Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
Robert Koren
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av "fugla_4_everHvis du virkerlig mener det spør ikke jeg deg... Jeg kan ikke begripe hvilken journalist som har satt Koren på rundens lag, han MÅ jo være blind. Det skal sies at han kom seg til annen omgang, men så mange feilpasninger på en dag har jeg aldri sett!
Greit at det var endel feilpasninger, men noe av forklaringen ligger i at pasningene var for geniale til at medspillerne skjønnte dem.
Synes Koren var suveren på Briskeby, et par meget bra driv fremover med føring av ball, og en haug av gjennomspill av internasjonalt snitt.
Synd at ballen på død og liv skal slåes 20 meter over hue hans....Kommentar
-
Men det som er dårlig med midtstopperene til LSK er jo farten.
I helga parkerte begge to HamKam's raske spiss Espen Olsen opptil flere ganger!
Våkne opp????Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av MingusMen det som er dårlig med midtstopperene til LSK er jo farten.
I helga parkerte begge to HamKam's raske spiss Espen Olsen opptil flere ganger!
Våkne opp????
Men anyway, på LSK skjorta mi står det 13 bakpå!Kommentar
-
...og på min står det 25 og det er han denne tråden handler om!!
Jeg kan ikke forstå de som ikke synes Koren var god mot kamma, men folk har jo forskjellig syn på ting. Sundgot fikk jo 4 i dagbladet og 6 i VG. Så det er forskjell på hva folk liker.Kommentar
-
Synes koren var utrolig i andre omgang. 5 tuneller på en omgang, hvor lange siden er det ikke en lsk spiller sist har gjort det. ja han slo mange feilpasningen, men fy faen så mye dårlig bevegelse det var rundt han. gang på gang gikk koren rett igjennom kammas midtbane og hvem kunne han da spille gjennom til? INGEN! sungodt lå for lavt og kantene var altfor lite gjennombruddshissige og deffensive. Gi koren en bakrommsspiller som helstad til å slå stikkere til og koren får 100 assists i løpet av sesongen. men med rettvendte treige gamper rundt han er arbeidsvilkårene rett og slett for dårlige til at han blir 100 % effektiv. En aleksander ødegård hville sikkert også bidratt til dette.
En ting til. Ser at mange på forumet snakker om trond fredrik ludvigsen. riktignok har denne spilleren puttet altfor mange mål mot oss, men en virkelig god spiller er han ikke. Ludvigsen har riktignok fart, men han har også store begrensninger. teknikken er langt fra god og har drar skjelden av motspillere. synes han er utrolig oppskrytt og noe godt alternativ for oss på høyrekant er han overhodet ikke, utifra min vurdering.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Koren. Gi koren en bakrommsspiller som helstad til å slå stikkere til og koren får 100 assists i løpet av sesongen. ...................Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av _JonernOpprinnelig skrevet av Koren. Gi koren en bakrommsspiller som helstad til å slå stikkere til og koren får 100 assists i løpet av sesongen. .Kommentar
-
nja, kom ikke her å si at strand har hatt noen kanonsesong!! innleggene fra kanten har vært rett og slett elendige..(det gjelder begge sider) dessuten bruker han for lang tid på å slå inn.. istedenfor å motta ballen og slå inn med en gang, så skal han drive å finte og knote, og da tar det enten for lang tid, eller så er innlegget for dårlig, eller så mister han ballen.. sånn har det vært i år.. dessverre.. strand har ikke vært i nærheten av det han burde i år.. og hvis det ikke bedrer seg så håper jeg vi får se thorud på kanten snart..!
dessuten har jeg sett uttallige cornere som har havna på hodet til motstandern på første stolpe! (gjelder igjen begge sider)
i tillegg syns jeg han viker VELDIG tung og sliten.. og ikke på hugget sånn som han var i 2001
Påsan burde ha ledet "assist toppen".. hvertfall vært helt i toppen(i og med at han er kantspiller og tar dødballer) også kan du jo telle hvor mange han har så langt, så finner du ut at det er no galt og at sesongen ikke har vært imponerende.. men påsan kjæm nok til høsten som han pleier :wink:..................Kommentar
-
Men det som er dårlig med midtstopperene til LSK er jo farten.
LSK har jo de raskeste midtstopperne i Tippeligaen ,så hva er dette slags tullprat.endel veldig rare kommentarer her inne.skjerp dere nåJeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.ClausKommentar
-
Opprinnelig skrevet av KristianNår en kommer langs bakken og utfrodrer Kippe 1 vs 1 så står han å hopper bakover. Sikkert vanskelig og stokke de lange bambi beinene sine !
Anyway: Frode Kippe vil alltid være min helt!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av KristianMen det som er dårlig med midtstopperene til LSK er jo farten.Åååh! Vi er Lillestrøm oh ah!
Vi er Lillestrøm, Lillestrøm, vi er LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av OlaKoren har ikke imponert meg så langt,(sannheten er at han begynner å lukte flopp)Kommentar
-
Angående midtstopperne til LSK. Kommer det en høy ball mot Kippe så er det ingen som klarer å stoppe han!Lillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!Kommentar
-
Kommentar
-
I aftenposten også! I vg så er 3 LSK spillere på lagetLillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!Kommentar
Kommentar