Ny kamp på Fredag og Henning har sakt at vi skal toppe laget .Møt opp og se den første kampen til Tarik i Lsk trøye.Håper på masse folk på denne kampen.
LSK - Godset fredag 26/2-2010 kl. 16.00 i LSK-hallen
Collapse
X
-
Første Tippeliga-motstanderen i år, og jeg tror Strømsgodset kommer til å bli gode i år. Mange unge og fremadstormende spillere på laget, og de ser hvasse ut offensivt. Dette kan bli en jevn og spennende kamp som gir en fin pekepinn på hva vi kan håpe på i vårsesongen.
Og det blir selvsagt livereferat på fredag også! :-)Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum -
Blir spennende å se hvordan Berg komponerer midtbanen til denne kampen. Godset er jo et veldig klart 433 lag, dermed blir vi en mann i undertall på midten om vi bruker klassiske vinge. Vil Berg holde seg til det nye prosjektet med klassiske vinger og benytte Knudtzon og Tarik, eller vil han gå tilbake til gamle vaner med mouelhi på høyre for å unngå å bli en mann mindre i midtbanekrigen?Kommentar
-
Kommentar
-
Såklart kommer Knudtzon til å starte. Han må bli innrullert i midtbanen vår. Så tviler på at det blir plass til Ringstad dessverre.Kommentar
-
Må si jeg liker matchingen i sesongoppkjøringen foran denne sesongen, vi har hatt flere spennende motstandere som gir oss god matching igjennom vinteren.
Laget burde stå bra rustet til å starte serien BRA denne gangen, ikke 2poeng på 9runder igjen takk!lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
4 poeng på 9 runder i fjor!Kommentar
-
lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Kommentar
-
går denne på noen nettkanaler så man kan kjøpe kampen? noen som vet?
Edit: fant den på Sumo, så da kan jeg se kamp!!! yeeeeeehaaaaaaKommentar
-
Vi har vist alle kampene så langt i år og viser både kampen mot Godset og mot Odd Grenland (generalprøven neste fredag)
De vises i samarbeid med TV2.Kommentar
-
Edit: må ha abonement for å se de kampene, de har ikke kampbillett som jeg kan se. Og jeg bruker VG-Live, så da får jeg ikke sett den kampen heller.Last edited by Rovfugl; 25.02.2010, 11:46.Kommentar
-
Jeg er klar over det, men JEG må ha muligheten også :-) og de kampene fra La manga var det noe rare greier når det gjaldt abonemang...... dem gikk ikke å se på vanlig abonemang eller noe slikt tull. måtte vel kjøpe dem utenom... husker ikke helt.
Edit: må ha abonement for å se de kampene, de har ikke kampbillett som jeg kan se. Og jeg bruker VG-Live, så da får jeg ikke sett den kampen heller.Kommentar
-
Med Edwin, Nosa, Tarik og Ujah, samt gamle stallhester som Occean og Sungodt gebynner det å bli bra med firepower i stallen igjen.
Vi må tilbake til Röslers beste dager for å finne liknende.
Kan bli gøy på Åråsen i år.LSK Norges beste lagKommentar
-
Bare gi TV2 visakortnummeret ditt, så ordner de resten selv - måned etter måned. Ellers er jeg litt usikker på forskjellene mellom LSK-TV og Sumo - er det slik at å se kampen gjennom LSK-TV genererer mer penger til klubben? Jeg liker nemlig å bruke Sumo, for da får jeg et svært erotisk ladet bilde av Cameron Diaz opp på skermen.Kommentar
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
får bare vente til seriestart :-)Kommentar
-
Det som irriterte meg mest var at de har bundet dette ukes abonnementet, så hvis du ikke gå INN på profilen din og skrur den av manuelt, så trekker de kortet de automatisk uken etter. SCAM!Kommentar
Kommentar