Selv jeg har opplevd å komme 10minutter for sent inn på en kamp pga kø i bilettlukene selvom du står i køen 30minutter før kampstart og de andre køene SELVSAGT går raskere enn den du har valgt og jeg bedriver ikke risikosport med å bytte kø når jeg hører fanfaren runge over høytalerne.. Så gal er jeg ikke
Billettsalget 2010..på tide å våkne?
Collapse
X
-
Selv jeg har opplevd å komme 10minutter for sent inn på en kamp pga kø i bilettlukene selvom du står i køen 30minutter før kampstart og de andre køene SELVSAGT går raskere enn den du har valgt og jeg bedriver ikke risikosport med å bytte kø når jeg hører fanfaren runge over høytalerne.. Så gal er jeg ikkeKommentar
-
Jeg har aldri hatt problem med hverken billetter eller sesongkort. Om jeg må stå et kvarter i kø før jeg kommer inn, så bryr det meg ikke nevneverdig.
Men hvis man skal gjøre billettene litt mer tilgjengelig for kresne og sære folk, hvorfor ikke sette opp 3-4 stands oppover alexsen, men 3 pers på hver stand, fra et par timer før kampstart? Det vil koste minimalt med ressurser for LSK, og man vil være tilgjengelige der folk går på vei til kamp.Kommentar
-
Jeg har aldri hatt problem med hverken billetter eller sesongkort. Om jeg må stå et kvarter i kø før jeg kommer inn, så bryr det meg ikke nevneverdig.
Men hvis man skal gjøre billettene litt mer tilgjengelig for kresne og sære folk, hvorfor ikke sette opp 3-4 stands oppover alexsen, men 3 pers på hver stand, fra et par timer før kampstart? Det vil koste minimalt med ressurser for LSK, og man vil være tilgjengelige der folk går på vei til kamp.Kommentar
-
Kommentar
-
Tror ikke du har tatt poenget her. Vi sipper ikke. Men det kan være en fordel å legge forholdene til rette slik at de som ikke er like dedikerte supportere som oss (de som dukker opp i medgang og blir borte i motgang) også kommer seg på kamp uten å måtte lage et dagsprosjekt ut av det.Kommentar
Kommentar