser? Hvor ille er juksekunstgresset deres?
Har så mye aggresjon i meg nå at jeg er en fare for omgivelsene. Det er faen meg så totalt uakseptabelt å trøble med nettet når det er seriestart.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Prøv http://webtv.tv2.no/webtv/?treeId=25035
I gamle dager kunne man i hvert fall se fotball uten Silverlight der, men det er mulig de har fjernet den muligheten.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg bruker VGLive. Lagg på kommentatoren, men ellers bra.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
Tragiske dødballer til nå. Høye og ikke bra plassert.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
ja, vi har 1,2,3,4 men 5 funker ikke. Så her er vi ikke alene om ha samme feil. Tok for sikkerhetsskyld å sjekket om 5 var tilgjengelig i den bedritne bydelen i tilfelle det er noen æsj-supportere som saboterer men heldigvis fungerer ikke 5 der heller.Kommentar
-
-
Skal jeg prøve meg på et tips her så er det Kabel-TV opplegget for TV2 Sport kanal 5 som ikke funker, mens parabol funker ok. Veit om flere som har parabol som har kampen, men ingen med kabel..
Hvis noen med kabel har fått det til å funke, si fra.
Så jævlig rævva!Kommentar
Kommentar